marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Mastercard in Microsoft združujeta moči


12.12.2018
Objavil: Dare Gliha

Mastercard in Microsoft sta najavila strateško sodelovanje, s katerim želita izboljšati način, kako ljudje uporabljajo in upravljajo s svojo digitalno identiteto.

Trenutno je verifikacija posameznikove identitete na spletu še vedno odvisna od fizičnega ali digitalnega dokaza, s katerim upravlja določena osrednja entiteta. Za preverjanje in dokazovanje identitete se lahko uporabljajo številka potnega lista, dokazilo o naslovu, vozniško dovoljenje, uporabniške poverilnice ali drugi načini. Ta način predstavlja veliko breme za posameznike, ki si morajo uspešno zapomniti na stotine gesel za različne spletne storitve, hkrati pa so podvrženi vedno bolj zapletenim načinom dokazovanja svoje identitete in upravljanja svojih podatkov. Zato želita Mastercard in Microsoft s skupnim delovanjem ljudem omogočiti varen in hiter način dokazovanja svoje digitalne identitete komurkoli in kadarkoli.

Odgovor na te izzive je storitev, ki bo posameznikom omogočala, da vnesejo, nadzorujejo in delijo podatke o svoji identiteti na svoj način – na napravah, ki jih uporabljajo vsak dan. To želi doseči Mastercard, pri čemer tesno sodeluje s podjetji, kot je Microsoft.

“Današnje področje digitalne identitete je luknjičavo, nekonsistentno in kar deluje v eni državi, pogosto ne deluje v drugi. Imamo priložnost, da vzpostavimo sistem, ki na prvo mesto postavlja ljudi ter jim daje nadzor nad podatki o njihovi identiteti in nad tem, kje se uporabljajo,” je dejal Ajay Bhalla, vodja kibernetskih in obveščevalnih rešitev pri Mastercardu. “Sodelovanje z Microsoftom nas še za dodaten korak približuje k temu, da interoperabilna storitev digitalne identitete postane realnost. Veselimo se že, da vam bomo kmalu lahko razkrili še več.”

Dostop do univerzalno prepoznane digitalne identitete lahko omogoči nove in izboljšane izkušnje za uporabnike pri njihovih interakcijah s poslovnimi subjekti, ponudniki storitev in spletnimi skupnostmi. Nekaj primerov:

• Finančne storitve: izboljšan in pospešen postopek identifikacije pri ustvarjanju novega bančnega računa, najemanju kredita ali ustvarjanju računa za plačilne storitve.
• Nakupovanje: omogočena bo bolj personalizirana in učinkovita nakupovalna izkušnja tako na spletu kot v klasičnih trgovinah ne glede na vrsto plačila, napravo ali ponudnika storitev.
• Storitve javne uprave: poenostavitev interakcij z državnimi organi in uporabe njihovih storitev, na primer oddaje davčne napovedi, vloge za izdajo potnega lista ali vloge za socialne prejemke.
• Digitalne storitve: poenostavitev in lažja uporaba elektronske pošte, družbenih omrežij, pretočnih storitev za filme in glasbo ter platform za deljenje prevozov.

“Digitalna identiteta je temelj za to, kako ljudje živijo, delajo in se zabavajo vsak dan,” je dejala Joy Chik, podpredsednica oddelka za identiteto pri Microsoftu. “Verjamemo, da morajo imeti ljudje nadzor nad svojo digitalno identiteto in podatki. Navdušeni smo nad sodelovanjem z Mastercardom, s katerim bomo udejanjili inovacije na področju decentraliziranega upravljanja z identiteto. ”

Iniciativa za digitalno identiteto lahko pomaga rešiti tudi nekatere druge pogoste izzive:

• Obstoj identitete: več kot 1 milijarda ljudi, večinoma žensk, otrok in beguncev, ni uradno priznana. Digitalna identiteta lahko izboljša njihov dostop do zdravstvenih, finančnih in socialnih storitev.
• Verifikacija identitete: enotna, večkrat uporabna digitalna identiteta lahko ljudem pomaga pri interakcijah s trgovci, bankami, vladnimi službami in številnimi drugimi ponudniki digitalnih storitev. Pri tem omogoča večjo integriteto, nižje stroške in enostavnejše poslovanje.
• Preprečevanje prevar: enotna digitalna identiteta lahko pomaga zmanjšati število plačilnih prevar in različnih oblik kraj identitete.

Iniciativa bo služila kot temelj za nove Mastercardove storitve, ki bodo ustvarjene v sodelovanju z vodilnimi bankami, mobilnimi operaterji in državnimi službami ter jih bo poganjala platforma Microsoft Azure. Microsoft in Mastercard tako združujeta svoje moči pri tem, kar najbolje znata – Microsoft prinaša znanje in izkušnje s področja tehnologij za upravljanje z identitetami, Mastercard pa izkušnje in znanje o varnem usklajevanju digitalnih interakcij v kompleksnem ekosistemu s številnimi deležniki.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki