marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

LG v ZDA prodal več kot 13 milijonov mobilnih telefonov s tipkovnico


16.10.2008
Objavil: Dare Gliha

LG Mobile na severnoameriških tleh dosega izjemne prodajne uspehe. Potem, ko se je podjetje uspelo zavihteti na prvo mesto med proizvajalci mobilnih telefonskih aparatov v ZDA, je predstavilo še razloge za rast. Med glavnimi prodajnimi uspešnicami so poleg stilskih mobilnih telefonov tudi poslovni modeli s tipkovnicami, saj so v dveh letih prodali več kot 13 milijonov primerkov.

LG Mobile je prve modele mobilnih telefonov, opremljenih s polno QWERTY-tipkovnico, začel prodajati leta 2006. Ti mobilniki so bili med kupci v ZDA odlično sprejeti, saj so jih lani prodali 4 milijone, letos pa si je do oktobra LG-jev mobilnik s tipkovnico omislilo več kot 9 milijonov Američanov. Po pričakovanjih naj bi do konca leta prodali še dodatne 3 milijone mobilnikov s tipkovnico.

Po LG-mobilnikih s tipkovnico ne posegajo zgolj poslovneži, temveč tudi mlajši ljudje, ki si želijo hitrega komuniciranja z vrstniki, polna QWERTY-tipkovnica pa jim omogoča hitrejše pisanje sporočil.

LG Mobile je letos na trgu ZDA predstavil 6 novih modelov s tipkovnico, med katerimi so najbolj priljubljeni Scoop (LG-AX260), enV2 (LG-VX9900), Voyager (LG-VX10000) ter Lotus (LG-LX600). Mobilni telefoni s tipkovnico v LG-jevih skupnih prodajnih številkah predstavljajo več kot tretjino vseh mobilnikov.

Po podatkih analitikov iz družbe Strategy Analytics je trg poslovnih mobilnih telefonov s tipkovnico v ZDA v zadnjih letih občutno zrasel. Leta 2006 so proizvajalci mobilnih telefonov s tipkovnico zanje našli 13 milijonov kupcev, letos pa naj bi jih skupaj 33 milijonov. Ta številka pa naj bi se po napovedih analitikov do leta 2010 povzpela do 40 milijonov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki