marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Mobitel in Planet 9 podprla kampanjo "Energija si, bodi učinkovit"


27.03.2009
Objavil: Thomas Bergant

Družba Mobitel in njena hčerinska družba Planet 9 sta se pridružili kampanji "[i]Energija si, bodi učinkovit[/i]" oz. njeni najnovejši akciji "[i]Izračunaj svoj CO2 odtis[/i]", ki želi opozoriti na pomen energije in učinkovito ravnanje z njo.

Družbi Mobitel in Planet 9 sta se v prizadevanju za varovanje okolja pridružili kampanji "Energija si, bodi učinkovit", ki želi z akcijo "Izračunaj svoj CO2 odtis" spodbuditi skrb za okolje vsakega posameznika. Vse večje emisije toplogrednih plinov namreč vedno bolj vplivajo na klimatske spremembe na globalni ravni. Akcija tako opozarja na odgovorno ravnanje posameznika, ki lahko pri svojih vsakodnevnih aktivnostih že z enostavnimi ukrepi pomembno prispeva k zmanjšanju emisij toplogrednih plinov.

V družbah Mobitel in Planet 9 se zavedajo pomembnosti varovanja okolja, zato so se kot družbeno odgovorno podjetje aktivno vključili v omenjeno kampanjo in jo med drugim podprli tudi z objavami in promoviranjem na spletnih portalih www.siol.net in www.planet.si ter na Mobitelovem mobilnem portalu Planet.

Kampanjo "Energija si, bodi učinkovit" spodbuja mreža družbene koristnosti Sinergija, ki predstavlja neinstitucionalizirano obliko sodelovanja tistih pravnih oseb, ki želijo s svojim ravnanjem prispevati k ohranjanju okolja.

Akcija "Izračunaj svoj CO2 odtis"
Akcija "Izračunaj svoj CO2 odtis", ki poteka v okviru kampanje "Energija si, bodi učinkovit", na spletni strani www.energijasi.com oz. www.hse-energija.si posameznikom omogoča izračun osebnega ogljičnega odtisa. Ogljikov dioksid (CO2) namreč predstavlja največji delež emisij toplogrednih plinov, ki so v največji meri krivi za podnebne spremembe, največ CO2 v gospodinjstvih pa nastane pri porabi električne energije, ogrevanju in transportu.
Ogljični odtis je merska enota, ki pove, koliko ton tega toplogrednega plina se ustvari z vsakodnevnimi aktivnostmi posameznikov. Danes ta večkrat presega količino dveh ton, ki jo je narava sposobna nevtralizirati v enem letu.
Cilj omenjene akcije je, da si svoj CO2 odtis izračuna vsaj 1.000 Slovencev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki