marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Potrošniki nezadovoljni s trgovinami


06.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Pri združenju ameriških potrošnikov so zelo nezadovoljni s trgovinami za mobilnike. Samo 24 % strank je zadovoljnih s storitvami trgovine. Velika večina mobilnikov pa je kupljena preko trgovin operaterjev.

Stranke, ki so kupile svoje aparate pri drugih prodajalcih na debelo ali na drobno, pa so veliko bolj zadovoljne.

V Ameriki so največ prodali v trgovinah RadioShack in Wal-Mart, uporabniki so bili najbolj zadovoljni z uporabnim in prijaznim osebjem, ureditvijo trgovine in s ponudbo brezvrvičnih izdelkov.

Operaterji pa dominirajo z 68 % prodajo mobilnikov. Vsekakor pa so te trgovine nižje rangirane kar se tiče zadovoljstva kupcev, kot drugi prodajni kanali v vseh kategorijah. Nextel in Cingular sta rangirana najvišje med operaterji, T-Mobile in Sprint pa najnižje.

"Operaterji delajo na izboljšavi ponudbe v njihovih trgovinah," je povedal Clint Wheelock, podpredsednik družbe za raziskave, NPD Group. "Izvaja se veliko novih zadev, vključno z boljšim izobraževanjem prodajnega osebja, ponudbe samopostrežnega računalniškega kioska in sprememba ureditve trgovine in količine izdelkov za zadovoljstvo naših strank."

Trgovci na debelo, trgovine z elektroniko in posebne trgovine z brezvrvično opremo so dosledno bolj priljubljene med strankami na področjih, kot so znanje prodajalca in dobra izbira mobilnikov, kot pa večina trgovin operaterjev.

Velika večina kupcev, ki so sodelovali v anketi, so stalni kupci, samo 14 % pa je novopečenih naročnikov. Veliko potrošnikov je kupilo mobilnik za nadomestilo starega (39 %) ali nadomestilo pokvarjenega (15 %) in tako se naj bi tudi nadaljevalo v prihodnje.

"Medtem, ko bodo operaterji verjetno dominirali brezvrvični prodajni prostor še naprej, priložnosti obstajajo tudi za druge prodajalce," je povedal Wheelock. "Spremembe v brezvrvični shemi, kot so zasilni MVNO (mobilno virtualno omrežje operaterja) in tržna zasičenost bodo lahko ponudile nove priložnosti drugim prodajnim kanalom."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki