marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

slikaSamsung Galaxy AI: Nova doba mobilne inteligence
06.10.2025

Z lansiranjem serije Galaxy S24 je Samsung začel novo poglavje v svetu mobilne tehnologije. Galaxy AI, inovativna platforma umetne inteligence, je redefinirala vlogo pametnega telefona. Iz naprave za komunikacijo je postal intuitiven digitalni sopotnik, ki razume uporabnika, predvideva njegove potrebe in se prilagaja njegovemu vsakdanu.

članki

V Londou se najhitreje izgubite, trdi Nokia


26.12.2008
Objavil: Aleš Poljak

Raziskava finske Nokie je pokazala, da so časi, ko se je človek orientiral z zemljevidom skoraj že za nami. London naj bi bilo mesto po katerem se je najtežje orientirati in zato sedaj že četrtina prebivalstva uporablja mobilne zemljevide ali mobilno navigacijo.

In to ne samo za najdaljše poti, temveč tudi za krajše opravke. Deset odstotkov anketiranih je bilo mnenja, da se je po ulicah Londona najtežje orientirati. Z 9 odstotki je na drugem mestu Pariz, nato Bangkok in Hong Kong s 5 odstotki in Peking s 4 odstotki. Kar zaokrožuje 5 najbolj težavnih mest, kar se tiče orientacije.

Veliko pa pove tudi podatek, da tretjina Londončanov priznava, da dajo napačne napotke turistom oziroma tistim, ki sprašujejo za napotke kako priti iz točke A do točke B.

Pravo nasprotje je Nemčija, kjer Nemci trdijo, da se tretjina nikoli ni izgubila. A glede na to, da ima Nemčija največji odstotek uporabe GPS navigacije je to verjetno tudi vzrok. 13 odstotkov ljudi se sedaj zanaša izključno na svoj mobilni telefon za orientiranje po mestih ulicah, čeprav polovica Kitajcev vseeno raje vpraša za napotke, ko ne vedo kam iti.

Čeprav je GPS navigacija sedaj dostopna skoraj vsakomur bodisi preko svojega mobilnega aparata oziroma preko samostojne navigacijske enote je Nokiina raziskava pokazala, da 93 odstotkov od 12500 vprašanih v 13 državah priznava, da se pogostokrat izgubijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki