marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Lenovo zaključil s transformacijo, podjetje usmerjeno v mobilne in poslovne rešitve


20.11.2015
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo je objavila poslovne rezultate drugega kvartala poslovnega leta 2015/2016, ki se je zaključil 30. septembra letos. Podjetje je ustvarilo 12,2 milijarde ameriških dolarjev prihodkov oziroma 16 odstotkov več kot lani. Za enak odstotek je zrasel dobiček pred obdavčitvijo, ki je znašal 166 milijonov dolarjev.

V postopku prestrukturiranja nastali stroški in stroški starih zalog so sicer poskrbeli za negativno četrtletje, Lenovo je v uradnem poročilu hongkonškim organom prijavil 842 milijonov dolarjev izgube.

Poslovanje družbe Lenovo v drugem četrtletju kaže na odlično operativno poslovanje. Izgubo iz poslovanja je družba napovedala že prejšnje četrtletje, ko je predstavila svoje načrte integracije strežniškega oddelka System x, reorganizacijo podjetja Motorola in uskladitev z oddelkom Lenovo Mobile Business Group ter odpis starih zalog pametnih telefonov. Vsi našteti ukrepi bodo družbi Lenovo v prihodnji polovici leta ustvarili okoli 650 milijonov dolarjev prihodkov, na letni ravni pa okoli 1,35 milijarde. Struktura stroškov družbe je sedaj med najboljšimi v industriji, podjetje pa pripravljeno na nove naložbe in agresiven tržni nastop.

“Na spremembe v poslovanju smo odgovorili hitro in odločno. Hkrati smo znova rasli. Naš poslovni model je resnično konkurenčen. Področje osebnih računalnikov dosega rekorden tržni delež in dobiček. Na področju mobilnih naprav naša strategija predvideva nadaljnjo usmeritev v širitev dejavnosti izven Kitajske. Rezultati bodo vidni že v naslednji polovici leta. Segment poslovnih rešitev je dosegel pomemben mejnik - odkar smo kupili strežnike System x, smo v drugem četrtletju zabeležili dobiček. Integracija kupljenih podjetij zahteva čas, odlični rezultati pa nas le še spodbujajo,” je povedal izvršni direktor družbe Lenovo Yang Yuanqing.

Bruto dobiček družbe se je v drugem četrtletju poslovnega leta 2015/16 povečal za 8 odstotkov glede na lansko obdobje in je znašal 1,6 milijarde USD, bruto marža pa je znašala 13 odstotkov. Poslovni izid iz poslovanja je bil zaradi že omenjenih stroškov negativen, izguba iz poslovanja je znašala 784 milijonov ameriških dolarjev.

Pregled poslovanja
Računalniški oddelek (PCG), v katerega sodijo osebni in prenosni računalniki ter tablice s sistemom Windows, je v drugem četrtletju ustvaril 8,1 milijarde dolarjev prihodkov in 406 milijonov dolarjev dobička pred obdavčitvijo. Lenovo je v obravnavanem četrtletju prodal 15 milijonov računalnikov, kar je 4,5 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, 6,6 odstotne točke bolje od povprečnega padca prodaje v industriji (-11,1%). Globalni tržni delež je znašal 19,7 odstotka, pri čemer je bila družba posebej uspešna na trgih ZDA, Latinske Amerike in pacifiškega dela Azije. Cilj podjetja je osvojiti 30-odstotni globalni tržni delež ob dobri dobičkonosnosti poslovanja.

Mobilni oddelek (MBG), v katerega sodijo izdelki in rešitve Motorola, Androidni pametni telefoni ter pametni televizorji Lenovo, je v obravnavanem četrtletju ustvaril 2,7 milijarde dolarjev prihodkov (104-odstotna rast). Lenovo je z 18,8 milijona prodanih izdelkov v omenjenem obdobju, večino rasti ustvaril zunaj Kitajske, kjer je vseeno svoj tržni delež povečal za 4,3 odstotne točke. V omenjenem četrtletju je Lenovo 70 odstotkov mobilnih naprav prodal zunaj Kitajske, še lani je ta delež znašal le 19 odstotkov, posebej dobro so bile omenjene naprave sprejete v Indoneziji, Rusiji, Indiji in Braziliji. Podjetje pričakuje tudi v prihodnje strmo rast tega segmenta, ki ga je okrepilo z odličnimi izdelki, kot so trpežni telefon DROID Turbo 2, pametna ura Moto 360 in vzdržljivi pametni telefon VIBE P1. S prodajo 3,1 milijona tablic je Lenovo to četrtletje postal številka 3 med proizvajalci tablic in eden redkih, ki so ob padcu prodaje ustvarili rast.

Oddelek poslovnih rešitev (EBG), ki vsebuje strežnike, sisteme za hrambo podatkov, poslovno programsko opremo in storitve ter blagovni znamki ThinkServer in System x, je v preteklem četrtletju ustvaril 1,2 milijarde dolarjev prihodkov. Ustvarjeni prihodki so pomenili, da je v letu dni po nakupu oddelek System x že prinesel dobiček. Za odlično poslovanje oddelka so poskrbela naročila hiperskalabilnih sistemov s strani podjetij Alibaba, Tencent in Baidu. Sveže partnerstvo s podjetjem Nutanix na področju hiperkonvergenčnih infrastruktur pa obeta nove posle. Oddelek EBG naj bi že v tekočem poslovnem letu ustvaril 5 milijard dolarjev prihodkov.

Geografski pregled
Močna nihanja tečajev so bila prisotna tudi v regiji EMEA, a je Lenovo v drugem četrtletju povečal tako rast kot dobiček. Regija je ob 6-odstotni rasti prometa ustvarila 3,2 milijarde dolarjev prihodkov. Še višjo rast sta zaustavila predvsem slab tečaj pomembnih valut in slabše povpraševanje po računalnikih. Regija EMEA je predstavljala dobro četrtino (26%) prihodkov družbe, skupni tržni delež družbe v njej pa je dosegel 19,9 odstotka.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki