marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung Wallet izboljšuje povezljivost vozil z integracijo digitalnega ključa Porsche
26.12.2025

Samsung je objavil, da Samsung Wallet zdaj podpira dostop z digitalnim ključem za izbrane modele Porsche, in sicer najprej za Porsche Macan (MY26), prihodnje leto pa tudi za druge modele, vključno z Cayenne Electric. V okviru poenostavljene vozne izkušnje lahko uporabniki svoje vozilo Porsche zaklenejo, odklenejo in zaženejo kar s kompatibilnim pametnim telefonom Samsung Galaxy.

slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

članki

MasterCard Mobile Top App Index vam bo pomagal nakupovati v gibanju


03.10.2014
Objavil: Dare Gliha

Na konferenci World Retail Congress, ki se je začela pretekli torek, je družba MasterCard objavila pričetek edinstvenega vseevropskega indeksa za prikaz vseh javno dostopnih mobilnih nakupovalnih aplikacij v Evropi pod imenom Mobile Top App Index by MasterCard.

Namen indeksa je najti najboljše nakupovalne aplikacije na raznolikih evropskih tržiščih in razkriti, kako potrošniki sprejemajo mobilno tehnologijo ko nakupujejo v gibanju. Najboljše mobilne nakupovalne aplikacije v Evropi v 20 kategorijah bodo marca 2015 objavljene na Svetovnem mobilnem kongresu.

»Glede na to, da gre inovacija z roko v roki z vedno večjim povpraševanjem potrošnikov, naša zmožnost nakupovanja z mobilno napravo še nikoli ni bila lažja. MasterCard je tehnološko podjetje, ki povezuje banke, prodajalce in potrošnike. Naš Mobile Top App Index bo poudaril najbolj izjemne rešitve na področju mobilnih nakupovalnih aplikacij in to v korist evropskih potrošnikov in prodajalcev,« je dejal Javier Perez, predsednik MasterCard Europe.

Indeks bo ocenil vse mobilne aplikacije v 36 evropskih državah. Aplikacije ocenjuje predana ekipa MasterCardovih strokovnjakov v tesnem sodelovanju z dr. Carstenom Sørensenom, izrednim profesorjem za digitalne inovacije na Londonski šoli za ekonomske in politične znanosti (London School of Economics and Political Science). Dr. Carsten Sørensen je dejal: »Raznolikost razpoložljivih aplikacij za pametne telefone temeljito spreminja način s katerim ljudje razmišljajo o svojih zadolžitvah, in tesna razmerja, ki jih ljudje kujejo s svojimi pametnimi telefoni, ustvarjajo potrebo po visokokakovostnih inovativnih aplikacijah. Ker je nakupovanje ena tistih stvari, ki jih počnemo vsak dan, ima MasterCardov Top App Index potencial, da potrošnikom pomaga najti nakupovalno aplikacijo, ki jo potrebujejo in, ki bo delovala kot katalizator za celotno industrijo.«

Pred lansiranjem Mobile Top App Index družbe MasterCard je bila izvedena raziskava s katero so potrošnike spraševali o njihovem načinu uporabe mobilnih aplikacij za nakupovanje.
• Več kot polovica evropskih uporabnikov pametnega telefona je na svoje telefone že naložila nakupovalne aplikacije, medtem ko 56 % teh potrošnikov takšne aplikacije tudi redno uporablja. 38% evropskih uporabnikov pametnih telefonov je dejalo, da nameravajo uporabljati mobilne aplikacije za nakupovanje v naslednjih 12 mesecih.
• Najbolj priljubljene nakupovalne aplikacije so tiste, ki omogočajo polnjenje računa in uporabnikom pomagajo izbrati in kupovati različne medijske vsebine. Kupovanje modnih ali lepotih izdelkov ter tudi vstopnic za zabavne dogodke v gibanju prav tako postaja vedno bolj priljubljeno. Okrog 30% rednih uporabnikov aplikacij je dejalo, da so uporabljali te opcije.
• Medtem ko varnost ostaja poglavitna skrb za mobilne nakupovalce, je anketa prav tako razkrila, da bi 60 % potrošnikov prek mobilne aplikacije z veseljem kupovalo še pogosteje, če bi na ta način prihranili denar in se izognili morebitnim nevšečnostim.

Chris Kangas, vodja oddelka za brezstično plačevanje v Evropi pri družbi MasterCard, zaključuje: »Zavedamo se, da dobršen del potrošnikov že opravlja svoje nakupe preko mobilnega telefona. Obstajajo genialne aplikacije številnih evropskih trgovcev, vendar pa je zaradi različnih trgov in jezikov zelo težko slediti najboljšim. Prepričan sem, da bomo do takrat, ko bomo marca 2015 zaključili naš indeks, lahko prepoznali najbolj inovativne nakupovalne aplikacije v Evropi in bomo lahko delili dragocen vpogled v trg mobilnih nakupovalnih aplikacij.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki