marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

McDonald's ponuja Java aplikacije ob nakupu menija


04.06.2008
Objavil: Marko Likar

Ni minilo leto odkar sta Japonski operater NTT DoCoMo in svetovna veriga hitre prehrane McDonald's podpisala pogodbo o sodelovanju, sedaj se je pojavila prva ponudba, ki uporablja RFID tehnologijo vgrajeno v najnovejše mobilnike dotičnega operaterja.

Od tega meseca naprej bodo obiskovalci McDonald's-a na Japonskem lahko svoje obroke plačevali kar s mobilnikom (podoben sistem poznamo tudi v Sloveniji pri našem prvem operaterju). Plačilo z mobilnikom samo po sebi ni novost, če pa k temu dodaš še meni, ki ti prinaša Java igre in aplikacije, potem pa je to noviteta, katere do sedaj še ni bilo.

Uporabnik si preprosto na svoj mobilnik naloži aplikacijo in ji omogoči pravice za uporabo RFID čipa. Aplikacija omogoča preprosto izbiro menija, nakar se RFID čip poveže z blagajno oz. aparatom, meni zaračuna in stranki ponudi želeni obrok. Izbira posebnega ''Java Mobile Phone'' menija pa strankam omogoča pridobitev zabavne Java igre ob izbranem obroku.

Vsem uporabnikom se ta zamisel ne zdi primerna, saj ne bi želeli izdajati svoje mobilne številke, ki bi lahko bila v prihodnje zlorabljena za pošiljanje ''spam'' sporočil oz. neželenih vsiljenih sporočil, kar na Japonskem predstavlja velik problem.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki