marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

LG vstopa v Formulo 1 skozi velika vrata


05.12.2008
Objavil: Thomas Bergant

Družba LG Electronics je pred nekaj dnevi objavila podpis pogodbe, s katero je postala globalni partner dirkaškega cirkusa Formule 1. Podjetje je hkrati postalo tudi tehnološki partner Formule 1, s čimer je postalo uradni opremljevalec za področja zabavne elektronike, mobilne telefonije ter obdelave podatkov.

Petletna pogodba začne veljati januarja prihodnje leto.

“Formula 1 predstavlja vrhunec tehnoloških inovacij in stila, kar povsem sovpada z vizijo naše blagovne znamke,” je ob tej priložnosti povedal vodja marketinga pri LG Electronics Dermot Boden ter nadaljeval: “Formula 1 je kraljica avtomobilskega športa, saj vedno znova navdušuje na milijone ljudi širom sveta. Podobno strast in energijo čutimo tudi pri LG-ju.”

LG je vodilno podjetje na več tehnoloških področjih, saj uporablja najnovejšo tehnologijo ter v ličnem pakiranju prinaša veliko inovacij in tehnične odličnosti, prav tako kot Formula 1,” je dejal direktor podjetja Formula One Group Bernie Ecclestone. Ecclestone je še dodal: “Imamo veliko skupnih lastnosti, zato se zelo veselim začetka našega sodelovanja in z zanimanjem pričakujem nove tehnologije in rešitve, ki nam jih bodo predstavili.

Kot uradni obdelovalec podatkov v svetu Formule 1 bo LG skrbel za meritve in prikaz doseženih časov ob dirkaških vikendih, njegova grafika pa bo izpisana na vseh uradnih meritvah in rezultatih. S sponzorstvom bo LG pridobil tudi obsežen paket pravic blagovne znamke Formula 1, ki jih bo uporabil z namenom trženja svojih izdelkov.

V današnjih gospodarskih razmerah je zelo pomembna izbira prave strategije, ki učinkovito predstavlja blagovno znamko. Po tem, ko smo temeljito preučili naše marketinške možnosti, smo se odločili za sponzorstvo Formule 1. Za nas je to izredno pomembna dolgoročna investicija,” je pojasnil Boden.

LG je prek svojega uvoznika, podjetja Vama Trade, že prisoten tudi v slovenskem avtomotošportu, saj sponzorira ekipo VAMA Formula 3000 Slovenija, ki nastopa v prvenstvu Formule 3000.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki