marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Nokia in Yahoo = dominacija?


31.05.2010
Objavil: Mitja Zupančič

Nokia na severno ameriškem trgu ne uživa ravno velikega uspeha. Sedaj so na mobilnem področju združili moči s nam vsem znanim podjetjem Yahoo.

"Ko bomo v ZDA dokončno zagnali projekt, bodo Ovi zemljevidi na voljo milijonom uporabnikov obstoječih Yahoojevih zemljevidov," je dejal Olli-Pekka Kallasvuo, predsednik Nokie in še dodal: "Nove storitve in še več bodo na voljo v drugi polovici leta."

Finci so s svojim položanjem v ZDA nezadovoljni in želijo z oskrbo Ovi zemljevidov Yahoojevim navigacijskim naparavam dokazati, da so večje podjetje, kot le proizvajalci mobilnikov.

Kallasvuo: "Smo nenavadno globalno podjetje in smo vodilni na svojem področju, vendar nismo vodilni na največjem tržišču v ZDA. S to novo pogodbo si želimo postati prav to."

Pri Yahooju si želijo s sodelovanjem priigrati podobne priložnosti kot jih je Nokia požela na trgih v Indiji in Indoneziji, kjer uporabniki prvič v življenju preko mobilnika okušajo slasti interneta. Carol Bartz, predsednica Yahooja: "Nokia ima izjemne rezultate v razvijajočih se trgih in tudi mi bi želeli vplivati na ta položaj. Ovi bo po zaslugi Yahooja hitro pridobil na priljubljenosti, na razvijajočih trgih opažamo ogromno rast leto za letom. Želja po mobilnikih in internetnemu dostopu je res velika."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki