marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

članki

LG vstopa v Formulo 1 skozi velika vrata


05.12.2008
Objavil: Thomas Bergant

Družba LG Electronics je pred nekaj dnevi objavila podpis pogodbe, s katero je postala globalni partner dirkaškega cirkusa Formule 1. Podjetje je hkrati postalo tudi tehnološki partner Formule 1, s čimer je postalo uradni opremljevalec za področja zabavne elektronike, mobilne telefonije ter obdelave podatkov.

Petletna pogodba začne veljati januarja prihodnje leto.

“Formula 1 predstavlja vrhunec tehnoloških inovacij in stila, kar povsem sovpada z vizijo naše blagovne znamke,” je ob tej priložnosti povedal vodja marketinga pri LG Electronics Dermot Boden ter nadaljeval: “Formula 1 je kraljica avtomobilskega športa, saj vedno znova navdušuje na milijone ljudi širom sveta. Podobno strast in energijo čutimo tudi pri LG-ju.”

LG je vodilno podjetje na več tehnoloških področjih, saj uporablja najnovejšo tehnologijo ter v ličnem pakiranju prinaša veliko inovacij in tehnične odličnosti, prav tako kot Formula 1,” je dejal direktor podjetja Formula One Group Bernie Ecclestone. Ecclestone je še dodal: “Imamo veliko skupnih lastnosti, zato se zelo veselim začetka našega sodelovanja in z zanimanjem pričakujem nove tehnologije in rešitve, ki nam jih bodo predstavili.

Kot uradni obdelovalec podatkov v svetu Formule 1 bo LG skrbel za meritve in prikaz doseženih časov ob dirkaških vikendih, njegova grafika pa bo izpisana na vseh uradnih meritvah in rezultatih. S sponzorstvom bo LG pridobil tudi obsežen paket pravic blagovne znamke Formula 1, ki jih bo uporabil z namenom trženja svojih izdelkov.

V današnjih gospodarskih razmerah je zelo pomembna izbira prave strategije, ki učinkovito predstavlja blagovno znamko. Po tem, ko smo temeljito preučili naše marketinške možnosti, smo se odločili za sponzorstvo Formule 1. Za nas je to izredno pomembna dolgoročna investicija,” je pojasnil Boden.

LG je prek svojega uvoznika, podjetja Vama Trade, že prisoten tudi v slovenskem avtomotošportu, saj sponzorira ekipo VAMA Formula 3000 Slovenija, ki nastopa v prvenstvu Formule 3000.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki