marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Lenovo zaključil s transformacijo, podjetje usmerjeno v mobilne in poslovne rešitve


20.11.2015
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo je objavila poslovne rezultate drugega kvartala poslovnega leta 2015/2016, ki se je zaključil 30. septembra letos. Podjetje je ustvarilo 12,2 milijarde ameriških dolarjev prihodkov oziroma 16 odstotkov več kot lani. Za enak odstotek je zrasel dobiček pred obdavčitvijo, ki je znašal 166 milijonov dolarjev.

V postopku prestrukturiranja nastali stroški in stroški starih zalog so sicer poskrbeli za negativno četrtletje, Lenovo je v uradnem poročilu hongkonškim organom prijavil 842 milijonov dolarjev izgube.

Poslovanje družbe Lenovo v drugem četrtletju kaže na odlično operativno poslovanje. Izgubo iz poslovanja je družba napovedala že prejšnje četrtletje, ko je predstavila svoje načrte integracije strežniškega oddelka System x, reorganizacijo podjetja Motorola in uskladitev z oddelkom Lenovo Mobile Business Group ter odpis starih zalog pametnih telefonov. Vsi našteti ukrepi bodo družbi Lenovo v prihodnji polovici leta ustvarili okoli 650 milijonov dolarjev prihodkov, na letni ravni pa okoli 1,35 milijarde. Struktura stroškov družbe je sedaj med najboljšimi v industriji, podjetje pa pripravljeno na nove naložbe in agresiven tržni nastop.

“Na spremembe v poslovanju smo odgovorili hitro in odločno. Hkrati smo znova rasli. Naš poslovni model je resnično konkurenčen. Področje osebnih računalnikov dosega rekorden tržni delež in dobiček. Na področju mobilnih naprav naša strategija predvideva nadaljnjo usmeritev v širitev dejavnosti izven Kitajske. Rezultati bodo vidni že v naslednji polovici leta. Segment poslovnih rešitev je dosegel pomemben mejnik - odkar smo kupili strežnike System x, smo v drugem četrtletju zabeležili dobiček. Integracija kupljenih podjetij zahteva čas, odlični rezultati pa nas le še spodbujajo,” je povedal izvršni direktor družbe Lenovo Yang Yuanqing.

Bruto dobiček družbe se je v drugem četrtletju poslovnega leta 2015/16 povečal za 8 odstotkov glede na lansko obdobje in je znašal 1,6 milijarde USD, bruto marža pa je znašala 13 odstotkov. Poslovni izid iz poslovanja je bil zaradi že omenjenih stroškov negativen, izguba iz poslovanja je znašala 784 milijonov ameriških dolarjev.

Pregled poslovanja
Računalniški oddelek (PCG), v katerega sodijo osebni in prenosni računalniki ter tablice s sistemom Windows, je v drugem četrtletju ustvaril 8,1 milijarde dolarjev prihodkov in 406 milijonov dolarjev dobička pred obdavčitvijo. Lenovo je v obravnavanem četrtletju prodal 15 milijonov računalnikov, kar je 4,5 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, 6,6 odstotne točke bolje od povprečnega padca prodaje v industriji (-11,1%). Globalni tržni delež je znašal 19,7 odstotka, pri čemer je bila družba posebej uspešna na trgih ZDA, Latinske Amerike in pacifiškega dela Azije. Cilj podjetja je osvojiti 30-odstotni globalni tržni delež ob dobri dobičkonosnosti poslovanja.

Mobilni oddelek (MBG), v katerega sodijo izdelki in rešitve Motorola, Androidni pametni telefoni ter pametni televizorji Lenovo, je v obravnavanem četrtletju ustvaril 2,7 milijarde dolarjev prihodkov (104-odstotna rast). Lenovo je z 18,8 milijona prodanih izdelkov v omenjenem obdobju, večino rasti ustvaril zunaj Kitajske, kjer je vseeno svoj tržni delež povečal za 4,3 odstotne točke. V omenjenem četrtletju je Lenovo 70 odstotkov mobilnih naprav prodal zunaj Kitajske, še lani je ta delež znašal le 19 odstotkov, posebej dobro so bile omenjene naprave sprejete v Indoneziji, Rusiji, Indiji in Braziliji. Podjetje pričakuje tudi v prihodnje strmo rast tega segmenta, ki ga je okrepilo z odličnimi izdelki, kot so trpežni telefon DROID Turbo 2, pametna ura Moto 360 in vzdržljivi pametni telefon VIBE P1. S prodajo 3,1 milijona tablic je Lenovo to četrtletje postal številka 3 med proizvajalci tablic in eden redkih, ki so ob padcu prodaje ustvarili rast.

Oddelek poslovnih rešitev (EBG), ki vsebuje strežnike, sisteme za hrambo podatkov, poslovno programsko opremo in storitve ter blagovni znamki ThinkServer in System x, je v preteklem četrtletju ustvaril 1,2 milijarde dolarjev prihodkov. Ustvarjeni prihodki so pomenili, da je v letu dni po nakupu oddelek System x že prinesel dobiček. Za odlično poslovanje oddelka so poskrbela naročila hiperskalabilnih sistemov s strani podjetij Alibaba, Tencent in Baidu. Sveže partnerstvo s podjetjem Nutanix na področju hiperkonvergenčnih infrastruktur pa obeta nove posle. Oddelek EBG naj bi že v tekočem poslovnem letu ustvaril 5 milijard dolarjev prihodkov.

Geografski pregled
Močna nihanja tečajev so bila prisotna tudi v regiji EMEA, a je Lenovo v drugem četrtletju povečal tako rast kot dobiček. Regija je ob 6-odstotni rasti prometa ustvarila 3,2 milijarde dolarjev prihodkov. Še višjo rast sta zaustavila predvsem slab tečaj pomembnih valut in slabše povpraševanje po računalnikih. Regija EMEA je predstavljala dobro četrtino (26%) prihodkov družbe, skupni tržni delež družbe v njej pa je dosegel 19,9 odstotka.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki