marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

Mobilnik za milijon dolarjev gre v Rusijo


23.10.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Pri znani družbi GoldVish, kjer izdelujejo mobilnike za milijonarje, bodo predstavili svojo celotno kolekcijo ruskemu trgu na Sejmu milijonarjev v Moskvi, ki bo konec tega meseca. Na premieri v Moskvi bo lahko nekaj srečnežev že prednaročilo njihov GoldVish mobilnik. Tako bodo prejeli telefon eksluzivno, kot prvi uporabniki v ruskogovorečih regijah.

"Po neverjetnem sprejemu naše kolekcije v Cannesu je bil logičen korak tudi predstavitev modelov na znanem ruskem sejmu", je povedal Michel Morren, predsednik družbe GoldVish. "Konec koncev je prvi kupec prestižnega mobilnika "Le Million", ki je dobil ime po njegovi ceni, ruski poslovnež, tako da so naša pričakovanja glede ruskih potrošnikov zelo visoka".

Celotna GoldVishova kolekcija prestižnih mobilnikov bo razstavljena eksluzivno na stojnici s 112 kvadratnimi metri površine. Mobilnik GoldVish Illusion je eden izmed modelov, ki se ponaša z vodilnimi svetovnimi dragulji, Plato in Le Million, katera sta vsak posebej izdelana v samo dveh kosih po celem svetu, eden pa je že prodan.

Omenjeni sejem se odvija že drugič, lanskoleto ga je obiskalo 21.000 ljudi, letos se pa pričakuje okoli 25.000 obiskovalcev. To je veliko milijonarjev. :)

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki