marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

članki

LG z 28 milijonskim sponzorstvom


12.07.2008
Objavil: Mitja Zupančič

Pri korejskem proizvajalcu LG so najavili sponzorstvo s slavno areno iz Birminghama v višini 28 milijonov britanskih funtov. Tako se je do sedanja "NEC Arena" dokončno premienovala v "The LG Arena".

Osem letna pogodba bo tako omogočila tudi popolnoma predelano areno z velikim številom novih prostorov, barov, restavracij in bistveno izboljšano zaodrje. Izboljšave bodo na voljo že to jesen.

Pri LG trdijo, da jim bo ta pogodba omogočila, da bo njihov logotip videlo več kot milijon ljudi na leto.

Andrew Warner, direktor marketinga pri LG UK je povedal, da jim ta pogodba omogoča prehod iz organziacije orientirane na produkte v organizacijo orientirano v oglaševanje. "Potrošniška pripadnost k neki znamki se ne odraža več v nekih preferencah do le-te, ampak v tem, kakšne občutke zbuja znamka pri uporabniku," je še povedal Warner.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki