marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

članki

LG vstopa v Formulo 1 skozi velika vrata


05.12.2008
Objavil: Thomas Bergant

Družba LG Electronics je pred nekaj dnevi objavila podpis pogodbe, s katero je postala globalni partner dirkaškega cirkusa Formule 1. Podjetje je hkrati postalo tudi tehnološki partner Formule 1, s čimer je postalo uradni opremljevalec za področja zabavne elektronike, mobilne telefonije ter obdelave podatkov.

Petletna pogodba začne veljati januarja prihodnje leto.

“Formula 1 predstavlja vrhunec tehnoloških inovacij in stila, kar povsem sovpada z vizijo naše blagovne znamke,” je ob tej priložnosti povedal vodja marketinga pri LG Electronics Dermot Boden ter nadaljeval: “Formula 1 je kraljica avtomobilskega športa, saj vedno znova navdušuje na milijone ljudi širom sveta. Podobno strast in energijo čutimo tudi pri LG-ju.”

LG je vodilno podjetje na več tehnoloških področjih, saj uporablja najnovejšo tehnologijo ter v ličnem pakiranju prinaša veliko inovacij in tehnične odličnosti, prav tako kot Formula 1,” je dejal direktor podjetja Formula One Group Bernie Ecclestone. Ecclestone je še dodal: “Imamo veliko skupnih lastnosti, zato se zelo veselim začetka našega sodelovanja in z zanimanjem pričakujem nove tehnologije in rešitve, ki nam jih bodo predstavili.

Kot uradni obdelovalec podatkov v svetu Formule 1 bo LG skrbel za meritve in prikaz doseženih časov ob dirkaških vikendih, njegova grafika pa bo izpisana na vseh uradnih meritvah in rezultatih. S sponzorstvom bo LG pridobil tudi obsežen paket pravic blagovne znamke Formula 1, ki jih bo uporabil z namenom trženja svojih izdelkov.

V današnjih gospodarskih razmerah je zelo pomembna izbira prave strategije, ki učinkovito predstavlja blagovno znamko. Po tem, ko smo temeljito preučili naše marketinške možnosti, smo se odločili za sponzorstvo Formule 1. Za nas je to izredno pomembna dolgoročna investicija,” je pojasnil Boden.

LG je prek svojega uvoznika, podjetja Vama Trade, že prisoten tudi v slovenskem avtomotošportu, saj sponzorira ekipo VAMA Formula 3000 Slovenija, ki nastopa v prvenstvu Formule 3000.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki