marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Lenovo viša prihodke


07.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Lenovo je objavilo rezultate za tretje poslovno četrtletje, ki se je za podjetje končalo 31. decembra 2017. V omenjenem obdobju je ustvarilo 12,9 milijarde ameriških dolarjev prihodkov oziroma 6,3 odstotka več kot v enakem obdobju leto prej in 10 odstotkov več kot v drugem četrtletju poslovnega leta 2017/18.

Odlično poslovanje sta beležila predvsem oddelka računalnikov in pametnih naprav (PCSD) in rešitev za podatkovne centre (DCG). Oddelek mobilnih rešitev (MBG) je posloval skladno s pričakovanji za to četrtletje. Lenovo je ustvaril 150 milijonov dolarjev dobička pred obdavčitvijo, kar je štirikrat več kot v prejšnjem četrtletju in skoraj 50 odstokov več kot v istem obdobju lani.

Vodstvo podjetja Lenovo je odlične rezultate pripisalo izvajanju trivalovne strategije, ki poudarja ohranjanje vodilne vloge na ključnih področjih, rasti na pomembnih segmentih in vlaganj v tehnologije v razvoju. V obravnavanem četrtletju so za rast Lenova skrbeli predvsem prodaja osebnih računalnikov ter dobro poslovanje oddelkov za podatkovne centre in mobilne rešitve kot tudi razvoj na področju naprav in oblačnih storitev ter infrastrukturnih oblačnih tehnologij.

"Družba Lenovo pospešuje svojo preobrazbo v vodilno podjetje na vseh segmentih, kjer deluje. Opažamo znatno izboljšanje in močne rezultate v nekaterih najbolj zanimivih tehnoloških sektorjih, na področju pametnih naprav in podatkovnih centrov. »Prihodki, marže, dobiček, inovacije, zmogljivosti in uporabniške izkušnje rastejo, rezultati pa spet potrjujejo pravilnost strategije preoblikovanja, ki jo izvajamo«, je povedal Yang Yuanqing, predsednik in izvršni direktor družbe Lenovo.

Oddelek računalništva in pametnih naprav (PCSD) je v tretjem četrtletju spet dokazal svojo moč. Lenovo je dobil nov zagon in izkoristil prednosti razvoja novih rešitev. Podjetje je izkoristilo trenutek in vlagalo v prihajajoče tehnologije, vključno z obogateno (AR) in navidezno resničnostjo (VR). Zastavonoše so bili dodatki Star Wars: Jedi Challenges AR, ki jih je podjetje razvilo v partnerstvu z družbo Disney in tako še utrdilo svojo prisotnost v segmentu rešitev VR/AR.

Oddelek za podatkovne centre (DCG) nadaljuje s svojo preobrazbo, v tretjem četrtletju pa je dosegel najvišje prihodke v zadnjih dveh letih. Napredek je očiten v vseh segmentih in po vsem svetu.

Oddelek za mobilne rešitve (MBG) je posloval po pričakovanjih glede na številne izzive s strani konkurentov. Podjetje sledi usmeritvi doseganja dolgoročne in trajnostne rasti. Najboljše rezultate je prodaja mobilnih telefonov zabeležila v Latinski Ameriki, kjer je na letni ravni presegla rast trga za skoraj 30 odstotnih točk.

Bruto dobiček iz poslovanja se je povečal za 9,8 odstotka in dosegel 1,8 milijarde dolarjev (8,6 odstotka več glede na enako lansko četrtletje). Bruto marža je znašala 13,5 odstotka, operativni dobiček v četrtletju pa se je v primerjavi z lanskim letom povečal za 114 milijonov dolarjev.

Osnovna izguba na delnico je znašala 2,53 centa USD, kar je posledica enkratnega negotovinskega davka v višini 400 milijonov dolarjev, ki je posledica davčne reforme v ZDA in ponovnega merjenja odloženih davčnih terjatev. Družba Lenovo meni, da lahko nižja davčna stopnja v prihodnje koristi njenemu poslovanju v ZDA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki