marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Lionel Messi se je pridružil družini ambasadorjev podjetja Huawei


21.03.2016
Objavil: Dare Gliha

Huawei je oznanil, da je bil Lionel Messi izbran za globalnega ambasadorja znamke. Partnerstvo z Lionelom Messijem prikazuje usklajenost znamke z ljudmi in drugimi znamkami, ki si skupaj prizadevajo za povezovanje najboljših.

Izzivi, s katerimi se srečujemo v življennju pogosto testirajo kako močno si res želimo uspeti. Da bi se povezali z najboljšimi, moramo ceniti rast, učenje, izkušnje in izzive in na njih gledati kot na del naše poti, ki nas je pripeljala do tam, kjer smo sedaj. Tisti, ki to razumejo, si ne prizadevajo za uspeh, temveč za izzive, ki jih bodo naredili še boljše. Prav zaradi tega sta Huawei in Lionel Messi popolno ujemanje.

''Lionel Messi bo pomagal našemu podjetju spodbuditi ljudi, da se osredotočijo, vztrajajo in prodrejo; da se povežejo z najboljšimi, še posebej v Evropi, Aziji in Latinski Ameriki, ki jim je Huawei še posebej predan. Obema je v čast, da smo lahko prehodili pot, ki nas je popeljala proti dosežkom in z vsakim novim izzivom se znova zavežemo, da bomo našli pot do uspeha.'', je dejal Kevin Ho, predsednik poslovnega oddelka Huawei BG.
S tem, ko se povezujemo z najboljšimi, našim kupcem pokažemo našo strast. Ta koncept je viden tudi v Lionelovem življenju in karieri. Lionel in njegova družina so storili vse, kar so lahko, vključno s tem, da so zapustili državo, da bi Lionelu omogočili uresničitev njegovih sanj – igrati kot profesionalni nogometaš.

''Z veseljem oznanjamo sodelovanje z izjemno osebo, ki navdihuje ljudi po celem svetu, da uresničijo svoje sanje, se vsak dan soočijo z izzivi in tako postanejo boljša verzija sebe. On je človek, ki si s Huaweijem deli veliko sorodnih vrednot in vedno išče nove priložnosti da dosega veličino.'', je dejal Tyrone Liu, generalni direktor Huawei Latinska Amerika.

Huawei verjame, da je šport odličen način, s katerim si lahko ljudje obogatijo življenje in prav zaradi tega je naša zavezanost športu, še posebej nogometu, tako močna. V prejšnjih letih smo že investirali v športne ekipe, ki navdihujejo ljudi po celem svetu, kot so: América, Santa Fe, Sporting Cristal, Arsenal, Atlético de Madrid in AC Milan ter podprli igralce, za katere verjamemo da si z nami delijo glavne vrednote. To so npr. Robert Lewandowski, Huaweijev ambasador za centralno in vzhodno Evropo ter Nordijsko regijo; Alexis Sanchez, Huaweijev ambasador iz Čila in sedaj tudi Lionel Messi.

Lionel Messi je dejal: ''Da dosežeš svoje sanje se moraš boriti. Moraš se žrtvovati in tvegati vse ter vedno stremeti k doseganju veličine. Če se ti bo zdelo, da ni potrebno ničesar več izboljšati, moraš še vedno trdno delati in stremeti k doseganju dosežkov na drugih področjih življenja.''

Huawei, ki ga poganjata inovacije in zavezanost k odličnosti, je postal tretji vodilni proizvajalec pametnih telefonov na svetu. Superiorno delovanje in izstopajoč dizajn zastavonošnih modelov iz serij Mate, P in G, je prispevalo k temu, da so telefoni postali go-to naprave potrošnikov iz celega sveta. Mate 8 je namenjen za poslovneže, ki si želijo novega stila. Odkar je bil pametni telefon Mate 8 26. novembra 2015 uradno predstavljen, je Huawei potrošnikom po celem svetu odposlal že približno 3 milijone Mate 8 telefonov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki