marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Ločeni račun za osebno rabo službenih mobilnikov


23.11.2005
Objavil: Thomas Bergant

Mobitelovi poslovni uporabniki GSM/UMTS po novem z možnostjo ločevanja vseh stroškov - Ena številka, dva računa. Družba Mobitel je ponudila poslovnim uporabnikom Mobitel GSM/UMTS novo storitev, imenovano Ločeni račun.

Storitev omogoča nadzor porabe in ločitev plačila vseh storitev na poslovno upravičene storitve, ki se zaračunavajo naročniku, ter vse ostale storitve, ki se zaračunavajo uporabniku službenega mobilnika. Zasebnost je zagotovljena, naročniki in uporabniki službenih mobilnikov prejmejo vsak svoj račun, tako da naročniki nimajo vpogleda v storitve, ki jih zaposleni uporabljajo in plačujejo v zasebne namene.

Danes se uporabniki vse bolj srečujejo s prepletanjem uporabe mobilnikov za poslovne in zasebne namene. Mobitelova storitev Ločeni račun ponuja ustrezno rešitev, namenjena pa je pravnim osebam in samostojnim podjetnikom, ki želijo imeti predvidljivo višino mesečnih stroškov in hkrati svojim zaposlenim omogočiti uporabo službenega mobilnika tudi za zasebne namene z možnostjo ločenega plačila. Po novem lahko za svoje mobilne številke, za katere imajo sklenjeno naročniško razmerje Mobitel GSM/UMTS, delijo plačilo storitev na dva ločena računa: osnovni račun, s katerim naročniki (podjetja ali samostojni podjetniki) poravnajo uporabo izbranih poslovno upravičenih storitev in ostalih storitev do izbranega limita, ter ločeni račun, s katerim zaposleni plačujejo zasebne, poslovno neupravičene storitve in ostale storitve po preseženem limitu.

Naročniki lahko za vsako številko posebej izberejo nabor poslovno upravičenih storitev in določijo limit porabe. Pri tem lahko izbirajo med štirimi modeli: Splošni ločeni račun, Ločeni račun za več službene rabe, Ločeni račun za več zasebne rabe ter račun za storitev Moneta in zasebne storitve.

Storitev Ločeni račun Mobitelovim poslovnim naročnikom GSM /UMTS skupaj z dosedanjimi storitvami Monitor, Poraba in Alarm omogoča popoln nadzor nad službenimi stroški mobilnih telekomunikacij. Mobitel jo vključi na zahtevo naročnika in ob podpisu tripartitne pogodbe med naročnikom, zaposlenim uporabnikom ter Mobitelom. Tako naročnikom kot uporabnikom je na voljo informativen vpogled v svoj del mesečne porabe prek sporočil SMS, Planeta ter spletnega Monitorja - https://monitor.mobitel.si, možno pa je tudi ločeno nastavljanje alarmov porabe. Zasebnost je zagotovljena, saj niti osnovni niti ločeni račun ne prikažeta vseh opravljenih storitev in celotnega zneska mesečne porabe, temveč le del, vezan na obveznosti naročnika oz. uporabnika.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki