marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Nokia in Xiaomi podpisala dogovor o sodelovanju


07.07.2017
Objavil: Dare Gliha

Podjetji Nokia in Xiaomi sta objavili, da sta podpisali sporazum o poslovnem in patentnem sodelovanju, kar pomeni, da si bosta podjetji med seboj izmenjali patente.

Glede na dogovor bo Nokia zagotovila omrežno infrastrukturo, ki bo izboljšala zmogljivosti Xiaomijevih mobilnikov. Obe podjetji bosta sodelovali pri izboljšavah pri prenosu podatkov in rešitvah povezljivosti. Podjetji bosta tudi raziskali možnost sodelovanja na področju interneta stvari (IoT).

Xiaomi bi lahko bogato unovčil Nokiin patentni portfelj, predvsem če se želi razširiti na zahodne trge. Po drugi strani pa bo Nokia pridobila izkušnje, ki jih ima Xiaomi na trgu IoT, saj ima njihov ekosistem Mi trenutno preko 60 milijonov povezanih naprav, od teh pa kar 8 milijonov aktivnih na dnevni ravni.

Spomnimo, Nokia je pred časom kupila podjetje Withings, tako da sedaj pod svojo znamko že ponujajo nekaj IoT naprav (osebne tehtnice, pametne ure, termometer, kamera,…).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki