marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple širi neodvisni program popravil v Kanado in Evropo
10.07.2020

Apple je pred dobrim letom uradno dovolil neodvisnim servisom, da popravljajo njihove mobilnike. Program se je sprva začel v ZDA, po enem letu pa se ponaša s preko 700 lokacijami, ki so del 140 neodvisnih podjetij.

slikaHMD Global na Finskem ustanavlja nov Center odličnosti za raziskave in razvoj
08.07.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je sporočil, da kupuje sredstva podjetja Valona Labs in ustanavlja nov Center odličnosti v Tampereju na Finskem. S kombinacijo zagotavljanja varnih in zanesljivih mobilnih izkušenj in znanja Valona Labsa na področju mobilne, poslovne in kibernetske varnosti, bo ta združitev utrdila ugled združenega podjetja kot vodilnega v svetu glede posodobitve in varnosti programske opreme za pametne telefone.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

članki

Ljubosumje na spletne prijatelje povzroča potrtost uporabnikov družbenih omrežij


13.01.2017
Objavil: Dare Gliha

Prvotna vloga družbenih medijev je bila omogočiti uporabnikom ohranjanje stikov med prijatelji in deljenje lepih spominov. Rezultati nedavne raziskave Kaspersky Laba pa kažejo, da se z uporabo družbenih medijev številni ljudje slabo počutijo. Pri tem igra lov na všečke osrednjo vlogo, saj je večina ljudi potrtih ali razburjenih, ko z objavo ne dosežejo želenega števila všečkov.

Kar 42 % anketiranih je ljubosumnih na svoje prijatelje, ko ti dosežejo več všečkov kot oni. Še več, po raziskavi ljudje zavidajo, ko na družbenih omrežjih pri prijateljih vidijo navidezno srečnejše življenje od svojega.

Z raziskavo, v kateri je sodelovalo 16.750 ljudi po vsem svetu, je Kaspersky Lab razkril nezadovoljstvo ljudi z družbenimi mediji. Ljudje se pogosto soočijo z negativnimi čustvi zaradi različnih razlogov, ki premagajo pozitivne učinke uporabe družbenih medijev.

Uporabniki se poslužujejo družbenih medijev zaradi pozitivnih razlogov in z namenom dobrega počutja. Večina anketirancev (64 %) uporablja družbena omrežja za ohranjanje stikov s prijatelji in kolegi, pa tudi zaradi zabave in smešnih vsebin (60 %). Prav tako ljudje veliko časa posvečajo ustvarjanju svojega digitalnega profila, ki ga dopolnjujejo z utrinki različnih pozitivnih trenutkov in veselimi vsebinami (61 %). Nenazadnje ljudem v svojem omrežju sporočajo, da se imajo na dopustu in na počitnicah lepo (43 %).

Ni presenetljivo, da 72 % ljudi moti oglaševanje, ki je postalo vsiljivo in ovira spletno komuniciranje uporabnikov. Pa vendar so razlogi za nezadovoljstvo uporabnikov globlji. Uporabniki se želijo z uporabo družbenih medijev dobro počutiti. Kljub temu pa spremljanje veselih objav prijateljev o počitnicah, hobijih in zabavah pogosto pri uporabnikih pusti grenak priokus. Takšne vsebine namreč nakazujejo, da prijatelji bolj uživajo v življenju kot uporabniki sami. Na primer, 59 % anketirancev je nesrečnih, ko si ogleduje objave svojih prijateljev z zabav, na katere sami niso bili povabljeni. 45 % vprašanih potrjuje, da so vesele fotografije njihovih prijateljev z dopusta imele negativen vpliv nanje. In še, 37 % jih priznava, da jim ogledovanje lastnih preteklih objav z veselimi spomini daje občutek, da je njihova preteklost bila boljša od sedanjega življenja.

Že predhodna raziskava je pokazala na nezadovoljstvo uporabnikov z družbenimi mediji, saj jih je 78 % pomislilo, da bi z uporabo prenehali. Razloga, ki ljudi prepričata, da ostajajo aktivni, sta strah pred izgubo digitalnih spominov, kot so fotografije, in ohranjanje stikov s prijatelji. Čeprav je slednje lahko velik izziv, pa Kaspersky Lab že razvija rešitev, s katero bodo uporabniki lahko shranili svoje digitalne spomine.

»Naš odnos do družbenih medijev je zašel v začaran krog. Na priljubljenih družbenih platformah želimo deliti pozitive utrinke iz našega življenja, zaradi česar se tudi dobro počutimo,« pojasnjuje Evgeny Chereshnev, vodja oddelka za družbene medije pri Kaspersky Labu, in nadalje pojasnjuje: »Ampak realnost je, da vsi počnemo enako. To pomeni, da smo z uporabo hkrati zasuti s fotografijami in objavami o zabavanju naših prijateljev. In videti je, da oni bolj uživajo življenje kot mi. Tako postane jasno, zakaj se ljudje počutijo potrte in razmišljajo o prenehanju uporabe družbenih omrežij. Težava je, da se ljudje počutijo ujete, saj je na družbenih omrežjih shranjena obilica njihovih lepih spominov, do katerih ne želijo izgubiti dostopa.«

Kaspersky Lab razvija novo aplikacijo FFForget. Ta bo v pomoč uporabnikom, da se bodo lahko lažje odločili, ali želijo še naprej biti aktivni na družbenih omrežjih ali z uporabo prenehati, ne da bi pri tem izgubili svoje digitalne spomine. Z aplikacijo FFForget bodo uporabniki lahko shranili svoje spomine z družbenih omrežij v varen, šifriran pomnilnik. S tem bodo lahko svobodno zapustili družbeno omrežje, ne da bi se pri tem odpovedali temu, kar jim pripada – njihovo dotedanje digitalno življenje.

Aplikacija FFForget bo zaživela v 2017. Za novosti, povratne informacije in zgodnji dostop se lahko zainteresirani uporabniki registrirajo na spletnem mestu: ffforget.kaspersky.com.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki