marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Lenovo obvladuje že petino trga računalnikov


14.07.2015
Objavil: Dare Gliha

Trg osebnih računalnikov je po poročilih analitskih družb IDC in Gartner v drugem četrtletju letošnjega leta nazadoval za več kot desetino glede na enako lansko obdobje, vrstni red med proizvajalci pa se je ohranil.

Lenovo ostaja vodilni proizvajalec računalnikov, saj obvladuje več kot petino trga, svoj naskok pred zasledovalci pa je še povečal.

“Lenovo nadaljuje z uspešno rastjo prodaje računalnikov, ki so eden stebrov našega poslovanja. Vedno smo verjeli v računalniški trg in priložnosti, ki jih nudi. Uspehi na področju računalništva nam omogočajo naložbe v druge obetajoče panoge, kot so poslovne rešitve, mobilnost ter celoten ekosistem naprav in uporabniške izkušnje. Gradimo trajne odnose s strankami, saj jim želimo ponuditi kar najboljšo strojno in programsko opremo ter storitve iz oblaka, uporabniška izkušnja pa vedno temelji na enostavnosti. Vizijo razvoja računalnikov bomo uresničevali tudi v prihodnje,” je povedal direktor operacij v družbi Lenovo Gianfranco Lanci.

Prvi še povečal naskok

Po podatkih analitske družbe IDC je Lenovo, ki je v drugem četrtletju 2015 prodal 13,4 milijona računalnikov, kar je odstotek več kot v predhodnem četrtletju in 7,5 % manj kot v istem obdobju lani, osvojil kar 20,3-odstotni tržni delež in ima tako pred najbližjim zasledovalcem že skoraj dve odstotni točki prednosti. Največ tržnega deleža je Lenovo pridobil v ZDA in regiji EMEA, medtem ko je svoj položaj na Azijskih trgih ohranil.

V obravnavanem četrtletju so nazadovanje prodaje zabeležili skoraj vsi proizvajalci računalnikov, analitiki pa zadržanost glede nakupnih odločitev pripisujejo skorajšnji predstavitvi novega operacijskega sistema Windows 10 in posledično ponudbi novih modelov, ki ji bo sledila.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki