marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

LG v ZDA prodal več kot 13 milijonov mobilnih telefonov s tipkovnico


16.10.2008
Objavil: Dare Gliha

LG Mobile na severnoameriških tleh dosega izjemne prodajne uspehe. Potem, ko se je podjetje uspelo zavihteti na prvo mesto med proizvajalci mobilnih telefonskih aparatov v ZDA, je predstavilo še razloge za rast. Med glavnimi prodajnimi uspešnicami so poleg stilskih mobilnih telefonov tudi poslovni modeli s tipkovnicami, saj so v dveh letih prodali več kot 13 milijonov primerkov.

LG Mobile je prve modele mobilnih telefonov, opremljenih s polno QWERTY-tipkovnico, začel prodajati leta 2006. Ti mobilniki so bili med kupci v ZDA odlično sprejeti, saj so jih lani prodali 4 milijone, letos pa si je do oktobra LG-jev mobilnik s tipkovnico omislilo več kot 9 milijonov Američanov. Po pričakovanjih naj bi do konca leta prodali še dodatne 3 milijone mobilnikov s tipkovnico.

Po LG-mobilnikih s tipkovnico ne posegajo zgolj poslovneži, temveč tudi mlajši ljudje, ki si želijo hitrega komuniciranja z vrstniki, polna QWERTY-tipkovnica pa jim omogoča hitrejše pisanje sporočil.

LG Mobile je letos na trgu ZDA predstavil 6 novih modelov s tipkovnico, med katerimi so najbolj priljubljeni Scoop (LG-AX260), enV2 (LG-VX9900), Voyager (LG-VX10000) ter Lotus (LG-LX600). Mobilni telefoni s tipkovnico v LG-jevih skupnih prodajnih številkah predstavljajo več kot tretjino vseh mobilnikov.

Po podatkih analitikov iz družbe Strategy Analytics je trg poslovnih mobilnih telefonov s tipkovnico v ZDA v zadnjih letih občutno zrasel. Leta 2006 so proizvajalci mobilnih telefonov s tipkovnico zanje našli 13 milijonov kupcev, letos pa naj bi jih skupaj 33 milijonov. Ta številka pa naj bi se po napovedih analitikov do leta 2010 povzpela do 40 milijonov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki