marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaDistribucija aplikacij v AppGallery se je v zadnjem letu skoraj podvojila
05.03.2021

Trgovino z aplikacijami Huawei AppGallery je v zadnjem letu zaznamovalo več mejnikov. Distribucija aplikacij se je v tem času skoraj podvojila, prav tako pa je trgovina zabeležlia 33-odstotno rast mesečno aktivnih uporabnikov. Teh je zdaj skupaj že 530 milijonov, od tega v Evropi že 42 milijonov.

slikaOppo pojasnil delovanje svojega zložljivega prototipa
03.03.2021

Konceptni telefon Oppo X 2021, ki ga je podjetje prvotno predstavilo na dogodku Inno Day 2020, sedaj predstavljajo tudi na dogodku MWC Shangahi 2021. Da bi bolje razumeli koncept zlaganja so objavili tudi kratek video, ki pojasnjuje, kako se zaslon razširi iz 6,7 na 7,4 palca.

slikaLG razvija prepogljiv zaslon za Apple
01.03.2021

Čeprav ima LG-jev oddelek za pametne telefone precej negotovo prihodnost, jim ne manjka novih idej in razvojnega potenciala. Glede na poročanje tajvanskega medija DigiTimes naj bi namreč LG za Apple razvijal prepogljiv zaslon za prihodnji mobilnik iPhone.

slikaSamsung z Galaxy SmartTag razširil zmogljivosti SmartThings Find aplikacije
26.02.2021

Samsung Electronics je pred kratkim predstavil Galaxy SmartTag označevalnik, ki se uporablja skupaj s SmartThings Find aplikacijo. Aplikacija uporabnikom pomaga hitreje in lažje najti združljive Galaxy naprave - tudi kadar so te brez povezave. Dodatno, Galaxy SmartTag označevalnik zmogljivosti iskanja širi tudi na iskanje osebnih predmetov.

slikaPrihajajo novi BlackBerry mobilniki
24.02.2021

Čeprav se je partnerstvo med BlackBerryem in kitajskim TCL končalo lani, pa je trajalo le nekaj mesecev, da je vajeti prevzelo novo podjetje, OnwardMobility. V sporočilu za javnost so napisali, da v letošnjem letu načrtujejo izdajo BlackBerry mobilnike s klasično tipkovnico in podporo za 5G.

članki

LG namerava v letu 2007 dostaviti 14 milijonov svojih mobilnikov v Evropo


22.02.2007
Objavil: Sašo Mlakar

LG Electronics je na njihovi tiskovni konferenci na 3GSM World Congress 2007 najavil njihove ambiciozne poslovne načrte in strategijo za evropski trg. Da bi utrdili svojo prisotnost na 3G trgu, so pri LG-ju predstavili funkcijsko bogate 3G naprave, kakor tudi DVB-H telefon na osnovi WCDMA, ki je prvi na svetu, LG-KU950, kakor tudi tanek multimedijski 3G mobilnik LG-KU250.

LG-KU250, izbran za GSM Association »3G for All« kampanjo, je še posebej pomemben kot visoko zmogljiva, a vseeno cenovno sprejemljiva pot, da se s 3G tehnologijo seznanijo prav vsi.

»Naša Black Label serija je bila prva linija pod okriljem globalne osnovne strategije družbe, ki nam je pomagala postaviti naše artikle pred tekmece,« je na konferenci dejal Jae Bae, izvršni podpredsednik pri LG Electronics Mobile Communications Company. »S svojo na dotik občutljivo tipkovnico, je Chocolate Phone naredil nov trend v oblikovanju, njegova prodaja pa bo presegla 10 milijonov enot to leto.«

»Naš Shine Phone, drugi mobilnik v Black Label seriji in PRADA Phone od LG-ja, umetnina narejena v sodelovanju z modno hišo PRADA, bosta še naprej narekovala trende mobilne telefonije s svojim stilom in značilnostmi,« je še dodal gospod Bae. »To bo pomagalo LG-ju okrepiti položaj vodilne mobilne znamke na svetovnem trgu, kakor tudi evropskem.«

V letu 2006 je LG dosegel prodajo 8,7 milijona enot v Evropi. Družba pa za letošnje leto načrtuje prodajo več kot 14 milijonov enot v Evropi, kar bi bil 60 % porast glede na lansko leto.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki