marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMBILLS omogočil plačevanje prek Fitbit Pay in Garmin Pay
18.09.2020

Pri mladem fintech podjetju MBILLS so lastni plačilni kartici mBills Mastercard, ki so jo kot izdajatelj uporabnikom ponudili letos v juliju, v rekordnem času omogočili plačevanje s pametnimi urami Garmin in Fitbit.

slikaAmeriška carina brani zaseg slušalk OnePlus Buds
16.09.2020

V ponedeljek je po spletu zaokrožila zanimiva vest, da je ameriška carina na letališču JFK zasegla 2000 kosov slušalk OnePlus Buds, saj so ocenili, da gre za ponaredek slušalk Apple Airpods. Čeprav se je sprva zdelo, da gre zgolj za zabavno pomoto, pa se je izkazalo, da carinska služba ni naredila napake.

slikaTSMC kmalu z masovno proizvodnjo čipovja za Apple
14.09.2020

Apple se pripravlja na prehod svojih produktov iz Intlovega na lastno čipovje. MacBooki se bodo s tem pridružili iPhone, iPad in Apple Watch napravam, ki tovrstno rešitev že uporabljajo.

slikaMicrosoft Surface Duo v ZDA že na voljo
11.09.2020

Potrošniki v ZDA imajo na voljo za nakup Microsoftov pogled na prihodnost pametnih mobilnikov, Surface Duo. Nakup lahko opravijo preko njihove spletne strani, že cena osnovne različice pa je precej zasoljena.

slikaHuawei pričakuje manj naročil za serijo Mate 40
09.09.2020

Huawei bo serijo Mate 40 predvidoma predstavil v prihajajočih tednih, če se bodo pri podjetju držali časovnice iz preteklih let. Še pred predstavitvijo pa iz Tajvana že prihajajo napovedi, da so pri podjetju naročili 30 odstotkov manj komponent, kar nakazuje na upad zanimanja s strani potrošnikov.

članki

LG želi do leta 2010 prehiteti Motorolo


01.09.2008
Objavil: Dare Gliha

LG Electronics namerava v prihodnjih letih prehiteti Motorolo in prevzeti tretje mesto na globalnem mobilnem trgu. Podjetje, ki ima trenutno 9,3 odstotka tržnega deleža želi v samo osmih mesecih le-tega povečati na 15 odstotkov.

»Želimo postati tretji največji proizvajalec mobilnikov do leta 2010, končni cilj pa je postati vodilni proizvajalec v tej panogi,« je povedal Scott Ahn, predsednik mobilnega oddelka pri LG-ju. »Zato moram povečati našo prisotnost na vzhajajočih trgih, če želimo ta cilj doseči,« je še dodal.

Prejšnji mesec je podjetje oznanilo, da so do konca drugega letošnjega četrtletja prodali sedem milijonov mobilnikov z na dotik občutljivim zaslonom. Ta številka je bila dosežena le pet četrtin po začetku prodaje prvega mobilnika z zaslonom občutljivim na dotik, LG Prade.

Po nedavni raziskavi podjetja Strategy Analytics bo globalni trg v tem segmentu dosegel 125 milijonov enot do konca leta 2010, kar je štirikratno povečanje glede na 30 milijonov leta 2007.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki