marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

slikaSamsung Galaxy S25+ skrbi za novo zvočno vodenje v Van Goghovem muzeju
02.07.2025

Samsung je napovedal triletno partnerstvo z Van Goghovim muzejem v Amsterdamu, s čimer ustvarja novo drzno povezavo med umetniškim izražanjem in najsodobnejšo tehnologijo. V okviru tega sodelovanja je prenovljeno zvočno vodenje po muzeju, ki ga omogoča Galaxy S25+ in obiskovalcem ponuja inovativne načine za doživljanje največje zbirke umetniških del Vincenta van Gogha na svetu.

članki

Mednarodne popotnike ogroža močna želja po spletnem dostopu


11.07.2016
Objavil: Dare Gliha

Ob prihodu v tujino želijo popotniki dostopati do spleta in obvestiti svoje najbližje o varnem prihodu na destinacijo. Zaradi tega velik delež uporabnikov za dostop do spleta uporabi nezavarovana brezžična omrežja in s tem ogrozi svoje osebne podatke, ugotavlja Kaspersky Lab.

Po navedbah raziskave, v kateri je sodelovalo 11.850 anketirancev iz Evrope, Rusije, Latinske Amerike, azijsko-pacifiške regije in Združenih držav Amerike, je kibernetski kriminal ob obisku tujine povsem običajen. Vse bistvene informacije za potovanje – od zemljevidov, hotelskih potrditev, do podatkov o prijavah in letalskih kart – se vse pogosteje nahajajo na spletu, zato mednarodni popotniki pogosto nimajo druge izbire, kot da ob prihodu vzpostavijo povezavo z internetom. Mnogi bodo z veseljem raje uporabljali brezžična omrežja, kot da bi si nakopali stroške gostovanja, pa čeprav jih to izpostavlja tveganju.

Ob odhodu z letališča je skoraj polovica uporabnikov (44 %) že prisotnih na spletu. Večina (69 %) jih splet obišče zato, da svoje bližnje obvesti o varnem prihodu. Skoraj 40 % anketirancev pravi, da se na internet povežejo predvsem za prenos informacij, potrebnih za potovanje. Razlog za obisk spleta sta še služba (38 %) in želja, da se seznanijo z novostmi na družbenih omrežjih (34 %). Več kot tretjina anketirancev obisk spleta v najkrajšem možnem času označuje kot nagonsko dejanje.

V domačem okolju so uporabniki tako navajeni dostopa do spleta, da v tujini sploh ne razmišljajo o tem, kje oziroma kako se bodo povezali. Prav tako ne pomislijo, da jim lahko na spletu kdorkoli sledi. 82 % anketirancev uporablja nezavarovana brezplačna in javna brezžična omrežja na letaliških terminalih, v hotelih, kavarnah ali restavracijah. Poleg tega jih polovica (50 %) pozabi, da so njihove povezane naprave polne osebnih in občutljivih podatkov, saj jih uporabljajo še za druge namene, denimo fotografiranje in uporabo zemljevidov.

Daleč od doma in daleč od zaupanja vrednih omrežij je pomanjkanje varnosti omrežja kot nalašč za kibernetske kriminalce. Skoraj petina (18 %) popotnikov je tako že bila žrtev kibernetskega kriminala medtem, ko so bili zdoma. Za primerjavo – le 6 % anketirancev se je soočilo s kriminalom v realnem okolju.

To ni presenetljivo ob upoštevanju dejstva, da se digitalne navade v tujini komajda spremenijo kljub večji izpostavljenosti nezavarovanim javnim omrežjem. Približno polovica sodelujočih v raziskavi je povedala, da v tujini prek brezžičnega omrežja uporablja storitve spletnega bančništva (61 %) in nakupovanja (55 %).

Ranljivost uporabnikov je večja tudi zaradi spletnih aktivnosti, ki so v tujini pogostejše. Na primer, v času obiska tujine je za 13 % anketirancev bolj verjetno, da objavijo novico na družbenih omrežjih, 14 % pa jih z uporabo kreditne kartice na spletu nakupuje pogosteje kot sicer.

Eugene Kaspersky, predsednik in izvršni direktor družbe Kaspersky Lab, je povedal: »Veliko potujem. Moj poslovni urnik zajema sestanke, konference in pogajanja po vsem svetu. Več kot 100 letov na leto je povsem običajno. Ves čas uporabljam različna javna brezžična omrežja za dostop do spleta. Zato ob povezavi na internet najprej izberem navidezno zasebno omrežje, ki je v mojem primeru Kaspersky Lab VPN. To je tudi najboljši previdnostni ukrep, ki bi ga priporočil popotnikom poleg rednih posodobitev programske opreme, vključno z varnostno rešitvijo, in previdnost pri zaupanju komurkoli na spletu.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki