marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

članki

Nič več FIFE za mobilnike?


17.04.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Brez dvoma so bile igre serij FIFA družbe Electronic Arts zelo lepo izdelane in atraktivne na mobilnikih. Težave pa nastanejo, ker so igre nekako ... pretežke.

Če ste vrgli telefon ob steno, ko ste izgubljali 7 - 0 (tako kot predkratkim Birmingham v angleškem pokalu), potem boste vedeli o čem govorim.

Kot kaže, pa to končno razumejo tudi pri EA, kjer imajo namen te težave popraviti v prihodnjih različicah, vsaj tako trdi šef mobilnih iger Mitch Lasky: "Mislimo, da je igra pretežka. Preveč se trudimo posnemati način igranja kot na konzolah. Zadeva ne deluje na mobilnikih, tako da bomo začeli znova."

Sprememb verjetno ne bo do FIFE 2007, ki bo prišla na prodajne police konec leta. FIFA World Cup 2006 bo tako žal ostala nespremenjena. Vendar Lasky trdi, da je velik privrženec nogometa, in da naj kakšnih bistvenih sprememb v igrah ne pričakujemo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki