marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPojavile so se dodatne specifikacije za iPhone 16E
24.01.2025

Naslednji iPhone SE se očitno ne bo več imenoval enako, temveč bo dobil oznako iPhone 16E. Po nedavnem poročilu naj bi ga predstavili do aprila, po zaslugi spletnega portala Digital Chat Station iz Kitajske pa smo zdaj dobili seznam specifikacij.

slikaZ Android 15 konec nadgradenj za Sony Xperijo 1 V
22.01.2025

Kmalu po izidu operacijskega sistema Android 15 je Sony hitro izdal najnovejši operacijski sistem za svoj vodilni model Xperia 1 VI, zdaj pa je Android 15 dobil tudi vrhunski model Xperia 1 V iz leta 2023.

slikaPredstavitveni dogodek Xiaomi CEE&Nordics v Pragi
21.01.2025

Serija Redmi Note 14 je bila danes premierno predstavljena v regiji CEE & Nordics na posebnem dogodku, ki je potekal v forumu Karlin v Pragi na Češkem. Dogodka se je udeležilo več kot 400 gostov iz več kot 20 držav, med drugimi slovenskimi povabljenci pa tudi predstavnik našega portala.

slikaApple bo 2nm čipe odložil na leto 2026, saj ima TSMC težave z izkoristkom
20.01.2025

Apple naj bi želel leta 2025 predstaviti iPhone 17 Pro z 2nm čipi, vendar bo po poročanju iz Južne Koreje morda moral svoje načrte zamakniti za 12 mesecev. Najnovejše informacije poznavalcev trdijo, da ima TSMC težave z izkoristkom rezin, 2nm čipi pa še niso certificirani za množično proizvodnjo.

članki

V Mobitelove nevidne vezi se je vpletla tudi prva francoska dama Carla Bruni


17.04.2008
Objavil: Thomas Bergant

Vezi z ljudmi, ki so nam najbližje ter smo z njimi najtesneje in najmočneje povezani, ponavadi niso vidne na prvi pogled. Povezuje nas nekaj neotipljivega, kot so spomini, čustva in vrednote ter neverbalna komunikacija. Tako kot nevidne vezi povezujejo ljudi, na svoj prefinjen način povezuje tudi družba Mobitel, ki je te dni predstavila novo oglaševalsko kampanjo s sporočilom »Najmočnejše vezi so tiste, ki jih ne vidimo«.

Ključno sporočilo, ki ga pri Mobitelu želijo sporočiti je, da vezi z ljudmi, ki so nam najbližje ter smo z njimi najtesneje in najmočneje povezani, ponavadi niso vidne na prvi pogled.

Za kreativni in izvirni TV-spot je tudi tokrat zaslužna agencija Publicis, režijski stolček pa je dva dni (29. in 30. marca) zasedal ameriški režiser Dick Buckly. Sceno v Ljubljani, Belvederju, Piranu in Zalogu je zavzela Nina Schneider, kostumsko opremila Nadja Bedjanič, za masko pa je poskrbela Alja Sušnik. Montažo TV-spota je naredil Iztok Šuc, SFX-trike pa je dodal Gašper Volk. V TV-spotu je nastopilo 19 glavnih igralcev in igralk ter približno 10 statistov.

Svoj glasbeni vložek v TV-spotu je dodala izvajalka Carla Bruni, aktualna prva francoska dama in bivši supermodel. Čudovita sentimentalna skladba nosi naslov Quelqu'un m'a dit.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki