marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

članki

LG želi do leta 2010 prehiteti Motorolo


01.09.2008
Objavil: Dare Gliha

LG Electronics namerava v prihodnjih letih prehiteti Motorolo in prevzeti tretje mesto na globalnem mobilnem trgu. Podjetje, ki ima trenutno 9,3 odstotka tržnega deleža želi v samo osmih mesecih le-tega povečati na 15 odstotkov.

»Želimo postati tretji največji proizvajalec mobilnikov do leta 2010, končni cilj pa je postati vodilni proizvajalec v tej panogi,« je povedal Scott Ahn, predsednik mobilnega oddelka pri LG-ju. »Zato moram povečati našo prisotnost na vzhajajočih trgih, če želimo ta cilj doseči,« je še dodal.

Prejšnji mesec je podjetje oznanilo, da so do konca drugega letošnjega četrtletja prodali sedem milijonov mobilnikov z na dotik občutljivim zaslonom. Ta številka je bila dosežena le pet četrtin po začetku prodaje prvega mobilnika z zaslonom občutljivim na dotik, LG Prade.

Po nedavni raziskavi podjetja Strategy Analytics bo globalni trg v tem segmentu dosegel 125 milijonov enot do konca leta 2010, kar je štirikratno povečanje glede na 30 milijonov leta 2007.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki