marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

LG Arena dosegla milijon prodanih primerkov


18.09.2009
Objavil: Dare Gliha

LG-jev multimedijski mobilnik LG Arena je vsega pet mesecev po predstavitvi že presegel milijon prodanih izdelkov. Dobra prodaja LG-jevega zastavonoše in drugih modelov je tudi pomenila, da je korejski proizvajalec obdržal tretje mesto med proizvajalci mobilnih telefonov.

LG Arena je uresničila napovedi tržnih strokovnjakov, da bo prestižni mobilnik zelo dobro sprejet med uporabniki. Po najavi mobilnika na kogresu mobilne telefonije Mobile World Congress 2009 v Barceloni, je le-ta svojo komercialno pot začel aprila, le pet mesecev kasneje pa zabeležil milijonti prodani primerek. Zelo dobro prodajo beleži predvsem v Evropi, kjer so ga številni operaterji izbrali za najprestižnejši telefon v svoji ponudbi. Mobilnik, ki je naprodaj v 53 državah po svetu, je najbolj priljubljen v Franciji, na Portugalskem ter v Romuniji.

»Živimo v dobi mobilnih telefonov, ki so že zdavnaj presegli svoje osnovno poslanstvo, torej komuniciranje. Danes so mobilniki postali poslovna orodja hkrati pa tudi igričarski pripomočki, z njimi pa smo lahko stalno povezani s svetom. LG Arena je bila razvita prav s tem namenom, da uporabnikom ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo,« je povedal predsednik in izvršni direktor družbe LG Mobile, dr. Skott Ahn. Nadaljeval je: »Upoštevajoč odlično prodajo modela Arena, lahko sklepamo, da uporabniki cenijo naša prizadevanja za stalno inoviranje ter naš posluh za njihove želje.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki