marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPodjetje Tata Electronics kupilo Pegatronovo tovarno za izdelavo iPhonov v Indiji
12.02.2025

Podjetje Tata Electronics je kupilo 60-odstotni delež v Pegatronovem obratu za proizvodnjo iPhonov v Indiji. Že marca lani je Tata kupila tudi Wistronove dejavnosti v Indiji, zato očitno resno namerava postati velik igralec na področju proizvodnje elektronike v Indiji.

slikaPrvi korak h kvantno varni prihodnosti s Samsung Knox
10.02.2025

Samsung razvija novo obliko napredne mobilne varnosti, ki je bila premierno predstavljena s serijo Galaxy S25. Tehnologija, znana kot postkvantna kriptografija (PQC), uporablja napredne algoritme za zaščito pred morebitnimi tveganji, ki jih kvantno računalništvo predstavlja za tradicionalne metode šifriranja.

slikaRaziskava IDC: Huawei premagal konkurenco na kitajskem trgu zložljivih naprav
07.02.2025

IDC je objavil svoje najnovejše poročilo o kitajskem trgu zložljivih naprav, iz katerega je razvidno, da je v zadnjem četrtletju leta 2024 prevladoval Huawei. Kar 48,6 % od 2,505 milijona dobavljenih enot je izdelalo podjetje iz Shenzhena, medtem ko je bil Honor z 20,6-odstotnim tržnim deležem daleč na drugem mestu.

slikaApple v prvem četrtletju z rekordno visokimi prihodkih kljub slabši prodaji iPhonov
05.02.2025

Praznično četrtletje je za Apple tradicionalno najboljše z vidika prihodkov, trimesečno obdobje do 28. decembra 2024 pa se je izkazalo za zgodovinsko. Četrtletni prihodki podjetja iz Cupertina so dosegli rekordno vrednost 124,3 milijarde dolarjev, kar je 4-odstotno povečanje na letni ravni.

članki

Lenovo vstopa v 
večletno partnerstvo s Scuderio Ferrari


28.03.2018
Objavil: Dare Gliha

Lenovo nadaljuje lastne ambicije postati ena najbolj oboževanih in globalno priznanih blagovnih znamk na svetu, zato je družba sklenila večletno sponzorsko partnerstvo s podjetjem Scuderia Ferrari. To velja od sezone včerajšnje nedelje, ko se je pričela nova sezona Formule 1.

Partnerstvo bo poskrbelo za izpostavljenost blagovne znamke, saj bo logotip Lenovo postavljen na bočno krilo in sprednje vzmetenje dirkalnika Scuderia Ferrari 2018 F1, kot tudi na ekipne uniforme in na roki dirkalnih oblek voznikov. Lenovo bo prav tako zagotavljal izdelke (prenosne računalnike ThinkPad in tablice Miix) zaposlenim v ekipi Scuderia Ferrari, ti jih bodo uporabljali na dirkališčih in izven njih.

Gianfranco Lanci, predsednik in operativni direktor družbe Lenovo, je partnerstvo komentiral takole: “Lenovo z zadovoljstvom postaja partner ekipe Scuderia Ferrari, saj se tako približuje eni najbolj ikonskih svetovnih blagovnih znamk, ki je sinonim za odličnost v oblikovanju, zmogljivostih in inovacijah – vrednotah, ki so pomembne družbi Lenovo. Kombinacija globalne platforme Formule 1 in blagovne znamke Ferrari je odlična priložnost za nadaljnjo rast blagovne znamke Lenovo na svetovnem prizorišču.”

Logotip Lenovo se je prvič pojavil na dirkalniku SF71H 22. februarja v italijanskem mestu Maranello, svetovno premiero pa bo doživel v Avstraliji, kjer bo v mestu Melbourne potekala prva Velika nagrada letošnje sezone F1.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki