marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung je prejel več priznanj na podelitvi International Design Excellence Awards 2025
01.10.2025

Samsung je sporočil, da je bil na nagradah International Design Excellence Awards (IDEA) 2025 počaščeno s priznanji za oblikovalsko odličnost. Podjetje je prejelo dve zlati, tri srebrne in tri bronaste nagrade ter še 39 priznanj za finaliste.

slikaXiaomi predstavil serijo Xiaomi 15T
29.09.2025

Xiaomi je na globalnem dogodku v nemškem Münchnu predstavil najnovejša pametna telefona Xiaomi 15T in Xiaomi 15T Pro. Zaznamuje ju drzen razvoj, ki odlikuje serijo Xiaomi T, od vodilnih fotografskih zmogljivosti za sodobne ustvarjalce trendov do napredne mobilne tehnologije, vrhunskih zaslonov in izpopolnjenega dizajna.

slikaMastercard izboljšuje brezstično izkušnjo na bankomatih
26.09.2025

Vse več ljudi prevzema digitalni življenjski slog, zaradi katerega fizične denarnice in bančne kartice ostajajo doma, zato postaja enostavna, varna in pametna izkušnja na bankomatih pomembnejša kot kdaj koli. Zahvaljujoč sodelovanju med družbami Mastercard, NCR Atleos in ITCARD je zdaj mogoč dvig gotovine na bankomatu zgolj z mobilnim telefonom, brez vnašanja PIN-kode.

slikaHONOR Magic V5 prinaša večjo produktivnost s pomočjo umetne inteligence
24.09.2025

Zložljivi pametni telefon HONOR Magic V5 je ob prihodu v Slovenijo pripeljal tudi novo zgodbo tehnologije – z globoko integracijo z Google Gemini, osebnim AI asistentom, ki piše besedila, razlaga neznane pojme in celo pomaga vaditi pomembne predstavitve.

članki

LG namerava v letu 2007 dostaviti 14 milijonov svojih mobilnikov v Evropo


22.02.2007
Objavil: Sašo Mlakar

LG Electronics je na njihovi tiskovni konferenci na 3GSM World Congress 2007 najavil njihove ambiciozne poslovne načrte in strategijo za evropski trg. Da bi utrdili svojo prisotnost na 3G trgu, so pri LG-ju predstavili funkcijsko bogate 3G naprave, kakor tudi DVB-H telefon na osnovi WCDMA, ki je prvi na svetu, LG-KU950, kakor tudi tanek multimedijski 3G mobilnik LG-KU250.

LG-KU250, izbran za GSM Association »3G for All« kampanjo, je še posebej pomemben kot visoko zmogljiva, a vseeno cenovno sprejemljiva pot, da se s 3G tehnologijo seznanijo prav vsi.

»Naša Black Label serija je bila prva linija pod okriljem globalne osnovne strategije družbe, ki nam je pomagala postaviti naše artikle pred tekmece,« je na konferenci dejal Jae Bae, izvršni podpredsednik pri LG Electronics Mobile Communications Company. »S svojo na dotik občutljivo tipkovnico, je Chocolate Phone naredil nov trend v oblikovanju, njegova prodaja pa bo presegla 10 milijonov enot to leto.«

»Naš Shine Phone, drugi mobilnik v Black Label seriji in PRADA Phone od LG-ja, umetnina narejena v sodelovanju z modno hišo PRADA, bosta še naprej narekovala trende mobilne telefonije s svojim stilom in značilnostmi,« je še dodal gospod Bae. »To bo pomagalo LG-ju okrepiti položaj vodilne mobilne znamke na svetovnem trgu, kakor tudi evropskem.«

V letu 2006 je LG dosegel prodajo 8,7 milijona enot v Evropi. Družba pa za letošnje leto načrtuje prodajo več kot 14 milijonov enot v Evropi, kar bi bil 60 % porast glede na lansko leto.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki