marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Microsoft, LinkedIn in GitHub dosegli 10 milijonov ljudi


09.10.2020
Objavil: Dare Gliha

Microsoft je predstavil napredek od zagona ambiciozne svetovne pobude, s katero želi v letošnjem letu 25 milijonom ljudi po svetu pomagati pridobiti dodatne digitalne veščine. V treh mesecih so Microsoft, LinkedIn in GitHub prek strani opportunity.linkedin.com dosegli več kot 10 milijonov ljudi v 231 državah in območjih.

V Sloveniji je nova znanja v okviru pobude doslej pridobilo skoraj 3000 ljudi, s čimer se med državami uvrščamo na 107. mesto po številu sodelujočih.

Učne vsebine, po katerih je povpraševanje največje, so razvijalec programske opreme, specialist za podporo strankam in podatkovni analitik.

»Začetni odziv na pandemijo je pospešil projekte digitalne preobrazbe v mnogih podjetij in organizacijah. Trend digitalizacije poslovanja se še najprej krepi in lahko rečemo, da smo na točki, ko stari načini poslovanja ne zadoščajo več,« je povedala Barbara Domicelj, direktorica slovenskega Microsofta. »To pa na drugi strani tudi pomeni, da delavci, ki so izgubili delo ali delajo manj, kot bi lahko, nujno potrebujejo nova digitalna znanja, da bodo lahko uspešno kandidirali za prosta delovna mesta in učinkovito opravljali poklice, ki jih podjetja najbolj iščejo.«

Z nudenjem novih digitalnih veščin zapostavljenim skupinam in s prekvalificiranjem delavcev, ki jih je prizadela pandemija COVID-19, želi Microsoft podpreti gospodarsko okrevanje in razvoj raznolike delovne sile prihodnosti. Na spletni strani LinkedIn Learning so tako brezplačno na voljo učni programi za razvijalce programske opreme, prodajne predstavnike, vodje projektov, specialiste za podporo strankam, digitalne tržnike, tehnike za nudenje IT-podpore, omrežne administratorje, podatkovne analitike, finančne analitike in grafične oblikovalce. Hkrati so na strani Microsoft Learn na voljo bolj poglobljeni tehnični moduli za podatkovne analitike, IT-administratorje in razvijalce programske opreme.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki