marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung avgusta s 5 nm Exynos čipom
01.06.2020

Samsung je zadnjih nekaj mesecev razvijal 5nm EUV proces, sedaj pa iz Južne Koreje prihajajo novice, da je proizvajalec pripravljen na množično proizvodnjo. ZDNet je še razkril, da bo nov 5nm čip imenovan Exynos 992.

slikaA1 Slovenija z novo serijo pametnih telefonov A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+
29.05.2020

A1 Slovenija predstavlja dovršena telefona serije A1 Alpha z zmogljivo kamero, vzdržljivo baterijo in 3-letno garancijo. Modela A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+ z operacijskim sistemom Android 10 in vrhunskimi funkcionalnostmi zagotavljata napredno uporabniško izkušnjo, dodatno pa A1 z vsakim prodanim telefonom namenja 1 EUR boju proti pandemiji COVID- 19.

slikaPrihaja Motorola Razr 2 z bolšo strojno opremo
27.05.2020

Motorola je obudila legendarno serijo Razr z mobilnikom, ki je imel prepogljiv zaslon, a žal precej slabo strojno opremo, od povprečnega procesorja, do slabe kamere. Očitno so pri tem vse stavili na nostalgijo kupcev.

slikaHuawei gradi brezhibno z umetno inteligenco podprto življenje
25.05.2020

Na dogodku 2020 Huawei Analyst Summit v kitajskem mestu Shenzhen so predstavniki podjetja Huawei Consumer BG z analitiki razpravljali o najnovejših tehnoloških trendih, inovativnih tehnologijah in razvoju ekosistema. Tema srečanja je bilo brezhibno z umetno inteligenco podprto življenje, razprava pa se je dotaknila tudi smeri razvoja poslovanja.

slikaHMD Global za novega direktorja produktnega marketinga imenoval Adama Fergusona
22.05.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je danes imenoval Adama Fergusona za novega direktorja produktnega marketinga. Ferguson je nekdanji vodja marketinga za OnePlus v Evropi in ima bogate izkušnje na področju FMCG industrije. Bil je tudi na vodilnih marketinških položajih v EE, Nestle in Unilever.

članki

Mednarodne popotnike ogroža močna želja po spletnem dostopu


11.07.2016
Objavil: Dare Gliha

Ob prihodu v tujino želijo popotniki dostopati do spleta in obvestiti svoje najbližje o varnem prihodu na destinacijo. Zaradi tega velik delež uporabnikov za dostop do spleta uporabi nezavarovana brezžična omrežja in s tem ogrozi svoje osebne podatke, ugotavlja Kaspersky Lab.

Po navedbah raziskave, v kateri je sodelovalo 11.850 anketirancev iz Evrope, Rusije, Latinske Amerike, azijsko-pacifiške regije in Združenih držav Amerike, je kibernetski kriminal ob obisku tujine povsem običajen. Vse bistvene informacije za potovanje – od zemljevidov, hotelskih potrditev, do podatkov o prijavah in letalskih kart – se vse pogosteje nahajajo na spletu, zato mednarodni popotniki pogosto nimajo druge izbire, kot da ob prihodu vzpostavijo povezavo z internetom. Mnogi bodo z veseljem raje uporabljali brezžična omrežja, kot da bi si nakopali stroške gostovanja, pa čeprav jih to izpostavlja tveganju.

Ob odhodu z letališča je skoraj polovica uporabnikov (44 %) že prisotnih na spletu. Večina (69 %) jih splet obišče zato, da svoje bližnje obvesti o varnem prihodu. Skoraj 40 % anketirancev pravi, da se na internet povežejo predvsem za prenos informacij, potrebnih za potovanje. Razlog za obisk spleta sta še služba (38 %) in želja, da se seznanijo z novostmi na družbenih omrežjih (34 %). Več kot tretjina anketirancev obisk spleta v najkrajšem možnem času označuje kot nagonsko dejanje.

V domačem okolju so uporabniki tako navajeni dostopa do spleta, da v tujini sploh ne razmišljajo o tem, kje oziroma kako se bodo povezali. Prav tako ne pomislijo, da jim lahko na spletu kdorkoli sledi. 82 % anketirancev uporablja nezavarovana brezplačna in javna brezžična omrežja na letaliških terminalih, v hotelih, kavarnah ali restavracijah. Poleg tega jih polovica (50 %) pozabi, da so njihove povezane naprave polne osebnih in občutljivih podatkov, saj jih uporabljajo še za druge namene, denimo fotografiranje in uporabo zemljevidov.

Daleč od doma in daleč od zaupanja vrednih omrežij je pomanjkanje varnosti omrežja kot nalašč za kibernetske kriminalce. Skoraj petina (18 %) popotnikov je tako že bila žrtev kibernetskega kriminala medtem, ko so bili zdoma. Za primerjavo – le 6 % anketirancev se je soočilo s kriminalom v realnem okolju.

To ni presenetljivo ob upoštevanju dejstva, da se digitalne navade v tujini komajda spremenijo kljub večji izpostavljenosti nezavarovanim javnim omrežjem. Približno polovica sodelujočih v raziskavi je povedala, da v tujini prek brezžičnega omrežja uporablja storitve spletnega bančništva (61 %) in nakupovanja (55 %).

Ranljivost uporabnikov je večja tudi zaradi spletnih aktivnosti, ki so v tujini pogostejše. Na primer, v času obiska tujine je za 13 % anketirancev bolj verjetno, da objavijo novico na družbenih omrežjih, 14 % pa jih z uporabo kreditne kartice na spletu nakupuje pogosteje kot sicer.

Eugene Kaspersky, predsednik in izvršni direktor družbe Kaspersky Lab, je povedal: »Veliko potujem. Moj poslovni urnik zajema sestanke, konference in pogajanja po vsem svetu. Več kot 100 letov na leto je povsem običajno. Ves čas uporabljam različna javna brezžična omrežja za dostop do spleta. Zato ob povezavi na internet najprej izberem navidezno zasebno omrežje, ki je v mojem primeru Kaspersky Lab VPN. To je tudi najboljši previdnostni ukrep, ki bi ga priporočil popotnikom poleg rednih posodobitev programske opreme, vključno z varnostno rešitvijo, in previdnost pri zaupanju komurkoli na spletu.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki