marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

LG Cookie podira prodajne rekorde


14.04.2009
Objavil: Thomas Bergant

Družba LG Mobile je mobilni telefon LG Cookie, ki predstavlja zadnjo generacijo mobilnikov z na dotik občutljivimi zasloni, uspela prodati že v dveh milijonih primerkov. Mobilnik, ki je na prodajne police trgovin prišel lanskega oktobra, je srca kupcev osvojil predvsem s kopico inovativnih funkcij in ugodno ceno.

Mobilnik LG Cookie so pri LG-ju zasnovali z mislijo na predstavitev funkcionalnosti zaslonov, občutljivih na dotik, širši množici uporabnikov. Takšni zasloni so bili namreč v preteklosti namenjeni le dražjim modelom mobilnih telefonov, LG Cookie pa je razbil mit pripadnosti t. i. premium razredu mobilnikov, saj je na voljo po ugodni ceni. Prav ta je skupaj s številnimi možnostmi upravljanja funkcijsko bogatega mobilnika prispevala k odlični prodaji. LG Cookie je bil odlično sprejet predvsem v Evropi, ki je z 1,2 milijona prodanimi primerki največ prispevala k rekordnemu dosežku, 600.000 aparatov pa je svoje nove lastnike našlo v Aziji, na vzhajajočih trgih in v Latinski Ameriki. Omenjeni mobilnik je bil marca najbolj prodajan model tudi v Koreji, kjer so uspeli prodati 100.000 enot, hkrati pa se lahko pohvalijo še z največjo dnevno prodajo 4.500 mobilnikov LG Cookie.

"Tehnologijo naprednih, na dotik občutljivih zaslonov, smo želeli približati večjemu številu kupcev. Znanje naših inženirjev ter utečeni proizvodni postopki so nam omogočili izdelavo sodobnega, a hkrati cenejšega mobilnika LG Cookie, ki pa zaradi ugodne cene ne varčuje s kakovostjo. Ta je na nivoju drugih aparatov, opremljenih z na dotik občutljivimi zasloni," je povedal predsednik in izvršni direktor korporacije LG Electronics Mobile Communications Company dr. Skott Ahn.

Cena pa ni edini razlog za uspeh modela LG Cookie. Uporabniki mobilnega telefona so izpostavili predvsem preprosto dostopne multimedijske funkcije, ki jim omogočajo zajem fotografij in video posnetkov, mlajši med njimi pa so navdušeni nad vgrajenim senzorjem gibanja, ki naredi igričarsko izkušnjo še pristnejšo. Velik 3-palčni (7,6 cm) zaslon ni le odličen na dotik, temveč postreže tudi s kakovostno sliko. K privlačni zunanji podobi veliko prispeva še tanko ohišje (debelina 11,9 milimetra) ter večja izbira barvnih odtenkov – od črne, srebrne in rjave, pa vse do zlate barvne kombinacije. Danes je mobilnik na voljo v desetih barvah, nabor le-teh pa bodo pri LG-ju v prihodnje še razširili.

Podjetje ima z modelom LG Cookie smele načrte, saj kljub težkim gospodarskim razmeram v svetu pričakujejo prodajo 10 milijonov enot, pri tem pa jim bo v pomoč predvsem širitev prodajne mreže, saj bo odslej LG Cookie naprodaj v 60 državah po svetu (do sedaj v 40-ih).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki