marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Ljubosumje na spletne prijatelje povzroča potrtost uporabnikov družbenih omrežij


13.01.2017
Objavil: Dare Gliha

Prvotna vloga družbenih medijev je bila omogočiti uporabnikom ohranjanje stikov med prijatelji in deljenje lepih spominov. Rezultati nedavne raziskave Kaspersky Laba pa kažejo, da se z uporabo družbenih medijev številni ljudje slabo počutijo. Pri tem igra lov na všečke osrednjo vlogo, saj je večina ljudi potrtih ali razburjenih, ko z objavo ne dosežejo želenega števila všečkov.

Kar 42 % anketiranih je ljubosumnih na svoje prijatelje, ko ti dosežejo več všečkov kot oni. Še več, po raziskavi ljudje zavidajo, ko na družbenih omrežjih pri prijateljih vidijo navidezno srečnejše življenje od svojega.

Z raziskavo, v kateri je sodelovalo 16.750 ljudi po vsem svetu, je Kaspersky Lab razkril nezadovoljstvo ljudi z družbenimi mediji. Ljudje se pogosto soočijo z negativnimi čustvi zaradi različnih razlogov, ki premagajo pozitivne učinke uporabe družbenih medijev.

Uporabniki se poslužujejo družbenih medijev zaradi pozitivnih razlogov in z namenom dobrega počutja. Večina anketirancev (64 %) uporablja družbena omrežja za ohranjanje stikov s prijatelji in kolegi, pa tudi zaradi zabave in smešnih vsebin (60 %). Prav tako ljudje veliko časa posvečajo ustvarjanju svojega digitalnega profila, ki ga dopolnjujejo z utrinki različnih pozitivnih trenutkov in veselimi vsebinami (61 %). Nenazadnje ljudem v svojem omrežju sporočajo, da se imajo na dopustu in na počitnicah lepo (43 %).

Ni presenetljivo, da 72 % ljudi moti oglaševanje, ki je postalo vsiljivo in ovira spletno komuniciranje uporabnikov. Pa vendar so razlogi za nezadovoljstvo uporabnikov globlji. Uporabniki se želijo z uporabo družbenih medijev dobro počutiti. Kljub temu pa spremljanje veselih objav prijateljev o počitnicah, hobijih in zabavah pogosto pri uporabnikih pusti grenak priokus. Takšne vsebine namreč nakazujejo, da prijatelji bolj uživajo v življenju kot uporabniki sami. Na primer, 59 % anketirancev je nesrečnih, ko si ogleduje objave svojih prijateljev z zabav, na katere sami niso bili povabljeni. 45 % vprašanih potrjuje, da so vesele fotografije njihovih prijateljev z dopusta imele negativen vpliv nanje. In še, 37 % jih priznava, da jim ogledovanje lastnih preteklih objav z veselimi spomini daje občutek, da je njihova preteklost bila boljša od sedanjega življenja.

Že predhodna raziskava je pokazala na nezadovoljstvo uporabnikov z družbenimi mediji, saj jih je 78 % pomislilo, da bi z uporabo prenehali. Razloga, ki ljudi prepričata, da ostajajo aktivni, sta strah pred izgubo digitalnih spominov, kot so fotografije, in ohranjanje stikov s prijatelji. Čeprav je slednje lahko velik izziv, pa Kaspersky Lab že razvija rešitev, s katero bodo uporabniki lahko shranili svoje digitalne spomine.

»Naš odnos do družbenih medijev je zašel v začaran krog. Na priljubljenih družbenih platformah želimo deliti pozitive utrinke iz našega življenja, zaradi česar se tudi dobro počutimo,« pojasnjuje Evgeny Chereshnev, vodja oddelka za družbene medije pri Kaspersky Labu, in nadalje pojasnjuje: »Ampak realnost je, da vsi počnemo enako. To pomeni, da smo z uporabo hkrati zasuti s fotografijami in objavami o zabavanju naših prijateljev. In videti je, da oni bolj uživajo življenje kot mi. Tako postane jasno, zakaj se ljudje počutijo potrte in razmišljajo o prenehanju uporabe družbenih omrežij. Težava je, da se ljudje počutijo ujete, saj je na družbenih omrežjih shranjena obilica njihovih lepih spominov, do katerih ne želijo izgubiti dostopa.«

Kaspersky Lab razvija novo aplikacijo FFForget. Ta bo v pomoč uporabnikom, da se bodo lahko lažje odločili, ali želijo še naprej biti aktivni na družbenih omrežjih ali z uporabo prenehati, ne da bi pri tem izgubili svoje digitalne spomine. Z aplikacijo FFForget bodo uporabniki lahko shranili svoje spomine z družbenih omrežij v varen, šifriran pomnilnik. S tem bodo lahko svobodno zapustili družbeno omrežje, ne da bi se pri tem odpovedali temu, kar jim pripada – njihovo dotedanje digitalno življenje.

Aplikacija FFForget bo zaživela v 2017. Za novosti, povratne informacije in zgodnji dostop se lahko zainteresirani uporabniki registrirajo na spletnem mestu: ffforget.kaspersky.com.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki