marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

članki

Motorola pred novo sezono lige NBA sklenila partnerstvo s Chicago Bulls


30.09.2022
Objavil: Dare Gliha

Motorola in ekipa lige NBA Chicago Bulls sta napovedali večletno partnerstvo, ki se bo začelo v sezoni 2022-23. Na uradnih dresih ekipe bo kot našitek na dresu uporabljen ikonični logotip Motorole z netopirskimi krili.

Bullsi bodo v novih dresih debitirali 4. oktobra na predsezonski tekmi proti ekipi New Orleans Pelicans. Sedež družbe Motorola Mobility je v Chicagu, obe strani pa povezuje vzajemno spoštovanje in predhodna partnerstva.

"Motorolo in Bullse ne druži le velikanski ponos na domače mesto, temveč tudi strast do združevanja ljudi prek edinstvenih potrošniških izkušenj. Navdušeni smo, da bomo lahko združili naši dve blagovni znamki ter naše podjetje in vsestranski portfelj izdelkov še bolj preželi z živahno energijo mesta in navijačev Chicago Bulls in NBA po vsem svetu," je povedal Rudi Kalil, predsednik družbe Motorola za Severno Ameriko.

Partnerstvo Bulls-Motorola naj bi vključevalo "različne trženjske elemente, pobude skupnosti, digitalna sredstva in oznake v dvoranah". Motorola je tudi uradni partner za našitke na dresih ekip NBA Indiana Pacers, Milwaukee Bucks in Brooklyn Nets.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki