marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

članki

Najzmogljivejši mobilniki ne presenečajo več


02.02.2007
Objavil: Mitja Zupančič

Po najnovejši raziskavi podjetja ABI Research so se rezultati prodaje mobilnikov ocenili z oceno C+, trud prodaje pa so ocenili z oceno B+. V četrtem kvartalu je bilo odposlanih skoraj 294 milijonov mobilnikov, v celem letu pa okoli 990 milijonov kosov.

Industrija mobilnikov je v prvem kvartalu štartala zelo dobro. Drugi kvartal se je odvil po pričakovanjih, tretji pa se je izkazal kot manjše razočaranje, predvsem za 3G mobilnike. Končni potrošniki so se bolj, kot na 3G funkcionalnimi navdušili nad modnimi in funkcijsko zmogljivimi mobilniki. Prodanje številke zadnjega četrtletja so bile spoštljive, čeprav praznične prodaje mobilnikov niso bile hvalevredne.

"Končni uporabniki so se izkazali kot zelo muhasti za številne proizvajalce mobilnikov," je povedal vodja raziskave Stuart Carlaw. "Motorola RAZR ni več zmagovalec na trgu, Nokia E61 in E62 tudi niso ravno dominirale nad BlackBerry napravami. Proizvajalci pa so se odločili še znižati cene mobilnikom, kar je pomenilo še več težav za operaterje."

Jasni so številni trendi, ki oblikujejo trg:

- Trgi v nastajanju vse bolj impresionirajo proizvajalce z dobrimi prodajnimi rezultati. Pričakuje se še večje prilagajanje proizvajalcev.

- Proizvajalci z dobrimi nizkocenovnimi linijami mobilnikov bodo obdržali tržne deleže, medtem ko bodo ostali zmanjšali svoje deleže. Odločiti se bodo morali med specializacijo za točno določene izdelke, zliti se skupaj z nizkocenovnimi proizvajalci ali pa končati s svojo prodajo.

- Medtem, ko tržni delež Nokie izgleda neomajen, obstaja upanje za ostale proizvajalce. V ZDA je delež Fincev občutno manjši, kot je globalno povprečje. Več kot jasno je, da lahko ostali proizvajalci zmanjšajo Nokijino globalno dominanco.

- Veliko končnih uporabnikov se dolgočasi ob pogledu na enake linije izdelkov, tako da se pričakuje več odmevnih predstavitev mobilnikov (primer: iPhone).

- Proizvajalci mobilnikov bodo še vedno objokovali splošno nazadovanje prodaje operaterjev.

- Številke odposlanih 3G naprav v letu 2007 ne bodo presenetile nikogar.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki