marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

članki

Mastercard in Microsoft združujeta moči


12.12.2018
Objavil: Dare Gliha

Mastercard in Microsoft sta najavila strateško sodelovanje, s katerim želita izboljšati način, kako ljudje uporabljajo in upravljajo s svojo digitalno identiteto.

Trenutno je verifikacija posameznikove identitete na spletu še vedno odvisna od fizičnega ali digitalnega dokaza, s katerim upravlja določena osrednja entiteta. Za preverjanje in dokazovanje identitete se lahko uporabljajo številka potnega lista, dokazilo o naslovu, vozniško dovoljenje, uporabniške poverilnice ali drugi načini. Ta način predstavlja veliko breme za posameznike, ki si morajo uspešno zapomniti na stotine gesel za različne spletne storitve, hkrati pa so podvrženi vedno bolj zapletenim načinom dokazovanja svoje identitete in upravljanja svojih podatkov. Zato želita Mastercard in Microsoft s skupnim delovanjem ljudem omogočiti varen in hiter način dokazovanja svoje digitalne identitete komurkoli in kadarkoli.

Odgovor na te izzive je storitev, ki bo posameznikom omogočala, da vnesejo, nadzorujejo in delijo podatke o svoji identiteti na svoj način – na napravah, ki jih uporabljajo vsak dan. To želi doseči Mastercard, pri čemer tesno sodeluje s podjetji, kot je Microsoft.

“Današnje področje digitalne identitete je luknjičavo, nekonsistentno in kar deluje v eni državi, pogosto ne deluje v drugi. Imamo priložnost, da vzpostavimo sistem, ki na prvo mesto postavlja ljudi ter jim daje nadzor nad podatki o njihovi identiteti in nad tem, kje se uporabljajo,” je dejal Ajay Bhalla, vodja kibernetskih in obveščevalnih rešitev pri Mastercardu. “Sodelovanje z Microsoftom nas še za dodaten korak približuje k temu, da interoperabilna storitev digitalne identitete postane realnost. Veselimo se že, da vam bomo kmalu lahko razkrili še več.”

Dostop do univerzalno prepoznane digitalne identitete lahko omogoči nove in izboljšane izkušnje za uporabnike pri njihovih interakcijah s poslovnimi subjekti, ponudniki storitev in spletnimi skupnostmi. Nekaj primerov:

• Finančne storitve: izboljšan in pospešen postopek identifikacije pri ustvarjanju novega bančnega računa, najemanju kredita ali ustvarjanju računa za plačilne storitve.
• Nakupovanje: omogočena bo bolj personalizirana in učinkovita nakupovalna izkušnja tako na spletu kot v klasičnih trgovinah ne glede na vrsto plačila, napravo ali ponudnika storitev.
• Storitve javne uprave: poenostavitev interakcij z državnimi organi in uporabe njihovih storitev, na primer oddaje davčne napovedi, vloge za izdajo potnega lista ali vloge za socialne prejemke.
• Digitalne storitve: poenostavitev in lažja uporaba elektronske pošte, družbenih omrežij, pretočnih storitev za filme in glasbo ter platform za deljenje prevozov.

“Digitalna identiteta je temelj za to, kako ljudje živijo, delajo in se zabavajo vsak dan,” je dejala Joy Chik, podpredsednica oddelka za identiteto pri Microsoftu. “Verjamemo, da morajo imeti ljudje nadzor nad svojo digitalno identiteto in podatki. Navdušeni smo nad sodelovanjem z Mastercardom, s katerim bomo udejanjili inovacije na področju decentraliziranega upravljanja z identiteto. ”

Iniciativa za digitalno identiteto lahko pomaga rešiti tudi nekatere druge pogoste izzive:

• Obstoj identitete: več kot 1 milijarda ljudi, večinoma žensk, otrok in beguncev, ni uradno priznana. Digitalna identiteta lahko izboljša njihov dostop do zdravstvenih, finančnih in socialnih storitev.
• Verifikacija identitete: enotna, večkrat uporabna digitalna identiteta lahko ljudem pomaga pri interakcijah s trgovci, bankami, vladnimi službami in številnimi drugimi ponudniki digitalnih storitev. Pri tem omogoča večjo integriteto, nižje stroške in enostavnejše poslovanje.
• Preprečevanje prevar: enotna digitalna identiteta lahko pomaga zmanjšati število plačilnih prevar in različnih oblik kraj identitete.

Iniciativa bo služila kot temelj za nove Mastercardove storitve, ki bodo ustvarjene v sodelovanju z vodilnimi bankami, mobilnimi operaterji in državnimi službami ter jih bo poganjala platforma Microsoft Azure. Microsoft in Mastercard tako združujeta svoje moči pri tem, kar najbolje znata – Microsoft prinaša znanje in izkušnje s področja tehnologij za upravljanje z identitetami, Mastercard pa izkušnje in znanje o varnem usklajevanju digitalnih interakcij v kompleksnem ekosistemu s številnimi deležniki.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki