marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

slikaSamsung Galaxy AI: Nova doba mobilne inteligence
06.10.2025

Z lansiranjem serije Galaxy S24 je Samsung začel novo poglavje v svetu mobilne tehnologije. Galaxy AI, inovativna platforma umetne inteligence, je redefinirala vlogo pametnega telefona. Iz naprave za komunikacijo je postal intuitiven digitalni sopotnik, ki razume uporabnika, predvideva njegove potrebe in se prilagaja njegovemu vsakdanu.

članki

Na Kitajskem raste prodaja Xiaomi naprav


03.06.2016
Objavil: Dare Gliha

Xiaomi je po novem zopet vodilni v prodaji mobilnikov na Kitajskem, ki je pravzaprav največji trg na svetu. Xiaomi je v aprilu dosegel kar 26 % tržni delež. Raziskavo je opravilo lokalno raziskovalno podjetje, izsledke pa je predstavil predsednik Xiaomija, Lei Jun.

Na drugo mesto se je povzpel pri proizvajalec Honor, ki je dosegel 15,7 % tržni delež (skupaj z lastnikom Huaweijem so dosegli 23,7 %), tretje mesto pripada novincu na trgu mobilnih telefonov LeEcu (delujejo malo več kot leto dni) z 10,5 %.

Apple je dosegel 8,2 % tržni delež, Meizu 7%, 360 4,5 %, Samsung pa presenetljivo le 3,2 %. Vsi ostali prisotni proizvajalci so dosegli 17,1 % tržni delež.

Čeprav je dosežek Xiaomija precej dober, pa si velja zapomniti, da gre pri teh številkah za zgolj eno mesečno prodajo, tako da se lahko stvari kaj hitro obrnejo v drugo smer.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki