marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Nova storitev SMS zgrešeni klic


24.10.2005
Objavil: Thomas Bergant

Družba Mobitel je danes, 24. oktobra 2005, uporabnikom Mobitel GSM/UMTS ponudila novo storitev SMS zgrešeni klici, ki omogoča beleženje klicev, opravljenih na uporabnikovo mobilno številko, v času njegove nedosegljivosti.

Z današnjim dnem je družba Mobitel uporabnikom Mobitel GSM/UMTS ponudila novo brezplačno storitev SMS zgrešeni klici, ki omogoča obveščanje o dohodnih klicih v času njihove nedosegljivosti. S ponovnim vklopom mobilnika v omrežje uporabnik prejme dve sporočili SMS. Prvo uporabnika obvešča, da so bili v času nedosegljivosti na njegovo mobilno številko opravljeni dohodni glasovni klici. Drugo sporočilo SMS pa vsebuje informacije o zgrešenih klicih: telefonsko številko klicatelja, število klicev ter datum in uro zadnjega klica. Uporabnik prejme informacije o zgrešenih dohodnih glasovnih klicih največ petih različnih klicateljev za obdobje zadnjih treh dni. Prejeta sporočila SMS z informacijo o zgrešenih klicih so brezplačna, tudi v tujini.

Uporabnik storitev vklopi tako, da pošlje sporočilo SMS s ključno besedo KLIC na številko 1918. Uporabniku se obračuna zgolj poslano sporočilo SMS z zahtevo za vklop storitve (20 SIT za naročnike in 21 SIT za Mobiuporabnike), medtem ko so vsa prejeta sporočila SMS, ki vsebujejo informacijo o zgrešenih klicih, brezplačna, tudi ko se uporabnik nahaja v tujini.

Storitev lahko dopolnjuje ali nadomešča storitev preusmeritve klica na drugo klicno številko ali v telefonski predal. Uporabniki imajo namreč lahko istočasno s storitvijo SMS zgrešeni klic vklopljene tudi zahteve po preusmeritvi na drugo klicno številko ali v telefonski predal v času zasedenosti ali, kadar ni odgovora. Vendar pa ne morejo imeti istočasno vklopljeni storitev SMS zgrešeni klici in preusmeritev klicev v času nedosegljivosti (preusmeritev >not reachable< ali >unreachable<), saj se omenjeni storitvi medsebojno izključujeta. Zato uporabnikom pred uporabo storitve SMS zgrešeni klici svetujemo, da na svojih mobilnikih preverijo nastavitve preusmeritev dohodnih klicev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki