marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

članki

Lenovo z novim partnerskim programom Partner Engage Program


16.06.2017
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo je najavila nov partnerski program, ki nagrajuje zvestobo in uspeh. Lenovo Partner Engage Program deluje na globalni ravni, pridružijo pa se mu lahko tako novi kot obstoječi prodajalci Lenovo opreme v regiji EMEA ali po svetu.

Partnerski statusi so razdeljeni v razrede pooblaščeni, srebrni, zlati in platinasti. Pogoji za doseganja partnerskega statusa so poenostavljeni in preglednejši, novi program pa prinaša več priložnosti za rast poslovanja, dostop do prodajnih in tehničnih izobraževanj, marketinških orodij, storitev in podpore.

Lenovo je prisluhnil pripombam partnerjev in poenostavil partnerske statuse, iz katerih je odstranil cilje ter poenostavil sistem nagrajevanja. Sočasno je podjetje izboljšalo marketinška orodja in dostop do nagrad. Globalno ogrodje partnerskega sistema partnerjem omogoča večjo preglednost in dobičkonosnost, posebne nagrade so na voljo za rast prodaje na področju računalnikov in rešitev za podatkovne centre.

Z nadgradnjo in izboljšavami obstoječega partnerskega kanala novi partnerski kanal pozna tudi specializacijo partnerjev. Ti se lahko prijavijo na enega ali več prodajnih programov na različnih nivojih. Za nekatere med njimi se morajo tudi ustrezno certificirati, temu primerne pa so tudi nagrade.

Preprost in pregleden Lenovo Partner Engage Program prinaša partnerjem številne ugodnosti, kot so popusti, sredstva za razvoj in enostaven dostop do partnerju prilagojenih poslovnih virov. Partnerskim podjetjem je na voljo namenski portal, preko katerega imajo dostop do informacij o prodaji, izdelkih, marketinških gradiv, treningov kot tudi spletne klepetalnice namenjene podpori partnerjev.

“Naša industrija je bolj dinamična kot kadarkoli prej. Potrebe strank so vse kompleksnejše, saj si želijo bolj prilagodljivih delovnih mest in enostavne rasti poslovanja. Dober poslovni partner, ki jim lahko ponudi celovite rešitve in hkrati preseže pričakovanja strank, je zanje izjemnega pomena,” je povedal operativni direktor in podpredsednik partnerskega kanala za regijo EMEA v Lenovu Marco Andresen in dodal: “Lenovo si prizadeva ustvarjati priložnosti za svoje partnerje, ne pa tekmovati z njimi. Izboljšan partnerski program bo partnerjem omogočil doseganje hitrejše rasti, obenem pa specializiral ponudbo na področju računalništva in podatkovnih centrov.”

Lenovo Partner Engage Program bo začel delovati po vsem svetu 1. julija letos. Več informacij je na voljo na povezavi: https://www.lenovopartner.com/lenovo-engage.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki