marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Najbolj neumna aplikacija vse časov?


26.06.2014
Objavil: Mitja Zupančič

Že uporabljate na vašem iPhonu aplikacijo "Yo", ki je bila izdelana le v osmih urah in so jo v App Storu sprva zavrnili zaradi nedokončanosti? A dokončana je bila in ustvarjalec najbrž srka šampanjec kje na kakšnem vročem otoku.

"Yo" je preprosta aplikacija z eno samo nalogo. Pošiljanje sporočila z besedico "Yo". Res je. Aplikacija samo prebere vaš imenik, doda barvita ozadja imenom in pošlje besedico "Yo from Janez". To je to. Zadeva je vse bolj popularna, stane en ameriški dolar, do sedaj pa je bilo poslanih že več kot štiri miljonove "Yo"-jev s strani 50.000 uporabnikov.

Kako je sploh prišlo do tega? Razvijalec Or Arbel je s strani svojega bivšega šefa prejel investicijo v znesku miljon dolarjev, saj je potreboval aplikacijo za obveščanje njegove asistentke, da si želi z njo govoriti.

Eden izmed bolj zabavnih komentarjev kritikov je bil: "Yo je neumnost. Neumen koncept, neumna namembnost, neumna aplikacija. Kako se je sploh obnesla mi nikoli ne bo jasno. Naši pametni mobilniki zmorejo toliko uporabnih in zanimivih reči, a vedno se najde neumno sranje, kot je to. Brez besed sem. Yo je jok iz obupa, ne s strani uporabnika in ne s strani razvijalca. Je rjovenje v temi in obenem prošnja, da nas nekdo, kdorkoli reši takih neumnosti."

Ni še jasno, kakšne nadgranje bo "Yo" prejel v naslednjih različicah, drugih načinov sporočil sigurno ne bo, je zatrdil Arbel. Se pa dogovarja s proizvajalci mobilnih naprav za integracijo, saj bi tako lahko le-ti z Yo sporočili promovirali svoje izdelke.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki