marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

članki

Mobilno plačevanje - tretjina Slovencev je že plačevala z mobilnim telefonom


28.06.2018
Objavil: Dare Gliha

Mastercard je v najnovejši raziskavi MasterIndex raziskal plačilne navade Slovencev, starih med 18 in 55 let, v raziskavi pa so se dotaknili tudi navad Slovencev pri plačevanju z mobilnim telefonom. Pokazalo se je, da je tovrstno plačevanje pri nas precej priljubljeno.

Slaba polovica Slovencev je mobilni telefon že uporabila v namene plačevanja (44 %), od tega so največ plačevali z Moneto (30 %), 12 % pa z mobilno denarnico banke izdajateljice plačilne kartice. Največkrat ga uporabijo za spletne nakupe (40 %), na bencinskih servisih (33 %) in pri plačevanju prometa (kot so denimo Urbana ipd., 31 %). Mobilno banko za urejanje finančnih storitev je že kdaj uporabilo 34 % Slovencev, slaba petina pa je mobilni telefon uporabila za potrditev nakupa (24 %).

Lani so rezultati pokazali, da je kar 37 % vseh anketiranih pripravljenih uporabljati mobilno aplikacijo. Letos je odstotek znatno višji. Teh je že natanko polovica 50 %, ki jim je letošnje leto postreglo s številnimi možnostmi mobilnega plačevanja. Dobra petina (22 %) bo z mobilnim telefonom najraje plačevala v prihodnosti, do sedaj pa jih z mobilnim telefonom plačuje 27 % (v 2017 22%). Potrošniki si želijo, da je vsaka mobilna aplikacija varna in enostavna (94 %), z merilcem stroškov in nadzorom porabe (63 %) ter uporabniku prijazno izkušnjo (61 %).

Boštjan Fabjančič, predstavnik družbe Mastercard v Sloveniji, zaključuje z mislijo: »Slovenci vse bolj zaupamo v brezgotovinsko družbo, ki jo prinaša čedalje pogostejša uporaba plačilnih kartic. Hkrati te postajajo nepogrešljiv del pri vsakdanjih opravilih, z nami potujejo v tujino in nam omogočajo, da smo prav z njiihovo pomočjo v stiku z najnovejšimi trendi mobilnega plačevanja ali biometrije. Veseli nas, da smo Slovenci pripravljeni posvojiti nove tehnologije - metode plačevanja, saj nas to postavlja v sam vrh tistih, ki bodo spoznali vse prednosti tovrstnega plačevanja, obenem pa postavlja varnost in enostavnost uporabe visoko na prvo mesto za zagotavljanje brezskrbne prihodnosti.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki