marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

članki

LG namerava v letu 2007 dostaviti 14 milijonov svojih mobilnikov v Evropo


22.02.2007
Objavil: Sašo Mlakar

LG Electronics je na njihovi tiskovni konferenci na 3GSM World Congress 2007 najavil njihove ambiciozne poslovne načrte in strategijo za evropski trg. Da bi utrdili svojo prisotnost na 3G trgu, so pri LG-ju predstavili funkcijsko bogate 3G naprave, kakor tudi DVB-H telefon na osnovi WCDMA, ki je prvi na svetu, LG-KU950, kakor tudi tanek multimedijski 3G mobilnik LG-KU250.

LG-KU250, izbran za GSM Association »3G for All« kampanjo, je še posebej pomemben kot visoko zmogljiva, a vseeno cenovno sprejemljiva pot, da se s 3G tehnologijo seznanijo prav vsi.

»Naša Black Label serija je bila prva linija pod okriljem globalne osnovne strategije družbe, ki nam je pomagala postaviti naše artikle pred tekmece,« je na konferenci dejal Jae Bae, izvršni podpredsednik pri LG Electronics Mobile Communications Company. »S svojo na dotik občutljivo tipkovnico, je Chocolate Phone naredil nov trend v oblikovanju, njegova prodaja pa bo presegla 10 milijonov enot to leto.«

»Naš Shine Phone, drugi mobilnik v Black Label seriji in PRADA Phone od LG-ja, umetnina narejena v sodelovanju z modno hišo PRADA, bosta še naprej narekovala trende mobilne telefonije s svojim stilom in značilnostmi,« je še dodal gospod Bae. »To bo pomagalo LG-ju okrepiti položaj vodilne mobilne znamke na svetovnem trgu, kakor tudi evropskem.«

V letu 2006 je LG dosegel prodajo 8,7 milijona enot v Evropi. Družba pa za letošnje leto načrtuje prodajo več kot 14 milijonov enot v Evropi, kar bi bil 60 % porast glede na lansko leto.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki