marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Lenovo vstopa v 
večletno partnerstvo s Scuderio Ferrari


28.03.2018
Objavil: Dare Gliha

Lenovo nadaljuje lastne ambicije postati ena najbolj oboževanih in globalno priznanih blagovnih znamk na svetu, zato je družba sklenila večletno sponzorsko partnerstvo s podjetjem Scuderia Ferrari. To velja od sezone včerajšnje nedelje, ko se je pričela nova sezona Formule 1.

Partnerstvo bo poskrbelo za izpostavljenost blagovne znamke, saj bo logotip Lenovo postavljen na bočno krilo in sprednje vzmetenje dirkalnika Scuderia Ferrari 2018 F1, kot tudi na ekipne uniforme in na roki dirkalnih oblek voznikov. Lenovo bo prav tako zagotavljal izdelke (prenosne računalnike ThinkPad in tablice Miix) zaposlenim v ekipi Scuderia Ferrari, ti jih bodo uporabljali na dirkališčih in izven njih.

Gianfranco Lanci, predsednik in operativni direktor družbe Lenovo, je partnerstvo komentiral takole: “Lenovo z zadovoljstvom postaja partner ekipe Scuderia Ferrari, saj se tako približuje eni najbolj ikonskih svetovnih blagovnih znamk, ki je sinonim za odličnost v oblikovanju, zmogljivostih in inovacijah – vrednotah, ki so pomembne družbi Lenovo. Kombinacija globalne platforme Formule 1 in blagovne znamke Ferrari je odlična priložnost za nadaljnjo rast blagovne znamke Lenovo na svetovnem prizorišču.”

Logotip Lenovo se je prvič pojavil na dirkalniku SF71H 22. februarja v italijanskem mestu Maranello, svetovno premiero pa bo doživel v Avstraliji, kjer bo v mestu Melbourne potekala prva Velika nagrada letošnje sezone F1.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki