marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Naprave Fitbit bodo od leta 2023 naprej zahtevale Googlov račun


07.10.2022
Objavil: Dare Gliha

Google je lani končal prevzem podjetja Fitbit in ga preimenoval v "Fitbit by Google", vendar je Fitbit še naprej izdajal nosljive naprave, kot jih je izdajal pred prevzemom. Medtem ko lahko stranke trenutno uporabljajo račune Fitbit za nove naprave in storitve, se bodo stvari od leta 2023 naprej spremenile.

Fitbit je posodobil svojo stran za podporo in razkril, da bo po uvedbi Googlovih računov na Fitbitu leta 2023 "za nekatere uporabe Fitbita potreben Googlov račun, tudi za prijavo na Fitbit ali aktivacijo novo izdanih naprav in funkcij Fitbit".

Vendar pa bodo imeli obstoječi uporabniki z računi Fitbit po uvedbi možnost, da svoje podatke Fitbit prenesejo na račune Google ali da še naprej uporabljajo obstoječe naprave in storitve Fitbit z računi Fitbit, dokler bodo ti podprti, kar bo veljalo vsaj do začetka leta 2025.

Fitbit pravi, da bodo računi Google na Fitbitu "podpirali številne prednosti za uporabnike Fitbita, vključno z enotno prijavo za Fitbit in druge storitve Google, vrhunsko varnostjo računov, centraliziranim nadzorom zasebnosti za podatke uporabnikov Fitbita in več funkcijami Google na Fitbitu."

Če vas skrbi, da boste svoje podatke o telesni pripravljenosti delili z Googlom, morate vedeti, da bo Google upošteval zaveze, ki jih je sprejel pri svetovnih regulatorjih za dokončanje prevzema Fitbita, zato podatkov o zdravju in počutju Fitbita ne bo uporabljal za oglaševanje v svojih oglasih.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki