marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

članki

Družba MasterCard predstavila novo storitev sistema MasterPass, ki omogoča plačevanje znotraj aplikacij


24.02.2014
Objavil: Thomas Bergant

Družba MasterCard je danes na svetovnem kongresu mobilne telefonije Mobile World Congress v Barceloni napovedala, da bo sistem MasterPass omogočal plačevanje znotraj aplikacij in s tem omogočal potrošnikom varno nakupovanje znotraj mobilnih aplikacij.

Nova storitev sistema MasterPass odpravlja potrebo po vnašanju zaupnih bančnih podatkov v vsako mobilno aplikacijo posebej, in bo tako uporabnikom omogočala hitro in enostavno plačevanje. Družbe Forbes Digital Commerce, Fat Zebra, NoQ, Starbucks Australia in Shaw Theatres Singapore so med prvimi ponudniki aplikacij, ki bodo svoje kapacitete nakupovanja znotraj aplikacij povezali s sistemom MasterPass.

Potrošniki danes plačujejo na način, ki najbolj odraža njihove potrebe in življenjski slog, in to z vseh naprav, ki jih vsakodnevno uporabljajo. Potrošniki so nenehno v iskanju digitalnih bližnjic, ki ponujajo hitre in učinkovite rešitve ter enkratno izkušnjo. Znotraj storitve MasterPass se to lahko zgodi s preprostim dotikom ali klikom pri blagajni, doma, na poti, sedaj pa tudi direktno znotraj mobilne aplikacije.

Raziskava analitskega podjetja ABI Research je pokazala, da se bodo celotni prihodki mobilnih aplikacij, vključno s prodajo znotraj aplikacij, do konca leta 2016 povzpeli na 46 milijard dolarjev, kar je štirikrat več kot leta 2011, ko so celotni prihodki znašali 8, 5 milijard dolarjev. Povprečni uporabnik pametnega telefona ima na svoji napravi 26 mobilnih aplikacij, pri čemer za odprtje računa znotraj aplikacije in nakupovanja posreduje ponudnikom mobilnih aplikacij podatke o plačilnih karticah in druge občutljive informacije.

Z omogočanjem plačevanja znotraj aplikacij MasterPass razširja svoj sistem digitalnega plačevanja iz spletnih brskalnikov v nabor mobilnih aplikacij in omogoča potrošnikom varno in direktno povezovanje s svojo banko. Aplikacije, ki podpirajo sistem MasterPass, omogočajo potrošnikom plačevanje z enim samim klikom ali dotikom njihove najljubše naprave, ne da pri tem morali zapustiti aplikacijo. Poenostavljen proces plačevanja omogoča učinkovit nakup, podprt z najvišjim nivojem varnosti in kriptologije.

»Veseli smo, da bomo svojim strankam lahko pričeli ponujati sistem MasterPass kot inovativno rešitev za digitalno plačevanje. To se sklada z našo filozofijo, da omogočamo učinkovito in enostavno trgovanje znotraj aplikacij, »je dejal Robert Tibbs, predsednik in generalni direktor podjetja Forbers Digital Commerce.

»Plačevanje znotraj aplikacij pri sistemu MasterPass je najnovejša storitev družbe MasterCard, s katero naslavljamo specifične potrebe novega digitalnega ekosistema. S tem ustvarjamo enkratno izkušnjo za potrošnike, ki lahko enostavno plačujejo prek različnih kanalov in sistemov, trgovcem pa omogočamo, da dosegajo nove kupce na način, ki pred digitalno revolucijo, ni bil mogoč,« je dejal Ed McLaughlin, vodja oddelka za nove oblike plačevanja pri družbi MasterCard. »Poleg tega razvijamo tudi sistem, ki bo zagotavljal, da bo plačevanje prek različnih naprav, ki so podprte s sistemom MasterPass, enako ali celo bolj varno kot je plačevanje s plačilnimi karticami, tako da bomo potrošnikom v vsakem trenutku omogočali najvišjo raven varnosti.«

MasterPass In-App bo na voljo razvijalcem in trgovcem v začetku drugega četrtletja leta 2014. Storitev zahteva hitro in nemoteno integracijo, ki je bila do danes uspešno uvedena pri več kot 30.000 trgovcih MasterPass v Avstraliji, Kanadi, Italiji, Veliki Britaniji in Združenih državah Amerike.


Celoten nabor novosti družbe MasterCard, ki so predstavljene na svetovnem kongresu mobilne telefonije Mobile World Congress najdete v materialih za novinarje, novosti pa lahko spremljate tudi na našem Twitter profilu @MasterCardNews.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki