marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

članki

McDonald's ponuja Java aplikacije ob nakupu menija


04.06.2008
Objavil: Marko Likar

Ni minilo leto odkar sta Japonski operater NTT DoCoMo in svetovna veriga hitre prehrane McDonald's podpisala pogodbo o sodelovanju, sedaj se je pojavila prva ponudba, ki uporablja RFID tehnologijo vgrajeno v najnovejše mobilnike dotičnega operaterja.

Od tega meseca naprej bodo obiskovalci McDonald's-a na Japonskem lahko svoje obroke plačevali kar s mobilnikom (podoben sistem poznamo tudi v Sloveniji pri našem prvem operaterju). Plačilo z mobilnikom samo po sebi ni novost, če pa k temu dodaš še meni, ki ti prinaša Java igre in aplikacije, potem pa je to noviteta, katere do sedaj še ni bilo.

Uporabnik si preprosto na svoj mobilnik naloži aplikacijo in ji omogoči pravice za uporabo RFID čipa. Aplikacija omogoča preprosto izbiro menija, nakar se RFID čip poveže z blagajno oz. aparatom, meni zaračuna in stranki ponudi želeni obrok. Izbira posebnega ''Java Mobile Phone'' menija pa strankam omogoča pridobitev zabavne Java igre ob izbranem obroku.

Vsem uporabnikom se ta zamisel ne zdi primerna, saj ne bi želeli izdajati svoje mobilne številke, ki bi lahko bila v prihodnje zlorabljena za pošiljanje ''spam'' sporočil oz. neželenih vsiljenih sporočil, kar na Japonskem predstavlja velik problem.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki