marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMBILLS omogočil plačevanje prek Fitbit Pay in Garmin Pay
18.09.2020

Pri mladem fintech podjetju MBILLS so lastni plačilni kartici mBills Mastercard, ki so jo kot izdajatelj uporabnikom ponudili letos v juliju, v rekordnem času omogočili plačevanje s pametnimi urami Garmin in Fitbit.

slikaAmeriška carina brani zaseg slušalk OnePlus Buds
16.09.2020

V ponedeljek je po spletu zaokrožila zanimiva vest, da je ameriška carina na letališču JFK zasegla 2000 kosov slušalk OnePlus Buds, saj so ocenili, da gre za ponaredek slušalk Apple Airpods. Čeprav se je sprva zdelo, da gre zgolj za zabavno pomoto, pa se je izkazalo, da carinska služba ni naredila napake.

slikaTSMC kmalu z masovno proizvodnjo čipovja za Apple
14.09.2020

Apple se pripravlja na prehod svojih produktov iz Intlovega na lastno čipovje. MacBooki se bodo s tem pridružili iPhone, iPad in Apple Watch napravam, ki tovrstno rešitev že uporabljajo.

slikaMicrosoft Surface Duo v ZDA že na voljo
11.09.2020

Potrošniki v ZDA imajo na voljo za nakup Microsoftov pogled na prihodnost pametnih mobilnikov, Surface Duo. Nakup lahko opravijo preko njihove spletne strani, že cena osnovne različice pa je precej zasoljena.

slikaHuawei pričakuje manj naročil za serijo Mate 40
09.09.2020

Huawei bo serijo Mate 40 predvidoma predstavil v prihajajočih tednih, če se bodo pri podjetju držali časovnice iz preteklih let. Še pred predstavitvijo pa iz Tajvana že prihajajo napovedi, da so pri podjetju naročili 30 odstotkov manj komponent, kar nakazuje na upad zanimanja s strani potrošnikov.

članki

LG namerava v letu 2007 dostaviti 14 milijonov svojih mobilnikov v Evropo


22.02.2007
Objavil: Sašo Mlakar

LG Electronics je na njihovi tiskovni konferenci na 3GSM World Congress 2007 najavil njihove ambiciozne poslovne načrte in strategijo za evropski trg. Da bi utrdili svojo prisotnost na 3G trgu, so pri LG-ju predstavili funkcijsko bogate 3G naprave, kakor tudi DVB-H telefon na osnovi WCDMA, ki je prvi na svetu, LG-KU950, kakor tudi tanek multimedijski 3G mobilnik LG-KU250.

LG-KU250, izbran za GSM Association »3G for All« kampanjo, je še posebej pomemben kot visoko zmogljiva, a vseeno cenovno sprejemljiva pot, da se s 3G tehnologijo seznanijo prav vsi.

»Naša Black Label serija je bila prva linija pod okriljem globalne osnovne strategije družbe, ki nam je pomagala postaviti naše artikle pred tekmece,« je na konferenci dejal Jae Bae, izvršni podpredsednik pri LG Electronics Mobile Communications Company. »S svojo na dotik občutljivo tipkovnico, je Chocolate Phone naredil nov trend v oblikovanju, njegova prodaja pa bo presegla 10 milijonov enot to leto.«

»Naš Shine Phone, drugi mobilnik v Black Label seriji in PRADA Phone od LG-ja, umetnina narejena v sodelovanju z modno hišo PRADA, bosta še naprej narekovala trende mobilne telefonije s svojim stilom in značilnostmi,« je še dodal gospod Bae. »To bo pomagalo LG-ju okrepiti položaj vodilne mobilne znamke na svetovnem trgu, kakor tudi evropskem.«

V letu 2006 je LG dosegel prodajo 8,7 milijona enot v Evropi. Družba pa za letošnje leto načrtuje prodajo več kot 14 milijonov enot v Evropi, kar bi bil 60 % porast glede na lansko leto.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki