marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Mobilno plačevanje - tretjina Slovencev je že plačevala z mobilnim telefonom


28.06.2018
Objavil: Dare Gliha

Mastercard je v najnovejši raziskavi MasterIndex raziskal plačilne navade Slovencev, starih med 18 in 55 let, v raziskavi pa so se dotaknili tudi navad Slovencev pri plačevanju z mobilnim telefonom. Pokazalo se je, da je tovrstno plačevanje pri nas precej priljubljeno.

Slaba polovica Slovencev je mobilni telefon že uporabila v namene plačevanja (44 %), od tega so največ plačevali z Moneto (30 %), 12 % pa z mobilno denarnico banke izdajateljice plačilne kartice. Največkrat ga uporabijo za spletne nakupe (40 %), na bencinskih servisih (33 %) in pri plačevanju prometa (kot so denimo Urbana ipd., 31 %). Mobilno banko za urejanje finančnih storitev je že kdaj uporabilo 34 % Slovencev, slaba petina pa je mobilni telefon uporabila za potrditev nakupa (24 %).

Lani so rezultati pokazali, da je kar 37 % vseh anketiranih pripravljenih uporabljati mobilno aplikacijo. Letos je odstotek znatno višji. Teh je že natanko polovica 50 %, ki jim je letošnje leto postreglo s številnimi možnostmi mobilnega plačevanja. Dobra petina (22 %) bo z mobilnim telefonom najraje plačevala v prihodnosti, do sedaj pa jih z mobilnim telefonom plačuje 27 % (v 2017 22%). Potrošniki si želijo, da je vsaka mobilna aplikacija varna in enostavna (94 %), z merilcem stroškov in nadzorom porabe (63 %) ter uporabniku prijazno izkušnjo (61 %).

Boštjan Fabjančič, predstavnik družbe Mastercard v Sloveniji, zaključuje z mislijo: »Slovenci vse bolj zaupamo v brezgotovinsko družbo, ki jo prinaša čedalje pogostejša uporaba plačilnih kartic. Hkrati te postajajo nepogrešljiv del pri vsakdanjih opravilih, z nami potujejo v tujino in nam omogočajo, da smo prav z njiihovo pomočjo v stiku z najnovejšimi trendi mobilnega plačevanja ali biometrije. Veseli nas, da smo Slovenci pripravljeni posvojiti nove tehnologije - metode plačevanja, saj nas to postavlja v sam vrh tistih, ki bodo spoznali vse prednosti tovrstnega plačevanja, obenem pa postavlja varnost in enostavnost uporabe visoko na prvo mesto za zagotavljanje brezskrbne prihodnosti.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki