marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Nokia lansirala storitev Comes With Music


06.10.2008
Objavil: Dare Gliha

Na dogodku Nokia Remix v Londonu in Singapurju je Nokia predstavila svojo digitalno zabavno storitev Comes With Music, ki uporabnikom ponuja edinstven način odkrivanja in uživanja v glasbi. Kupci, ki se bodo odločili za nakup ene izmed naprav z oznako Comes With Music, bodo lahko eno leto neomejeno dostopali, raziskovali in uživali v raznolikem glasbenem katalogu z več kot milijon skladbami mednarodnih in lokalnih izvajalcev.

Po preteku enega leta bodo lahko presneto glasbo obdržali ter tako preizkusili nov pristop, ki bo povsem prevetril njihovo digitalno glasbeno izkušnjo.

"Comes With Music postavlja nova merila vrednosti in udobja za uporabnika. Preostala glasbeno-zabavna industrija pa je že pričela s posnemanjem," je povedal Tero Ojanperä, izvršni podpredsednik in vodja Nokia entertainment and communities business. "Preizkušanje glasbenih predlogov je spontano, ko lahko kupec glasbo nalaga brez da bi pomislil na stroške nakupa albumov in skladb – svoboda in preprostost storitve sta brez primera. Comes With Music omogoča neomejen dostop do milijonov glasbenih vsebin v Nokia Music Store. Le-te pa lahko tudi obdržiš – če bi bilo drugače, to ne bi bila revolucija."

Comes With Music ponuja enoleten neomejen dostop do vseh vsebin v Nokia Music Store, stranke pa lahko tudi obdržijo vso glasbo, ki so jo presnele. Tako lahko tudi po preteku enoletnega obdobja še naprej uživajo v njenem poslušanju. Storitev Comes With Music bo na voljo na vrsti Nokiinih naprav, med drugim tudi na novi napravi Nokia 5800 XpressMusic, ki so jo danes predstavili pri Nokii, ter še na Nokii N95 8GB in Nokii 5310 XpressMusic. Z več kot desetimi milijoni prodanih naprav na globalnem trgu od lanskoletne predstavitve, je Nokia 5310 XpressMusic najbolje prodajan glasbeni mobilni telefon na svetu.

EMI Music se je kot zadnja izmed velikih glasbenih založb pridružila storitvi Comes With Music

"Z lansiranjem Nokiine storitve Comes With Music so glasbeni navdušenci pridobili novo pot za iskanje in uživanje glasbe iz kataloga založbe EMI, na drugi strani pa so tudi naši izvajalci pridobili novo priložnost, da se približajo svojim oboževalcem," je povedal Douglas Merrill, predsednik digital business pri EMI Music. "S spodbujanjem odkrivanja glasbe v inovativnem in uporabniku prijaznem okolju, bo Comes With Music tudi v prihodnje usmerjala razvoj digitalne glasbene industrije."

Preko storitve Comes With Music bo uporabnikom na voljo tudi veliko glasbe, ki jo izdajajo neodvisne glasbene založbe, kot so The Orchard (NASD: ORCD), Beggars Group, IODA, Ministry of Sound, PIAS in Pinnacle. Omenjene družbe so se namreč pridružile Universal Music Group, Sony BMG Music Entertainment and Warner Music Group pri storitvi Comes With Music. Pri Nokii pa so poskrbeli in zavarovali založniške pravice pri založbah CELAS, v imenu EMI Music Publishing, GEMA v imenu Sony/ATV Music Publishing, SACEM v imenu Universal Music Publishing, ter nenazadnje tudi pri založbi MCPS-PRS.

V Nokii načrtujejo, da bodo pričeli s trženjem svoje nove storitve Comes With Music 16. oktobra 2008 v Veliki Britaniji. Posebna izdaja Nokie 5310 XpressMusic Comes With Music pa naj bi po predvidevanjih stala £129.95.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki