marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Nokia nejasna okoli N-Gage


21.11.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Nokia – največji svetovni proizvajalec mobilnikov, je potrdila svoje nezadovoljstvo s prodajo njihovih N-Gage igračarskih naprav. S tem imajo namen pripeljati igre tudi na druge mobilnike, tako se bo izboljšalo ravnotežje.

Nokia je ponujala N-Gage naprave že v letu 2002 na igračarskem trgu s prenosnimi napravami, na katerem je prevladoval japonski Nintendo GameBoy. Nokia je bila prisotna na trgu z namenom prodaje okoli 6 milijonov enot v prvih treh letih, dejansko pa so jih prodali 2 milijona.

"Nisem zadovoljen. Povedal sem, da moramo prodati 6 milijonov enot v treh letih, prodali smo pa tretjino tega. Treba je narediti nekaj sprememb," pravi Anssi Vanjoki, šef Nokiinega multimedijskega oddelka, ki izdeluje N-Gage mobilnike.

Anssi tudi pravi, da bo Nokia prenesla igre s prvotno izvedbo za N-Gage tudi na novo, letos lansirano serijo N (N-series). Finska mobilna družba je pred kratkim najavila še tri nove modele v omenjenih serijah, tako da je mobilnikov iz serije N zaenkrat šest.

Poteza bo dvignila potencialni trg za igre, ključni faktor za razvijalce, ki morajo izbrati napravo, ki ponuja najboljšo priložnost za prodajo igric.

Nintendo in Nokia sta dočakala neznansko konkurenco iz deleže vzhajajočega sonca - Sony s svojim novim produktom PlayStation Portable (PSP). Sony pričakuje, da bodo do marca 2006 odposlali 13 milijonov enot PSP :).

Vanjoki ni hotel natančno povedati, koliko naprav iz serije N naj bi se prodalo v naslednjem letu, vendar je omenil, da je tržni potencial veliko večji kot pa sam segment naprav prenosnih iger.

Generalni direktor Jorma Ollila je izjavil, da pričakuje podvojitev prodaje na svetovnem trgu za pametne mobilnike na 100 milijonov enot, tržni raziskovalec Canalys pa je izmeril prodajo 13 milijonov enot v tretjem četrtletju 2005. Nokia ima 55 % omenjenega trga.

Novi mobilniki N serij so vsi pametni mobilniki in tečejo na programski opremi Series 60, ki sta jo razvila Symbian in Nokia, tako kot tudi N-Gage.

Vanjoki je povedal, da N-Gagov proces ne bo žrtvovan in da bo naprava ostala v ključni Nokiini strategiji. Naprava je bila predstavljena kot raziskava za novo rast zunaj njihovega jedra glasovne mobilne telefonije.

Trenutno ima Nokia naprodaj dva mobilnike N serije, N70 in N90, N91 pa je pričakovana nekje v prvem četrtletju 2006.

Zahteva po N90 z visoko kvalitetno kamero je bila tako velika, da Nokia ni bila sposobna ugoditi vsem zahtevam z začetkom prodaje avgusta, je povedal Vanjoki.

"V začetku so bila pričakovanja večja, kot dobava. N90 je podrla vsa pričakovanja, ki smo jih imeli. Morali smo povečati kapacitete. Zdaj lahko ugodimo zahtevam."

O kakšnih prodajnih številkah ni želel govoriti, vendar je povedal, da se bo N90 začela prodajati v Severni Ameriki pred božičem.

N serije mobilnikov s ceno okoli 400 evrov ali več so namenjeni začetnim 200 milijonom potrošnikom po svetu od sedanjih 2 milijard uporabnikov mobilnih telefonov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki