marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaV Googlovem klepetu boste lahko klepetali z uporabniki storitev Slack in Microsoft Teams
26.04.2024

Google svojo aplikacijo za klepet odpira tudi drugim platformam, kot sta Slack in Microsoft Teams. Nova integracija vam omogoča, da sporočate uporabnikom v aplikacijah Slack in Teams, ne da bi vam bilo treba preklapljati med aplikacijami.

slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

članki

Potrošniki nezadovoljni s trgovinami


06.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Pri združenju ameriških potrošnikov so zelo nezadovoljni s trgovinami za mobilnike. Samo 24 % strank je zadovoljnih s storitvami trgovine. Velika večina mobilnikov pa je kupljena preko trgovin operaterjev.

Stranke, ki so kupile svoje aparate pri drugih prodajalcih na debelo ali na drobno, pa so veliko bolj zadovoljne.

V Ameriki so največ prodali v trgovinah RadioShack in Wal-Mart, uporabniki so bili najbolj zadovoljni z uporabnim in prijaznim osebjem, ureditvijo trgovine in s ponudbo brezvrvičnih izdelkov.

Operaterji pa dominirajo z 68 % prodajo mobilnikov. Vsekakor pa so te trgovine nižje rangirane kar se tiče zadovoljstva kupcev, kot drugi prodajni kanali v vseh kategorijah. Nextel in Cingular sta rangirana najvišje med operaterji, T-Mobile in Sprint pa najnižje.

"Operaterji delajo na izboljšavi ponudbe v njihovih trgovinah," je povedal Clint Wheelock, podpredsednik družbe za raziskave, NPD Group. "Izvaja se veliko novih zadev, vključno z boljšim izobraževanjem prodajnega osebja, ponudbe samopostrežnega računalniškega kioska in sprememba ureditve trgovine in količine izdelkov za zadovoljstvo naših strank."

Trgovci na debelo, trgovine z elektroniko in posebne trgovine z brezvrvično opremo so dosledno bolj priljubljene med strankami na področjih, kot so znanje prodajalca in dobra izbira mobilnikov, kot pa večina trgovin operaterjev.

Velika večina kupcev, ki so sodelovali v anketi, so stalni kupci, samo 14 % pa je novopečenih naročnikov. Veliko potrošnikov je kupilo mobilnik za nadomestilo starega (39 %) ali nadomestilo pokvarjenega (15 %) in tako se naj bi tudi nadaljevalo v prihodnje.

"Medtem, ko bodo operaterji verjetno dominirali brezvrvični prodajni prostor še naprej, priložnosti obstajajo tudi za druge prodajalce," je povedal Wheelock. "Spremembe v brezvrvični shemi, kot so zasilni MVNO (mobilno virtualno omrežje operaterja) in tržna zasičenost bodo lahko ponudile nove priložnosti drugim prodajnim kanalom."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki