marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Nekateri uporabniki Galaxya S9/S9+ poročajo o težavah z zasloni


26.03.2018
Objavil: Dare Gliha

Po lansiranju Samsungovega dvojca Galaxy S9 in S9+ so se na s strani prvih uporabnikov po spletnih forumih razširile govorice, da imajo njihovi novi mobilniki določene težave z zaslonom na dotik. Na te govorice se je sedaj odzval tudi Samsung.

»Pri Samsungu stremimo k zadovoljstvu uporabnikov, saj je to osnova za naš posel. Tako smo takoj po nekaterih prijavah pričeli interno raziskavo in raziskujemo možne rešitve. Naprošamo pa tudi vse stranke, ki težave še niso prijavile, da nas kontaktirajo preko uradnih servisnih kanalov.«

Izjava je sledila večjemu številu prijav s strani uporabnikov, ki so svoje probleme opisovali na forumih kot so Reddit, XDA, ter tudi na Samsungovem lastnem forumu.

Uporabniki opisujejo težavo z zaslonom na dotik, saj naj bi imeli težave z zaznavo pritiska na zaslon na naključnih mestih. Ali gre za strojno ali programsko težavo pa bo potrebno počakati do konca preiskave s strani Samsunga.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki