marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOppo na konferenci Google Cloud Next 2025 napoveduje pobudo Agentic AI
24.04.2025

Google je nedavno v Las Vegasu gostil tridnevno konferenco Google Cloud Next 2025, na kateri je Oppo napovedal svojo pobudo Agentic AI Initiative in spregovoril o svoji strategiji, da bo z lastnim razvojem in sodelovanjem z Googlom postal vodilni na področju izkušenj z umetno inteligenco.

slikaHuawei je domnevno prodal že več kot 400.000 mobilnikov Mate XT
22.04.2025

Huaweijev Mate XT je prvi in doslej edini zložljivi pametni telefon z mehanizmom trikratnega prepogibanja, ki je bil septembra predstavljen na Kitajskem. Je vse prej kot poceni - pravzaprav je zelo, zelo drag.

slikaHONOR in Google Cloud krepita partnerstvo za novo dobo inteligentnih naprav
18.04.2025

HONOR je na dogodku Google Cloud Next 2025 predstavilo nove mejnike v sodelovanju z družbo Google Cloud, ki spreminjajo uporabniško izkušnjo s pametnimi napravami. Eric Fang, višji direktor produktnega načrtovanja pri HONOR-ju, je poudaril strateško partnerstvo, ki se z najnovejšimi jezikovnimi modeli (LLM) Gemini pomika v novo obdobje.

slikaSamsung znova toži BOE
16.04.2025

Samsung in BOE sta dva izmed največjih proizvajalcev zaslonov in sta se že več kot nekajkrat znašla na sodišču. Zadnji spor se je odvijal zaradi patenta pred ameriško komisijo za mednarodno trgovino, Samsung pa je prejšnji mesec v sporu uradno zmagal. Zdaj korejski tehnološki velikan ponovno išče pravico, vendar tokrat zaradi domnevno ukradenih poslovnih skrivnosti.

članki

Lenovo objavil četrtletne in letne poslovne rezultate


29.05.2017
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo Group je objavila rezultate za četrto poslovno četrtletje in poslovno leto 2016/2017, ki se je za podjetje končalo konec marca. V letu, ki ga je zaznamovala občutna preobrazba, je Lenovo uspešno izvajal svojo novo trivalovno strategijo, s katero se je soočil s ključnimi poslovnimi izzivi in postavil temelje za dolgoročno dobičkonosno rast poslovanja.

Kot del preobrazbe je Lenovo uvedel nov in agresiven pristop celovitega obvladovanja poslovnih področij – ta imajo nove voditelje – rezultati in izboljšave v poslovanju pa so že vidni.

“Kljub izzivalnim tržnim razmeram se je Lenovo v četrtem četrtletju vrnil k rasti prihodkov. V želji po nadaljnji rasti smo uvedli trivalovno strategijo. V prvem valu bomo ohranili položaj vodilnega proizvajalca računalnikov, dobičkonosno poslovanje in inovacije ter zgradili drugi val, ki narekuje, da tudi področji mobilnih rešitev in rešitev za podatkovne centre postaneta dobičkonosni. Sočasno bomo izvajali tudi tretji val, poimenovan »naprave in oblak« ter »infrastruktura in oblak«, s katerimi bomo izkoriščali prednosti, ki jih prinašajo nove tehnologije. Verjamem, da nas bo nova strategija vodila po poti dolgoročne dobičkonosne rasti poslovanja,” je povedal izvršni direktor družbe Lenovo Yang Yuanqing. 
V četrtem poslovnem četrtletju so prihodki družbe Lenovo znašali 9,6 milijarde ameriških dolarjev, oziroma 4,9 odstotka več kot v primerljivem lanskem obdobju. K rasti prihodkov je največ prispevala dobra prodaja računalnikov, pametnih naprav in mobilnikov. V preteklem poslovnem letu je družba Lenovo ustvarila 43 milijard prihodkov (4,2 odstotka manj kot leto prej).

Čisti dobiček družbe se je v četrtem četrtletju na letni ravni znižal za 9,8 odstotka na 1,4 milijarde, na letni ravni pa za 7,8 odstotka na 6,1 milijarde. Operativni dobiček je v četrtem četrtletju dosegel 74 milijonov ameriških dolarjev, na letni ravni pa 672 milijonov ameriških dolarjev. Neto dobiček četrtletja in poslovnega leta sta znašala 107 oziroma 535 milijonov dolarjev, kar je 660 milijonov dolarjev več kot v preteklem poslovnem letu. Dividenda na delnico je v četrtletju znašala 2,63 centa ameriškega dolarja.

Poslovni pregled

Področje računalništva, poimenovano PC and Smart Device Business Group (PCSD), ki s prodajo računalnikov, tablic in drugih pametnih naprav ustvari večinski delež prihodkov družbe Lenovo, je v obravnavanem četrtletju ustvarilo 6,7 milijarde ameriških dolarjev prihodkov ob 4,9-odstotni letni rasti in 288 milijonov ameriških dolarjev dobička pred obdavčitvijo (-4,7 %).

V poslovnem letu, ki se je za podjetje končalo 31. marca, je oddelek PCSD zabeležil 2,3-odstotni upad prodaje, a je padec manjši od povprečja v industriji. Lenovo je lani prodal 66,6 milijona računalnikov in tablic ter ustvaril 30 milijard dolarjev prihodkov, povprečna marža je bila s 5 odstotki nekoliko višja kot leto prej.

Najbolje se je Lenovo odrezal v kategorijah izdelkov, ki beležijo strmo rast, predvsem v kategorijah igričarskih računalnikov, naprav 2-v-1, računalnikih Chromebook in računalnikih po okusu milenijcev. Družba je v četrtem četrtletju prodajo igričarskih računalnikov povečala za 20,5 odstotka, Chromebookov pa za 38,2 odstotka. Računalniki za milenijce so se odlično prodajali na Kitajskem, rast je dosegla trimestno številko že četrto četrtletje zapored.

Mobilni izdelki in rešitve, za katere skrbi oddelek Mobile Business Group (MBG), predvsem pametni telefoni Lenovo in Moto, so v obravnavanem četrtletju ustvarili 1,7 milijarde dolarjev prihodkov. Glede na preteklo leto je rezultat višji za 19,7 odstotka, za rast je poskrbela 17,4 odstotkov višja prodaja, ki je tržno povprečje presegla za 12,8 odstotnih točk. Lenovo je v obravnavanem četrtletju izven Kitajske prodal 11,3 milijona pametnih mobilnih telefonov. Na letni ravni je sicer prodaja mobilnih naprav nazadovala za 5,4 odstotka.

Poslovne rešitve, predvsem strežniki, poslovna programska oprema in storitve, ki jih trži oddelek Data Center Business Group (DCG), so ustvarile 850 milijonov dolarjev prihodkov oziroma 13,7 odstotka manj kot v primerljivem obdobju leto prej. Na letni ravni je oddelek DCG ustvaril 4,1 milijarde prihodkov (-10,6 %).

Lenovo se je osredotočil na transformacijo rešitev za podatkovne centre, ki bo zagotovila dolgoročno dobičkonosnost oddelka DCG, saj je okrepil prodajne ekipe in njihovo vodstvo, vlaga v prodajni kanal, prenavlja družine izdelkov in gradi strategijo blagovne znamke. Lenovo je že danes vodilno podjetje v segmentu superračunalnikov in med proizvajalci le-teh tudi najhitreje rastoče. Rezultati ekipe Global Accounts, ki je podjetjem z lestvice Fortune 500, v obravnavanem četrtletju prodala za kar 16 odstotkov več opreme, predstavljajo dober obet v prihodnje, predvsem na zrelih trgih.

Regijski pregled

V regiji EMEA je prodaja izdelkov Lenovo v četrtem poslovnem četrtletju zabeležila 5,6-odstotno rast ob 2,6 milijarde ameriških dolarjev prihodkov. Rezultat poslovnega leta 2016/2017 je 11,2 milijarde dolarjev prihodkov (-5,1 %). Regija EMEA sicer predstavlja 27,4 odstotkov vseh prihodkov družbe. Lenovo je še naprej vodilni proizvajalec računalnikov v številnih državah regije EMEA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki