marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Lenovo z novim oddelkom za mobilne internetne rešitve


21.01.2011
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Lenovo je objavilo oblikovanje novega poslovnega oddelka, imenovanega Mobile Internet and Digital Home Business Group (MIDH), katerega skrb bo razvoj novih, s spletom povezanih digitalnih naprav, kot so tablični računalniki, pametni telefoni, pametni televizorji ter druge naprave, povezane z računalništvom v oblaku. Skupina strokovnjakov bo zadolžena tudi za razvoj novih storitev in aplikacij, ki bodo tesno povezane z novo generacijo teh »konvergenčnih« naprav.

Novoustanovljeni oddelek MIDH bo vodil Liu Jun, dosedanji predsednik oddelka izdelkov Lenovo, na tem mestu pa ga bo nadomestil Peter Hortensius, dosedanji vodja oddelka izdelkov Think.

“Lenovo vidi v mobilnem internetu velik potencial rasti, prav tako pa bo v prihodnosti razvoj naprav krojilo računalništvo v oblaku. Za Lenovo je to odlična priložnost, da še razširi področja svojega poslovanja, čemur tudi namenjamo znatna naložbena sredstva. Mobilni internet ter rešitve za digitalni dom bodo poskrbele za precej bolj osebno tehnološko izkušnjo uporabnikov, v Lenovu pa bomo uporabili svoje znanje, ustrvarjalnost ter inovativnost za oblikovanje novih izdelkov, ki bodo pisani na kožo uporabnikom,” je povedal generalni direktor družbe Lenovo Yang Yuanqing.

Mobilne naprave z internetno povezljivostjo

Lenovo že danes ponuja izdelke s podporo mobilnemu internetu. Na sejmu Consumer Electronics Show (CES), ki je v začetku januarja potekal v Las Vegasu, so predstavili hibridni računalnik IdeaPad U1, ki je kombinacija mini prenosnega računalnika ter tablice LePad. Med novimi tehnologijami na sejmu CES je bilo na razstavnem prostoru podjetja moč videti tudi pametni televizor ter vrsto drugih naprav za uporabo v multimedijsko naravnanem domačem okolju. V letu 2010 je Lenovo na Kitajski trg vstopil tudi na področje pametnih mobilnih telefonov, saj namerava v prihodnje ta segment naprav še razširiti z novimi izdelki.

Nov oddelek s preizkušenim vodjo

Liu Jun, ki bo vodil oddelek MIDH, ima bogate izkušnje iz računalniške industrije, saj je bil kot nekdanji vodja oddelka za vse izdelke Lenovo med najbolj zaslužnimi za doseg doslej rekordnega 10,4-odstotnega globalnega tržnega deleža. Liu Jun je leta 2008 vodil tudi vstop Lenova na trg prenosnikov za domače uporabnike in poskrbel za uveljavitev blagovne znamke IdeaPad, ki je danes na voljo v več kot 90 državah po svetu in velja za znamko z najvišjo letno rastjo (med največjimi 6-imi svetovnimi proizvajalci). Dodatno so osebni računalniki tipa vse-v-enem, ki jih Lenovo trži pod blagovno znamko IdeaCentre, trenutno na tretjem mestu med vsemi svetovnimi proizvajalci, njihova prodaja pa se količinsko vsako leto podvoji.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki