marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

slikaProdaja zložljivih telefonov v Evropi raste, HONOR pa krepi svoj položaj na trgu
08.09.2025

Najnovejše poročilo raziskovalnega podjetja Counterpoint razkriva, da evropski trg zložljivih pametnih telefonov vstopa v fazo dinamične rasti. K širjenju prispevajo tehnološke inovacije, večja vzdržljivost naprav ter vse bolj raznolika ponudba modelov v različnih cenovnih razredih.

slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

članki

Microsoft, LinkedIn in GitHub dosegli 10 milijonov ljudi


09.10.2020
Objavil: Dare Gliha

Microsoft je predstavil napredek od zagona ambiciozne svetovne pobude, s katero želi v letošnjem letu 25 milijonom ljudi po svetu pomagati pridobiti dodatne digitalne veščine. V treh mesecih so Microsoft, LinkedIn in GitHub prek strani opportunity.linkedin.com dosegli več kot 10 milijonov ljudi v 231 državah in območjih.

V Sloveniji je nova znanja v okviru pobude doslej pridobilo skoraj 3000 ljudi, s čimer se med državami uvrščamo na 107. mesto po številu sodelujočih.

Učne vsebine, po katerih je povpraševanje največje, so razvijalec programske opreme, specialist za podporo strankam in podatkovni analitik.

»Začetni odziv na pandemijo je pospešil projekte digitalne preobrazbe v mnogih podjetij in organizacijah. Trend digitalizacije poslovanja se še najprej krepi in lahko rečemo, da smo na točki, ko stari načini poslovanja ne zadoščajo več,« je povedala Barbara Domicelj, direktorica slovenskega Microsofta. »To pa na drugi strani tudi pomeni, da delavci, ki so izgubili delo ali delajo manj, kot bi lahko, nujno potrebujejo nova digitalna znanja, da bodo lahko uspešno kandidirali za prosta delovna mesta in učinkovito opravljali poklice, ki jih podjetja najbolj iščejo.«

Z nudenjem novih digitalnih veščin zapostavljenim skupinam in s prekvalificiranjem delavcev, ki jih je prizadela pandemija COVID-19, želi Microsoft podpreti gospodarsko okrevanje in razvoj raznolike delovne sile prihodnosti. Na spletni strani LinkedIn Learning so tako brezplačno na voljo učni programi za razvijalce programske opreme, prodajne predstavnike, vodje projektov, specialiste za podporo strankam, digitalne tržnike, tehnike za nudenje IT-podpore, omrežne administratorje, podatkovne analitike, finančne analitike in grafične oblikovalce. Hkrati so na strani Microsoft Learn na voljo bolj poglobljeni tehnični moduli za podatkovne analitike, IT-administratorje in razvijalce programske opreme.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki