marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR in Google Cloud krepita partnerstvo za novo dobo inteligentnih naprav
18.04.2025

HONOR je na dogodku Google Cloud Next 2025 predstavilo nove mejnike v sodelovanju z družbo Google Cloud, ki spreminjajo uporabniško izkušnjo s pametnimi napravami. Eric Fang, višji direktor produktnega načrtovanja pri HONOR-ju, je poudaril strateško partnerstvo, ki se z najnovejšimi jezikovnimi modeli (LLM) Gemini pomika v novo obdobje.

slikaSamsung znova toži BOE
16.04.2025

Samsung in BOE sta dva izmed največjih proizvajalcev zaslonov in sta se že več kot nekajkrat znašla na sodišču. Zadnji spor se je odvijal zaradi patenta pred ameriško komisijo za mednarodno trgovino, Samsung pa je prejšnji mesec v sporu uradno zmagal. Zdaj korejski tehnološki velikan ponovno išče pravico, vendar tokrat zaradi domnevno ukradenih poslovnih skrivnosti.

slikaApple bo morda razširil svoj proizvodni obrat v Braziliji, da bi se izognil visokim tarifam
14.04.2025

Po navedbah virov, ki so seznanjeni z dogajanjem, namerava Apple razširiti svoj proizvodni obrat v Braziliji, da bi se izognil carinam, ki jih je Trumpova administracija nedavno uvedla za Kitajsko.

slikaSamsung pripravlja nova očala za navidezno resničnost
11.04.2025

V nedavnem poročilu ET News Samsung dela na treh napravah za navidezno resničnost, vendar je uradno potrjena le ena od njih - Project Moohan, ki se bo verjetno uradno imenovala Galaxy XR. A čeprav gre za polnopravno naglavno napravo VR/AR, poročilo kaže, da korejski tehnološki velikan dela še na dveh očalih XR, Project Haean in Project Jinju.

članki

Mobitel in Planet 9 podprla kampanjo "Energija si, bodi učinkovit"


27.03.2009
Objavil: Thomas Bergant

Družba Mobitel in njena hčerinska družba Planet 9 sta se pridružili kampanji "[i]Energija si, bodi učinkovit[/i]" oz. njeni najnovejši akciji "[i]Izračunaj svoj CO2 odtis[/i]", ki želi opozoriti na pomen energije in učinkovito ravnanje z njo.

Družbi Mobitel in Planet 9 sta se v prizadevanju za varovanje okolja pridružili kampanji "Energija si, bodi učinkovit", ki želi z akcijo "Izračunaj svoj CO2 odtis" spodbuditi skrb za okolje vsakega posameznika. Vse večje emisije toplogrednih plinov namreč vedno bolj vplivajo na klimatske spremembe na globalni ravni. Akcija tako opozarja na odgovorno ravnanje posameznika, ki lahko pri svojih vsakodnevnih aktivnostih že z enostavnimi ukrepi pomembno prispeva k zmanjšanju emisij toplogrednih plinov.

V družbah Mobitel in Planet 9 se zavedajo pomembnosti varovanja okolja, zato so se kot družbeno odgovorno podjetje aktivno vključili v omenjeno kampanjo in jo med drugim podprli tudi z objavami in promoviranjem na spletnih portalih www.siol.net in www.planet.si ter na Mobitelovem mobilnem portalu Planet.

Kampanjo "Energija si, bodi učinkovit" spodbuja mreža družbene koristnosti Sinergija, ki predstavlja neinstitucionalizirano obliko sodelovanja tistih pravnih oseb, ki želijo s svojim ravnanjem prispevati k ohranjanju okolja.

Akcija "Izračunaj svoj CO2 odtis"
Akcija "Izračunaj svoj CO2 odtis", ki poteka v okviru kampanje "Energija si, bodi učinkovit", na spletni strani www.energijasi.com oz. www.hse-energija.si posameznikom omogoča izračun osebnega ogljičnega odtisa. Ogljikov dioksid (CO2) namreč predstavlja največji delež emisij toplogrednih plinov, ki so v največji meri krivi za podnebne spremembe, največ CO2 v gospodinjstvih pa nastane pri porabi električne energije, ogrevanju in transportu.
Ogljični odtis je merska enota, ki pove, koliko ton tega toplogrednega plina se ustvari z vsakodnevnimi aktivnostmi posameznikov. Danes ta večkrat presega količino dveh ton, ki jo je narava sposobna nevtralizirati v enem letu.
Cilj omenjene akcije je, da si svoj CO2 odtis izračuna vsaj 1.000 Slovencev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki