marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

NEC, Microsoft in France Telecom sodelujejo v ID projektu


28.03.2012
Objavil: Dare Gliha

Japonski NEC je sporočil, da sodeluje z osmimi partnerji, med katerimi sta tudi Microsoft in France Telecom in sicer sodelujejo pri projektu napredne varnosti v pametnih mobilnih telefonih.

Namen sodelovanja je ustvariti anonimno kriptografsko avtentikacijsko tehnologijo, ki bi omogolača ponudnikom storitev nadzor nad storitvami, hhrati pa varovala zasebnost uporabnikov in naprav.

V zadnjih letih se je število komercialnih storitev in aplikacij dodobra razraslo, s tem pa se je povečala tudi nevarnost izrabe osebnih podatkov uporabnikov. Večina storitev lahko na podlagi ID številke naprave tudi sledi uporabniku. Japonsko IT podjetje se zaveda zahtevnosti projekta, saj vedo, da anonimna avtentikacija zahteva večjo procesorsko moč naprav, kar je pri mobilnih napravah še posebno pomembno, predvsem iz vidika porabe energije.

Sodelovanje je finančno podprla francoska agencija za raziskave.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki