marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsungov "prevajalnik v živo" zdaj deluje z aplikacijami drugih ponudnikov
26.07.2024

Samsung je pred kratkim napovedal, da bo funkcija "prevajalnik v živo" , ki je del sistema Galaxy AI, kmalu na voljo tudi za aplikacije drugih ponudnikov. To se je sedaj tudi zgodilo.

slikaTrg pametnih telefonov raste že tretje četrtletje zapored
24.07.2024

Najnovejše tržno poročilo družbe Canalys kaže, da je trg pametnih telefonov v drugem četrtletju leta 2024 dosegel že tretjo zaporedno medletno rast. Med aprilom in junijem je bilo dobavljenih 288 milijonov pametnih telefonov, kar je 12 % več kot lani.

slikaApple se po predstavitvi iPhona 16 pripravlja na obsežen cikel nadgradenj
22.07.2024

Investicijsko podjetje Wedbush je razkrilo, da Apple z novo linijo telefonov iPhone 16 pričakuje veliko rast prodaje. Analitiki napovedujejo " ogromno" povpraševanje in "obsežen cikel nadgradenj", ki ga bo poganjala umetna inteligenca (Apple Intelligence).

slikaSamsung predstavil nov senzor za ure BioActive
19.07.2024

Samsung vodi inovacije digitalnega zdravja in pomaga spremljati zdravje, dobro formo in kondicijo z združevanjem vpogledov ter meritev, da bi uporabnikom omogočil jasno in podrobno izkušnjo dobrega počutja.

članki

LG napovedal novo identiteto blagovne znamke


26.04.2023
Objavil: Dare Gliha

LG je predstavil svojo novo vizualno identiteto, ki jo odlikujeta bolj ploščat digitalni logotip in svetlejši odtenek rdeče barve, poimenovan LG Active Red. Slogan Life's Good, ki je značilen za blagovno znamko, se bo pogosteje uporabljal na blagovnih znamkah in embalaži izdelkov, poleg tega pa je opremljen z novo pisavo.

Podjetje LG si prizadeva za bolj "dinamičen in mladosten" videz v upanju, da bo na novo oblikovalo identiteto svoje blagovne znamke.

"Močna in dosledna strategija blagovne znamke nam omogoča, da bolje predstavimo svojo ponudbo vrednosti in edinstveno identiteto, ki harmonično združuje inovativnost in toplino. Z izvajanjem nove strategije blagovne znamke želi LG postati ikonična blagovna znamka, ki bo odmevala pri potrošnikih, ki presegajo generacije in lokacije," je povedal William Cho, izvršni direktor družbe LG Electronics

LG želi svojemu značilnemu logotipu na spletu dodati tudi več izraznosti z uporabo izraznih gibov, kot so mežikanje, nasmeh in prikimavanje. Podjetje namerava svojo edinstveno blagovno znamko uporabljati na vseh stičnih točkah s strankami po vsem svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki