marketing
več | arhivpoudarjeno
Je Samsung potihoma ukinil serijo Note?
01.12.2021

Na začetku leta so pri Samsungu napovedali, da bodo preskočili eno generacijo mobilnikov Note, da pa bodo že prihodnje leto ponovno predstavili novosti iz te serije. Sedaj pa iz Južne Koreje prihajajo drugačne novice, ki ne bodo po godu ljubiteljem mobilnikov Note.

slikabob ob desetletnici povečuje količine podatkov
29.11.2021

Pred desetimi leti je na slovenski trg mobilnih storitev vstopil popolnoma nov igralec, ki se je širni Sloveniji predstavil z drzno obljubo – mobilni paketi brez višanja cen, brez vezav in brez skritih stroškov. Obljubo pri bobu držijo še danes, ko na svoji torti pihajo že 10 svečko in ob tem uporabnikom podarjajo rojstnodnevno darilo.

slikaNov čipset Snapdragon omogoča hitro polnjenje do 150 W
29.11.2021

Qualcomm naj bi konec meseca predstavil nov čip, ki se bo imenoval Snapdragon 8 Gen 1. Digital Chat Station na Weibu trdi, da bodo nekateri mobilniki s tem čipom imeli hitro polnjenje s kar 150 W, vendar pa bodo predstavljeni kasneje, saj prva serija čipov ni pripravljena na take hitrosti polnjenja.

slikaXiaomi odprl svojo trgovino tudi v Ljubljani
27.11.2021

Tehnološki velikan Xiaomi je včeraj v Ljubljani odprl drugo trgovino Xiaomi Store v Sloveniji. Xiaomi širi svoje poslovanje na slovenskem trgu z jasnim strateškim ciljem – omogočiti enostavnejšo dostopnost svojih pametnih telefonov in izdelkov iz ekosistema ljubiteljem Xiaomija v Sloveniji.

slikaHuawei in trivago sklenila strateško partnerstvo
26.11.2021

Vodilna globalna storitev za primerjavo nastavitev trivago in Huawei sta objavila partnerstvo pri razvoju rešitev za okolje mobilnih storitev Huawei. V trgovini AppGalley je tako že na voljo aplikacija trivago, ki omogoča takojšnjo primerjavo nastanitvenih ponudb vseh glavnih ponudnikov spletnih rezervacij.

članki

Lenovo predstavil rezultate drugega četrtletja 2021/22


08.11.2021
Objavil: Dare Gliha

Skupina Lenovo je objavila rekordne četrtletne rezultate podjetja z zgodovinsko najvišjimi vrednostmi tako dobička kot prihodkov. Operativna odličnost, inovativnost in izvedba podjetja podpirajo izboljšave v vseh ključnih poslovnih oddelkih kljub širšim izzivom z oskrbo komponent v industriji IT.

Skupaj s priložnostmi, ki jih ustvarjajo pospešena digitalizacija, inteligentna preobrazba in nadgradnje IT na področjih naprav, infrastrukture in aplikacij po vsem svetu, še naprej spodbujajo dolgoročno in trajnostno povečanje dobičkonosnosti skupine Lenovo.

Poslovni rezultat družbe Lenovo se je medletno znatno izboljšal, saj je čisti dobiček narasel za 65 % na 512 milijonov ameriških dolarjev, neto marža pa se je izboljšala za 0,7 odstotne točke, kar je skladno s ciljem podjetja, da se dobičkonosnost v treh letih podvoji. Prihodki pred obdavčitvijo so znašali 742 milijonov USD, kar je 58 % več kot v enakem lanskem obdobju, prihodki skupine pa so v obravnavanem poslovnem četrtletju dosegli 17,9 milijarde USD, kar je 23 % več kot v enakem obdobju lani. Denarni tok iz poslovanja se je medletno podvojil na 1,6 milijarde ameriških dolarjev, hkrati pa so se stroški skupine za raziskave in razvoj zaradi povečanih naložb v inovacije v tem četrtletju povečali za skoraj 60 %.

V prihodnje se bo strategija, ki spodbuja trajnost ob izboljšani dobičkonosnosti in rasti, še naprej osredotočala na segmente z visokimi maržami, hkrati pa bo podjetje skladno z napovedmi v prejšnjem četrtletju v treh letih podvojilo svoje naložbe v raziskave in razvoj. Tako bo podprlo nadaljnjo preobrazbo skupine ter razvoj tehnologij, os redotočenih na nove priložnosti v svetu IT in snovanje tehnološke arhitekture »stranka-rob-oblak-omrežje-inteligenca«, ki jo prinašajo spreminjajoče se potrebe strank.

Yuanqing Yang, direktor in predsednik uprave družbe Lenovo je ob tem povedal:

"Naša nova IT-arhitektura »stranka-rob-oblak-omrežje-inteligenca« pridobiva zagon in je vse širše sprejeta v industriji. Z močno izvedbo naše strategije 3S (pametne naprave/internet stvari, pametna infrastruktura, pametna vertikala) smo v zadnjem četrtletju dosegli nove rekorde tako glede prihodkov kot dobička in smo na pravi poti, da v treh letih podvojimo svojo neto maržo. Hkrati so se naše naložbe v raziskave in razvoj povečale za skoraj 60 %," je povedal Yuanqing Yang, predsednik uprave in izvršni direktor družbe Lenovo, in dodal: "V prihodnje si bomo še naprej prizadevali za podvojitev porabe za raziskave in razvoj v treh letih in še naprej spodbujali našo inteligentno preobrazbo, ki jo vodijo storitve."

Oddelek pametnih naprav (IDG): močna rast prihodkov in večja dobičkonosnost, povečan prispevek področij, ki niso povezana z osebnimi računalniki

Povpraševanje po osebnih računalnikih in drugih pametnih napravah ostaja visoko. To je posledica okrevanja povpraševanja s strani potrošnikov, pri čemer tržna poročila kažejo, da je prodaja domačih osebnih računalnikov (razen Chromebookov) v zadnjem četrtletju zrasla za 18 % na letni ravni. Povečano povpraševanje je pričakovati tudi po predstavitvi sistema Windows 11. Lenovo pričakuje, da bo povpraševanje po osebnih računalnikih v skladu z ocenami industrije na nivoju 340-355 milijonov enot na leto v naslednjih nekaj letih. Globalni trg pametnih telefonov še vedno predstavlja izjemne priložnosti za rast, tako kot rastoči trg interneta stvari, ki naj bi do leta 2025 rasel s povprečno letno stopno 11 %.

Rezultati v drugem četrtletju

• Odlični rezultati z 21-odstotno medletno rastjo prihodkov na 15,3 milijarde ameriških dolarjev, s še višjo rastjo dobičkonosnosti – 34-odstotna medletna rast na 1,2 milijarde dolarjev, na že tako visoki osnovi.
• Segmenti vrhunskih osebnih računalnikov so dosegli visoko rast, pri čemer so se prihodki od premijskih modelov Yoga in delovnih postaj letos več kot podvojili. Prihodki od potrošniških osebnih računalnikov so se medletno povečali za 29 %, osebni računalniki za mala in srednja podjetja pa so dosegli 48 % medletno rast.
• Pametni telefoni so imeli najboljše četrtletje doslej, saj je dobiček dosegel novo zgodovinsko najvišjo vrednost, in sicer 89 milijonov ameriških dolarjev, medtem ko so prihodki narasli za 27 % medletno na najvišjo vrednost v 15 četrtletjih. Vse geografske regije so dosegle visoko dobičkonosno rast – ne le v tradicionalnih »trdnjavah« Latinske Amerike in Severne Amerike, temveč tudi na trgih v regiji EMEA in azijsko-pacifiškem območju. Prihodki od tabličnih računalnikov so se medletno povečali za 20 %, posel z dodatki pa za 31 % medletno.

Pogled naprej

Lenovo bo še naprej vlagal v premijske segmente naprav, da bi povečal dobičkonosnost in povprečno prodajno ceno. Izdelki, ki niso osebni računalniki, kot so pametni telefoni, tablični računalniki, rešitve za sodelovanje in vgradno računalništvo, pa bodo dodatno povečali prihodke.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki