marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Lenovo predstavil rezultate drugega četrtletja 2021/22


08.11.2021
Objavil: Dare Gliha

Skupina Lenovo je objavila rekordne četrtletne rezultate podjetja z zgodovinsko najvišjimi vrednostmi tako dobička kot prihodkov. Operativna odličnost, inovativnost in izvedba podjetja podpirajo izboljšave v vseh ključnih poslovnih oddelkih kljub širšim izzivom z oskrbo komponent v industriji IT.

Skupaj s priložnostmi, ki jih ustvarjajo pospešena digitalizacija, inteligentna preobrazba in nadgradnje IT na področjih naprav, infrastrukture in aplikacij po vsem svetu, še naprej spodbujajo dolgoročno in trajnostno povečanje dobičkonosnosti skupine Lenovo.

Poslovni rezultat družbe Lenovo se je medletno znatno izboljšal, saj je čisti dobiček narasel za 65 % na 512 milijonov ameriških dolarjev, neto marža pa se je izboljšala za 0,7 odstotne točke, kar je skladno s ciljem podjetja, da se dobičkonosnost v treh letih podvoji. Prihodki pred obdavčitvijo so znašali 742 milijonov USD, kar je 58 % več kot v enakem lanskem obdobju, prihodki skupine pa so v obravnavanem poslovnem četrtletju dosegli 17,9 milijarde USD, kar je 23 % več kot v enakem obdobju lani. Denarni tok iz poslovanja se je medletno podvojil na 1,6 milijarde ameriških dolarjev, hkrati pa so se stroški skupine za raziskave in razvoj zaradi povečanih naložb v inovacije v tem četrtletju povečali za skoraj 60 %.

V prihodnje se bo strategija, ki spodbuja trajnost ob izboljšani dobičkonosnosti in rasti, še naprej osredotočala na segmente z visokimi maržami, hkrati pa bo podjetje skladno z napovedmi v prejšnjem četrtletju v treh letih podvojilo svoje naložbe v raziskave in razvoj. Tako bo podprlo nadaljnjo preobrazbo skupine ter razvoj tehnologij, os redotočenih na nove priložnosti v svetu IT in snovanje tehnološke arhitekture »stranka-rob-oblak-omrežje-inteligenca«, ki jo prinašajo spreminjajoče se potrebe strank.

Yuanqing Yang, direktor in predsednik uprave družbe Lenovo je ob tem povedal:

"Naša nova IT-arhitektura »stranka-rob-oblak-omrežje-inteligenca« pridobiva zagon in je vse širše sprejeta v industriji. Z močno izvedbo naše strategije 3S (pametne naprave/internet stvari, pametna infrastruktura, pametna vertikala) smo v zadnjem četrtletju dosegli nove rekorde tako glede prihodkov kot dobička in smo na pravi poti, da v treh letih podvojimo svojo neto maržo. Hkrati so se naše naložbe v raziskave in razvoj povečale za skoraj 60 %," je povedal Yuanqing Yang, predsednik uprave in izvršni direktor družbe Lenovo, in dodal: "V prihodnje si bomo še naprej prizadevali za podvojitev porabe za raziskave in razvoj v treh letih in še naprej spodbujali našo inteligentno preobrazbo, ki jo vodijo storitve."

Oddelek pametnih naprav (IDG): močna rast prihodkov in večja dobičkonosnost, povečan prispevek področij, ki niso povezana z osebnimi računalniki

Povpraševanje po osebnih računalnikih in drugih pametnih napravah ostaja visoko. To je posledica okrevanja povpraševanja s strani potrošnikov, pri čemer tržna poročila kažejo, da je prodaja domačih osebnih računalnikov (razen Chromebookov) v zadnjem četrtletju zrasla za 18 % na letni ravni. Povečano povpraševanje je pričakovati tudi po predstavitvi sistema Windows 11. Lenovo pričakuje, da bo povpraševanje po osebnih računalnikih v skladu z ocenami industrije na nivoju 340-355 milijonov enot na leto v naslednjih nekaj letih. Globalni trg pametnih telefonov še vedno predstavlja izjemne priložnosti za rast, tako kot rastoči trg interneta stvari, ki naj bi do leta 2025 rasel s povprečno letno stopno 11 %.

Rezultati v drugem četrtletju

• Odlični rezultati z 21-odstotno medletno rastjo prihodkov na 15,3 milijarde ameriških dolarjev, s še višjo rastjo dobičkonosnosti – 34-odstotna medletna rast na 1,2 milijarde dolarjev, na že tako visoki osnovi.
• Segmenti vrhunskih osebnih računalnikov so dosegli visoko rast, pri čemer so se prihodki od premijskih modelov Yoga in delovnih postaj letos več kot podvojili. Prihodki od potrošniških osebnih računalnikov so se medletno povečali za 29 %, osebni računalniki za mala in srednja podjetja pa so dosegli 48 % medletno rast.
• Pametni telefoni so imeli najboljše četrtletje doslej, saj je dobiček dosegel novo zgodovinsko najvišjo vrednost, in sicer 89 milijonov ameriških dolarjev, medtem ko so prihodki narasli za 27 % medletno na najvišjo vrednost v 15 četrtletjih. Vse geografske regije so dosegle visoko dobičkonosno rast – ne le v tradicionalnih »trdnjavah« Latinske Amerike in Severne Amerike, temveč tudi na trgih v regiji EMEA in azijsko-pacifiškem območju. Prihodki od tabličnih računalnikov so se medletno povečali za 20 %, posel z dodatki pa za 31 % medletno.

Pogled naprej

Lenovo bo še naprej vlagal v premijske segmente naprav, da bi povečal dobičkonosnost in povprečno prodajno ceno. Izdelki, ki niso osebni računalniki, kot so pametni telefoni, tablični računalniki, rešitve za sodelovanje in vgradno računalništvo, pa bodo dodatno povečali prihodke.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki