marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Starejši mladostniki prej sprejmejo nove tehnologije


08.05.2007
Objavil: Marko Likar

Raziskava podjetja JupiterResearch je pokazala, da se mladostniki nad 17 let najbolj zanimajo za najnovejše tehnologije in jih tudi prej sprejmejo. Raziskava je tudi pokazala, da se zanimanje mladostnikov veča z izpopolnjevanjem že obstoječih tehnologij.

Zia Daniell Wigder, glavni raziskovalec pri JupieerResearchu je dejal: ''Sprejemanje tehnologij kot so mobilniki in MP3 predvajalniki je od začetka v večini sprejeta od starejših mladostnikov, s časom pa se razlike izničijo. Za primerjavo naj povem, da je leta 2004 osem odstotkov starejših mladostnikov sprejelo iPod, v primerjavi z dvema odstotkoma mlajših mladostnikov. V roku dveh let je število uporabnikov v obeh kategorijah zraslo za kar 30 odstotkov.''

Trend pri uporabi interneta pa kaže, da ni razlik. Med leti 2002 in 2006 se je uporaba povečala pri vseh mladostnikih, v zadnjih letih pa še za dodatnih 20 odstotkov za vse starostne skupine.

David Schatsky, predsednik JupiterResearcha je ob tem povedal: ''Mladostniki imajo pomembno vlogo pri sprejemanju novih tehnologij in s tem pri njihovem uspehu. Starejši mladostniki dokazano prej sprejmejo nove tehnologije, vendar trg ne sme pozabit na vse mladostnike, saj bo razumevanje njihovega vedenja omogočilo ustvarit primerno strategijo za uspešno trženje novih tehnologij.''

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki