marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Naslednja generacija Apple CarPlaya bo omogočala globljo integracijo z avtomobilom


29.12.2023
Objavil: Dare Gliha

Podjetji Porsche in Aston Martin sta predstavili predogled prihajajočih sprememb sistema Apple CarPlay. Za razliko od trenutne iteracije bo CarPlay naslednje generacije svoj dostop razširil prek osrednjega zaslona, saj bo vključeval instrumentno ploščo in dodatne zaslone.

Applova projekcijska funkcija, ki ohranja že znani predal z aplikacijami na osrednjem zaslonu, bo zdaj svoj domet razširila na postavitev treh merilnikov za volanom in celo na zaslon za potnike.

Nadgrajeni sistem CarPlay bo uporabljal senzorje v avtomobilu in se posluževal podatkov, kot so zunanja temperatura, tlak v pnevmatikah, položaj menjalnika in število vrtljajev motorja. Apple zagotavlja, da kljub tej integraciji telefoni iPhone ne bodo hranili ali sledili tem podatkom.

Cilj je, da bi iPhone popolnoma nadomestil privzeti informacijsko-zabavni sistem in digitalne merilnike v avtomobilu. S tem naprednim sistemom CarPlay lahko pričakujete novo raven personalizacije z barvnimi temami in postavitvami, ki so neodvisne od vozila, vendar varno shranjene v telefonih.

Aston Martin se pridružuje temu mnenju z vpogledom v lastno prilagoditev izboljšanega sistema CarPlay. Britanski avtomobilski proizvajalec sicer prikazuje le dva zaslona - digitalni merilnik in tradicionalni osrednji zaslon na dotik -, vendar poudarja raznolike možnosti prilagajanja, ki so na voljo. Kontrast med Porschejem in Aston Martinom prikazuje prilagodljivost in prilagodljivost tehnologije, ki obljublja brezhibno izkušnjo ne glede na znamko vozila.

Medtem ko Porsche ostaja skrivnosten glede modelov, v katerih bo debitiral novi CarPlay, Aston Martin razkriva, da bo ta standardno nameščen v novem modelu DB12.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki