marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Potrošniki nezadovoljni s trgovinami


06.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Pri združenju ameriških potrošnikov so zelo nezadovoljni s trgovinami za mobilnike. Samo 24 % strank je zadovoljnih s storitvami trgovine. Velika večina mobilnikov pa je kupljena preko trgovin operaterjev.

Stranke, ki so kupile svoje aparate pri drugih prodajalcih na debelo ali na drobno, pa so veliko bolj zadovoljne.

V Ameriki so največ prodali v trgovinah RadioShack in Wal-Mart, uporabniki so bili najbolj zadovoljni z uporabnim in prijaznim osebjem, ureditvijo trgovine in s ponudbo brezvrvičnih izdelkov.

Operaterji pa dominirajo z 68 % prodajo mobilnikov. Vsekakor pa so te trgovine nižje rangirane kar se tiče zadovoljstva kupcev, kot drugi prodajni kanali v vseh kategorijah. Nextel in Cingular sta rangirana najvišje med operaterji, T-Mobile in Sprint pa najnižje.

"Operaterji delajo na izboljšavi ponudbe v njihovih trgovinah," je povedal Clint Wheelock, podpredsednik družbe za raziskave, NPD Group. "Izvaja se veliko novih zadev, vključno z boljšim izobraževanjem prodajnega osebja, ponudbe samopostrežnega računalniškega kioska in sprememba ureditve trgovine in količine izdelkov za zadovoljstvo naših strank."

Trgovci na debelo, trgovine z elektroniko in posebne trgovine z brezvrvično opremo so dosledno bolj priljubljene med strankami na področjih, kot so znanje prodajalca in dobra izbira mobilnikov, kot pa večina trgovin operaterjev.

Velika večina kupcev, ki so sodelovali v anketi, so stalni kupci, samo 14 % pa je novopečenih naročnikov. Veliko potrošnikov je kupilo mobilnik za nadomestilo starega (39 %) ali nadomestilo pokvarjenega (15 %) in tako se naj bi tudi nadaljevalo v prihodnje.

"Medtem, ko bodo operaterji verjetno dominirali brezvrvični prodajni prostor še naprej, priložnosti obstajajo tudi za druge prodajalce," je povedal Wheelock. "Spremembe v brezvrvični shemi, kot so zasilni MVNO (mobilno virtualno omrežje operaterja) in tržna zasičenost bodo lahko ponudile nove priložnosti drugim prodajnim kanalom."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki