marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

slikaSamsung Galaxy AI: Nova doba mobilne inteligence
06.10.2025

Z lansiranjem serije Galaxy S24 je Samsung začel novo poglavje v svetu mobilne tehnologije. Galaxy AI, inovativna platforma umetne inteligence, je redefinirala vlogo pametnega telefona. Iz naprave za komunikacijo je postal intuitiven digitalni sopotnik, ki razume uporabnika, predvideva njegove potrebe in se prilagaja njegovemu vsakdanu.

članki

Mobilne aplikacije zaradi možnosti nadzora povzročajo skrbi vse več uporabnikom


25.07.2018
Objavil: Thomas Bergant

Zmožnost mobilnih aplikacij, da nadzirajo uporabnika, postaja skrb številnih lastnikov mobilnih naprav. Te namreč skrbi, da aplikacije na povezanih napravah spremljajo njihovo lokacijo, opazujejo, kaj počnejo, ali delijo njihove osebne podatke.

Omenjenim nevarnostim pa se lahko, kot opozarjajo strokovnjaki za spletno varnost družbe Kaspersky Lab, uporabniki ubranijo z upoštevanjem preprostih varnostnih ukrepov.

Potrošnike vse bolj skrbi, kako nadzorovani so pri uporabi interneta in če jih je možno izslediti prek njihovega digitalnega odtisa. Družba Kaspersky Lab je ugotovila, da je 61 % uporabnikom neprijetno deliti podatke o svoji lokaciji s spletnimi stranmi ali aplikacijami. Ta številka je glede na leto 2016 znatno narasla; takrat je namreč znašala 39 %.

Dobra polovica (56 %) uporabnikov je zelo zaskrbljenih, da bi lahko nekdo videl vse, kar počnejo ali gledajo na svojih napravah. Podoben odstotek (50 %) ljudi skrbi, da bi jih nekdo izsledil z uporabo podatkov o njihovi geografski lokaciji, ki se nahajajo na njihovi napravi.

Te skrbi imajo upravičen izvor. Strokovnjaki družbe Kaspersky Lab so odkrili, da imajo aplikacije dostop do ogromne količine podatkov (kot so ključni podatki o lokaciji uporabnikov, njihovih kontaktih, aktivnosti itd.). Poleg tega pogostokrat delujejo tudi v ozadju brez vednosti uporabnika. Po podatkih raziskave ima 83 % aplikacij za operacijski sistem Android dostop do zaupnih podatkov svojih lastnikov, 96 % takšnih aplikacij pa se lahko zažene brez privolitve uporabnika.

Skrbi glede dostopa aplikacij lahko uporabniki zmanjšajo z nekaj preprostimi varnostnimi ukrepi. A vendar se uporabniki izogibajo zaščiti podatkov ali upoštevanju ukrepov za varovanje zasebnosti. Na primer, okoli polovica (47 %) ljudi priznava, da ne preverijo dovoljenja že nastavljenih mobilnih aplikacij na napravah z operacijskim sistemom Android in iOS. Vsak peti uporabnik (21 %) ne preveri dovoljenja, ko prenaša in namešča nove aplikacije na svojo mobilno napravo. Tako kljub naraščajoči zaskrbljenosti uporabnikov, ti ostajajo nezaščiteni pred morebitnim uhajanjem podatkov.

Dmitry Aleshin, podpredsednik produktnega marketinga v družbi Kaspersky Lab, je ob tem izpostavil: »Aplikacije so postale pomemben del našega vsakdana. Uporabljamo jih za vse –urejanje fotografij, posodabljanje naših računov na družbenih omrežjih, igranje iger in celo za rezervacijo mize v restavraciji. A ta raziskava kaže, da čeprav aplikacije radi uporabljamo, ni nujno, da jim tudi zaupamo. Ljudje se vse bolj zavedajo možnosti, da aplikacije sledijo njihovim spletnim aktivnostim. To pa žal ne pomeni, da uvedejo tudi ukrepe, s katerimi bi se zaščiti pred neljubimi situacijami. Uporabniku lahko pomagamo pregnati skrbi z našimi varnostnimi rešitvami. Te so zasnovane tako, da pomagajo ljudem živeti v svojih digitalnih življenjih in uživati v vsem, kar ponuja internet, ne da bi se ob tem otepali skrbi.«

Varnostne rešitve družbe Kaspersky Lab ščitijo uporabnike pred nezaželeno aktivnostjo mobilnih aplikacij. Kaspersky Internet Security for Android zaščiti mobilne telefone uporabnikov pred potencialno škodljivimi mobilnimi aplikacijami, ki lahko z zlonamernimi nameni dostopajo do osebnih podatkov. Poleg tega Kaspersky Battery Life analizira vse aplikacije na uporabnikovi napravi in identificira tiste, ki delujejo v ozadju. Tako lahko uporabniki z enim dotikom zaustavijo delovanje aplikacij, ki trošijo energijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki