marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

članki

Mastercard in Microsoft združujeta moči


12.12.2018
Objavil: Dare Gliha

Mastercard in Microsoft sta najavila strateško sodelovanje, s katerim želita izboljšati način, kako ljudje uporabljajo in upravljajo s svojo digitalno identiteto.

Trenutno je verifikacija posameznikove identitete na spletu še vedno odvisna od fizičnega ali digitalnega dokaza, s katerim upravlja določena osrednja entiteta. Za preverjanje in dokazovanje identitete se lahko uporabljajo številka potnega lista, dokazilo o naslovu, vozniško dovoljenje, uporabniške poverilnice ali drugi načini. Ta način predstavlja veliko breme za posameznike, ki si morajo uspešno zapomniti na stotine gesel za različne spletne storitve, hkrati pa so podvrženi vedno bolj zapletenim načinom dokazovanja svoje identitete in upravljanja svojih podatkov. Zato želita Mastercard in Microsoft s skupnim delovanjem ljudem omogočiti varen in hiter način dokazovanja svoje digitalne identitete komurkoli in kadarkoli.

Odgovor na te izzive je storitev, ki bo posameznikom omogočala, da vnesejo, nadzorujejo in delijo podatke o svoji identiteti na svoj način – na napravah, ki jih uporabljajo vsak dan. To želi doseči Mastercard, pri čemer tesno sodeluje s podjetji, kot je Microsoft.

“Današnje področje digitalne identitete je luknjičavo, nekonsistentno in kar deluje v eni državi, pogosto ne deluje v drugi. Imamo priložnost, da vzpostavimo sistem, ki na prvo mesto postavlja ljudi ter jim daje nadzor nad podatki o njihovi identiteti in nad tem, kje se uporabljajo,” je dejal Ajay Bhalla, vodja kibernetskih in obveščevalnih rešitev pri Mastercardu. “Sodelovanje z Microsoftom nas še za dodaten korak približuje k temu, da interoperabilna storitev digitalne identitete postane realnost. Veselimo se že, da vam bomo kmalu lahko razkrili še več.”

Dostop do univerzalno prepoznane digitalne identitete lahko omogoči nove in izboljšane izkušnje za uporabnike pri njihovih interakcijah s poslovnimi subjekti, ponudniki storitev in spletnimi skupnostmi. Nekaj primerov:

• Finančne storitve: izboljšan in pospešen postopek identifikacije pri ustvarjanju novega bančnega računa, najemanju kredita ali ustvarjanju računa za plačilne storitve.
• Nakupovanje: omogočena bo bolj personalizirana in učinkovita nakupovalna izkušnja tako na spletu kot v klasičnih trgovinah ne glede na vrsto plačila, napravo ali ponudnika storitev.
• Storitve javne uprave: poenostavitev interakcij z državnimi organi in uporabe njihovih storitev, na primer oddaje davčne napovedi, vloge za izdajo potnega lista ali vloge za socialne prejemke.
• Digitalne storitve: poenostavitev in lažja uporaba elektronske pošte, družbenih omrežij, pretočnih storitev za filme in glasbo ter platform za deljenje prevozov.

“Digitalna identiteta je temelj za to, kako ljudje živijo, delajo in se zabavajo vsak dan,” je dejala Joy Chik, podpredsednica oddelka za identiteto pri Microsoftu. “Verjamemo, da morajo imeti ljudje nadzor nad svojo digitalno identiteto in podatki. Navdušeni smo nad sodelovanjem z Mastercardom, s katerim bomo udejanjili inovacije na področju decentraliziranega upravljanja z identiteto. ”

Iniciativa za digitalno identiteto lahko pomaga rešiti tudi nekatere druge pogoste izzive:

• Obstoj identitete: več kot 1 milijarda ljudi, večinoma žensk, otrok in beguncev, ni uradno priznana. Digitalna identiteta lahko izboljša njihov dostop do zdravstvenih, finančnih in socialnih storitev.
• Verifikacija identitete: enotna, večkrat uporabna digitalna identiteta lahko ljudem pomaga pri interakcijah s trgovci, bankami, vladnimi službami in številnimi drugimi ponudniki digitalnih storitev. Pri tem omogoča večjo integriteto, nižje stroške in enostavnejše poslovanje.
• Preprečevanje prevar: enotna digitalna identiteta lahko pomaga zmanjšati število plačilnih prevar in različnih oblik kraj identitete.

Iniciativa bo služila kot temelj za nove Mastercardove storitve, ki bodo ustvarjene v sodelovanju z vodilnimi bankami, mobilnimi operaterji in državnimi službami ter jih bo poganjala platforma Microsoft Azure. Microsoft in Mastercard tako združujeta svoje moči pri tem, kar najbolje znata – Microsoft prinaša znanje in izkušnje s področja tehnologij za upravljanje z identitetami, Mastercard pa izkušnje in znanje o varnem usklajevanju digitalnih interakcij v kompleksnem ekosistemu s številnimi deležniki.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki