marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Lenovo z novim dobičkonosnim četrtletjem


07.11.2016
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo je objavila poslovne rezultate za drugo poslovno četrtletje 2016/2017, ki se je za podjetje končalo konec septembra. Družba je ustvarila za 11,2 milijarde ameriških dolarjev prihodkov oziroma 8 odstotkov manj kot v enakem obdobju leto pred tem, a 12 odstotkov več kot v preteklem četrtletju. Lenovo je ob tem ustvaril za 168 milijonov ameriških dolarjev dobička (pred obdavčitvijo).

Dobro poslovanje je družba Lenovo dosegla v za industrijo izzivov polnem obdobju – prodaja računalnikov in tablic po svetu nazaduje, medtem ko področju pametnih telefonov in strežnikov izkazujeta le skromno rast.
"Tržne razmere ostajajo zaostrene, a smo dosegli pozitivne rezultate. Ohranili smo položaj vodilnega proizvajalca računalnikov in dobičkonosno poslovanje. Oddelek mobilnih rešitev je prav tako prodal več izdelkov in izboljšal maržo, medtem ko se oddelek strežnikov uspešno sooča z izzivi panoge. V podjetje smo pripeljali nekaj najboljših ljudi v industriji in tako okrepili vodstveno ekipo. Zaupamo v lastno vizijo, strategijo in sposobnosti, s katerimi bomo dosegli nove mejnike," je povedal izvršni direktor družbe Lenovo Yang Yuanqing.

Trije novi vodilni sodelavci

Lenovo je danes objavil tudi okrepitve v vodstvu. Izvršni podpredsednik in predsednik oddelka podatkovnih centrov (DCG) je postal Kirk Skaugen, ki je pred tem deloval kot vodja oddelka podatkovnih centrov in povezanih sistemov v podjetju Intel. Nova direktorica pravne službe podjetja je postala Laura Quatela, bivša podpredsednica službe za intelektualne pravice v podjetju Alcatel-Lucent ter svetovalka v podjetju Eastman Kodak. Tehnološki direktor podjetja pa je postal dr. Yong Rui, ki je bil pred tem področni vodja raziskav za azijsko regijo v družbi Microsoft.

Poslovni pregled

Področje računalništva, poimenovano PC and Smart Device Business Group (PCSD), ki ustvari večinski delež prihodkov družbe Lenovo, saj je v obravnavanem četrtletju ustvarilo 7,8 milijarde ameriških dolarjev prihodkov in 405 milijonov USD dobička pred obdavčitvijo (+3,0 %), ostaja ena ključnih kategorij poslovanja. Lenovo je z 21,5-odstotnim tržnim deležem ostal največji proizvajalec računalnikov na svetu (že 14. četrtletje zapored), prodajo je okrepil v vseh regijah z izjemo azijsko-pacifiške regije. V omenjenem četrtletju je prodal 14,5 milijona računalnikov (+3,2 %), čeprav je v obravnavanem četrtletju trg nazadoval za 4,8 %. Trg tabličnih računalnikov je v drugem četrtletju upadel za 14,7 %, Lenovo pa se je odrezal nekoliko bolje od povprečja panoge, dobre obete podjetju daje predvsem 19-odstotna rast prodaje tablic na Kitajskem.

Mobilni izdelki in rešitve, za katere skrbi oddelek Mobile Business Group (MBG), predvsem pametni telefoni Lenovo in Motorola, so ustvarili dve milijardi dolarjev prihodkov. Glede na preteklo leto je rezultat nazadoval za 12 odstotkov, predvsem na račun manjšega obsega prodaje pametnih telefonov. V primerjavi s prejšnjim četrtletjem se je prodaja pametnih telefonov povečala za petino, posebej dobro trgi po svetu sprejemajo mobilne telefone Moto (+40 %), predvsem modele iz družine G in pred kratkim v Sloveniji predstavljeno družino Moto Z in dodatke Moto Mods.

Poslovne rešitve, ki jih trži oddelek Data Center Business Group (DCG), so ustvarile 1,1 milijarde dolarjev prihodkov oziroma 8 odstotkov manj kot v primerljivem lanskem obdobju. Lenovo je na področju strežnikov še okrepil vodstvo na Kitajskem in v Latinski Ameriki, kjer je prihodke povečal za 7 oziroma 12 odstotkov. Omenjeni oddelek, ki predstavlja 16 odstotkov prihodkov podjetja, je sicer posloval negativno, izguba iz poslovanja pred obdavčitvijo je znašala 141 milijonov USD.

Regijski pregled

V regiji EMEA je prodaja izdelkov Lenovo v drugem poslovnem četrtletju 2016/2017 zabeležila 14-odstotni padec ob 2,7 milijarde ameriških dolarjev prihodkov. Poslovni rezultat so zaznamovali upad prodaje računalnikov, ki je tudi posledica slabših valutnih razmerij ter krepitev prodaje mobilnih naprav na račun novih modelov. Regija EMEA sicer predstavlja 24 odstotkov vseh prihodkov družbe. Lenovo je še naprej vodilni proizvajalec računalnikov v številnih državah regije EMEA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki