marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Ločeni račun za osebno rabo službenih mobilnikov


23.11.2005
Objavil: Thomas Bergant

Mobitelovi poslovni uporabniki GSM/UMTS po novem z možnostjo ločevanja vseh stroškov - Ena številka, dva računa. Družba Mobitel je ponudila poslovnim uporabnikom Mobitel GSM/UMTS novo storitev, imenovano Ločeni račun.

Storitev omogoča nadzor porabe in ločitev plačila vseh storitev na poslovno upravičene storitve, ki se zaračunavajo naročniku, ter vse ostale storitve, ki se zaračunavajo uporabniku službenega mobilnika. Zasebnost je zagotovljena, naročniki in uporabniki službenih mobilnikov prejmejo vsak svoj račun, tako da naročniki nimajo vpogleda v storitve, ki jih zaposleni uporabljajo in plačujejo v zasebne namene.

Danes se uporabniki vse bolj srečujejo s prepletanjem uporabe mobilnikov za poslovne in zasebne namene. Mobitelova storitev Ločeni račun ponuja ustrezno rešitev, namenjena pa je pravnim osebam in samostojnim podjetnikom, ki želijo imeti predvidljivo višino mesečnih stroškov in hkrati svojim zaposlenim omogočiti uporabo službenega mobilnika tudi za zasebne namene z možnostjo ločenega plačila. Po novem lahko za svoje mobilne številke, za katere imajo sklenjeno naročniško razmerje Mobitel GSM/UMTS, delijo plačilo storitev na dva ločena računa: osnovni račun, s katerim naročniki (podjetja ali samostojni podjetniki) poravnajo uporabo izbranih poslovno upravičenih storitev in ostalih storitev do izbranega limita, ter ločeni račun, s katerim zaposleni plačujejo zasebne, poslovno neupravičene storitve in ostale storitve po preseženem limitu.

Naročniki lahko za vsako številko posebej izberejo nabor poslovno upravičenih storitev in določijo limit porabe. Pri tem lahko izbirajo med štirimi modeli: Splošni ločeni račun, Ločeni račun za več službene rabe, Ločeni račun za več zasebne rabe ter račun za storitev Moneta in zasebne storitve.

Storitev Ločeni račun Mobitelovim poslovnim naročnikom GSM /UMTS skupaj z dosedanjimi storitvami Monitor, Poraba in Alarm omogoča popoln nadzor nad službenimi stroški mobilnih telekomunikacij. Mobitel jo vključi na zahtevo naročnika in ob podpisu tripartitne pogodbe med naročnikom, zaposlenim uporabnikom ter Mobitelom. Tako naročnikom kot uporabnikom je na voljo informativen vpogled v svoj del mesečne porabe prek sporočil SMS, Planeta ter spletnega Monitorja - https://monitor.mobitel.si, možno pa je tudi ločeno nastavljanje alarmov porabe. Zasebnost je zagotovljena, saj niti osnovni niti ločeni račun ne prikažeta vseh opravljenih storitev in celotnega zneska mesečne porabe, temveč le del, vezan na obveznosti naročnika oz. uporabnika.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki