marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

MasterCard Mobile Top App Index vam bo pomagal nakupovati v gibanju


03.10.2014
Objavil: Dare Gliha

Na konferenci World Retail Congress, ki se je začela pretekli torek, je družba MasterCard objavila pričetek edinstvenega vseevropskega indeksa za prikaz vseh javno dostopnih mobilnih nakupovalnih aplikacij v Evropi pod imenom Mobile Top App Index by MasterCard.

Namen indeksa je najti najboljše nakupovalne aplikacije na raznolikih evropskih tržiščih in razkriti, kako potrošniki sprejemajo mobilno tehnologijo ko nakupujejo v gibanju. Najboljše mobilne nakupovalne aplikacije v Evropi v 20 kategorijah bodo marca 2015 objavljene na Svetovnem mobilnem kongresu.

»Glede na to, da gre inovacija z roko v roki z vedno večjim povpraševanjem potrošnikov, naša zmožnost nakupovanja z mobilno napravo še nikoli ni bila lažja. MasterCard je tehnološko podjetje, ki povezuje banke, prodajalce in potrošnike. Naš Mobile Top App Index bo poudaril najbolj izjemne rešitve na področju mobilnih nakupovalnih aplikacij in to v korist evropskih potrošnikov in prodajalcev,« je dejal Javier Perez, predsednik MasterCard Europe.

Indeks bo ocenil vse mobilne aplikacije v 36 evropskih državah. Aplikacije ocenjuje predana ekipa MasterCardovih strokovnjakov v tesnem sodelovanju z dr. Carstenom Sørensenom, izrednim profesorjem za digitalne inovacije na Londonski šoli za ekonomske in politične znanosti (London School of Economics and Political Science). Dr. Carsten Sørensen je dejal: »Raznolikost razpoložljivih aplikacij za pametne telefone temeljito spreminja način s katerim ljudje razmišljajo o svojih zadolžitvah, in tesna razmerja, ki jih ljudje kujejo s svojimi pametnimi telefoni, ustvarjajo potrebo po visokokakovostnih inovativnih aplikacijah. Ker je nakupovanje ena tistih stvari, ki jih počnemo vsak dan, ima MasterCardov Top App Index potencial, da potrošnikom pomaga najti nakupovalno aplikacijo, ki jo potrebujejo in, ki bo delovala kot katalizator za celotno industrijo.«

Pred lansiranjem Mobile Top App Index družbe MasterCard je bila izvedena raziskava s katero so potrošnike spraševali o njihovem načinu uporabe mobilnih aplikacij za nakupovanje.
• Več kot polovica evropskih uporabnikov pametnega telefona je na svoje telefone že naložila nakupovalne aplikacije, medtem ko 56 % teh potrošnikov takšne aplikacije tudi redno uporablja. 38% evropskih uporabnikov pametnih telefonov je dejalo, da nameravajo uporabljati mobilne aplikacije za nakupovanje v naslednjih 12 mesecih.
• Najbolj priljubljene nakupovalne aplikacije so tiste, ki omogočajo polnjenje računa in uporabnikom pomagajo izbrati in kupovati različne medijske vsebine. Kupovanje modnih ali lepotih izdelkov ter tudi vstopnic za zabavne dogodke v gibanju prav tako postaja vedno bolj priljubljeno. Okrog 30% rednih uporabnikov aplikacij je dejalo, da so uporabljali te opcije.
• Medtem ko varnost ostaja poglavitna skrb za mobilne nakupovalce, je anketa prav tako razkrila, da bi 60 % potrošnikov prek mobilne aplikacije z veseljem kupovalo še pogosteje, če bi na ta način prihranili denar in se izognili morebitnim nevšečnostim.

Chris Kangas, vodja oddelka za brezstično plačevanje v Evropi pri družbi MasterCard, zaključuje: »Zavedamo se, da dobršen del potrošnikov že opravlja svoje nakupe preko mobilnega telefona. Obstajajo genialne aplikacije številnih evropskih trgovcev, vendar pa je zaradi različnih trgov in jezikov zelo težko slediti najboljšim. Prepričan sem, da bomo do takrat, ko bomo marca 2015 zaključili naš indeks, lahko prepoznali najbolj inovativne nakupovalne aplikacije v Evropi in bomo lahko delili dragocen vpogled v trg mobilnih nakupovalnih aplikacij.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki