marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

članki

Nova storitev SMS zgrešeni klic


24.10.2005
Objavil: Thomas Bergant

Družba Mobitel je danes, 24. oktobra 2005, uporabnikom Mobitel GSM/UMTS ponudila novo storitev SMS zgrešeni klici, ki omogoča beleženje klicev, opravljenih na uporabnikovo mobilno številko, v času njegove nedosegljivosti.

Z današnjim dnem je družba Mobitel uporabnikom Mobitel GSM/UMTS ponudila novo brezplačno storitev SMS zgrešeni klici, ki omogoča obveščanje o dohodnih klicih v času njihove nedosegljivosti. S ponovnim vklopom mobilnika v omrežje uporabnik prejme dve sporočili SMS. Prvo uporabnika obvešča, da so bili v času nedosegljivosti na njegovo mobilno številko opravljeni dohodni glasovni klici. Drugo sporočilo SMS pa vsebuje informacije o zgrešenih klicih: telefonsko številko klicatelja, število klicev ter datum in uro zadnjega klica. Uporabnik prejme informacije o zgrešenih dohodnih glasovnih klicih največ petih različnih klicateljev za obdobje zadnjih treh dni. Prejeta sporočila SMS z informacijo o zgrešenih klicih so brezplačna, tudi v tujini.

Uporabnik storitev vklopi tako, da pošlje sporočilo SMS s ključno besedo KLIC na številko 1918. Uporabniku se obračuna zgolj poslano sporočilo SMS z zahtevo za vklop storitve (20 SIT za naročnike in 21 SIT za Mobiuporabnike), medtem ko so vsa prejeta sporočila SMS, ki vsebujejo informacijo o zgrešenih klicih, brezplačna, tudi ko se uporabnik nahaja v tujini.

Storitev lahko dopolnjuje ali nadomešča storitev preusmeritve klica na drugo klicno številko ali v telefonski predal. Uporabniki imajo namreč lahko istočasno s storitvijo SMS zgrešeni klic vklopljene tudi zahteve po preusmeritvi na drugo klicno številko ali v telefonski predal v času zasedenosti ali, kadar ni odgovora. Vendar pa ne morejo imeti istočasno vklopljeni storitev SMS zgrešeni klici in preusmeritev klicev v času nedosegljivosti (preusmeritev >not reachable< ali >unreachable<), saj se omenjeni storitvi medsebojno izključujeta. Zato uporabnikom pred uporabo storitve SMS zgrešeni klici svetujemo, da na svojih mobilnikih preverijo nastavitve preusmeritev dohodnih klicev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki