marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Lenovo objavil četrtletne in letne poslovne rezultate


29.05.2017
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo Group je objavila rezultate za četrto poslovno četrtletje in poslovno leto 2016/2017, ki se je za podjetje končalo konec marca. V letu, ki ga je zaznamovala občutna preobrazba, je Lenovo uspešno izvajal svojo novo trivalovno strategijo, s katero se je soočil s ključnimi poslovnimi izzivi in postavil temelje za dolgoročno dobičkonosno rast poslovanja.

Kot del preobrazbe je Lenovo uvedel nov in agresiven pristop celovitega obvladovanja poslovnih področij – ta imajo nove voditelje – rezultati in izboljšave v poslovanju pa so že vidni.

“Kljub izzivalnim tržnim razmeram se je Lenovo v četrtem četrtletju vrnil k rasti prihodkov. V želji po nadaljnji rasti smo uvedli trivalovno strategijo. V prvem valu bomo ohranili položaj vodilnega proizvajalca računalnikov, dobičkonosno poslovanje in inovacije ter zgradili drugi val, ki narekuje, da tudi področji mobilnih rešitev in rešitev za podatkovne centre postaneta dobičkonosni. Sočasno bomo izvajali tudi tretji val, poimenovan »naprave in oblak« ter »infrastruktura in oblak«, s katerimi bomo izkoriščali prednosti, ki jih prinašajo nove tehnologije. Verjamem, da nas bo nova strategija vodila po poti dolgoročne dobičkonosne rasti poslovanja,” je povedal izvršni direktor družbe Lenovo Yang Yuanqing. 
V četrtem poslovnem četrtletju so prihodki družbe Lenovo znašali 9,6 milijarde ameriških dolarjev, oziroma 4,9 odstotka več kot v primerljivem lanskem obdobju. K rasti prihodkov je največ prispevala dobra prodaja računalnikov, pametnih naprav in mobilnikov. V preteklem poslovnem letu je družba Lenovo ustvarila 43 milijard prihodkov (4,2 odstotka manj kot leto prej).

Čisti dobiček družbe se je v četrtem četrtletju na letni ravni znižal za 9,8 odstotka na 1,4 milijarde, na letni ravni pa za 7,8 odstotka na 6,1 milijarde. Operativni dobiček je v četrtem četrtletju dosegel 74 milijonov ameriških dolarjev, na letni ravni pa 672 milijonov ameriških dolarjev. Neto dobiček četrtletja in poslovnega leta sta znašala 107 oziroma 535 milijonov dolarjev, kar je 660 milijonov dolarjev več kot v preteklem poslovnem letu. Dividenda na delnico je v četrtletju znašala 2,63 centa ameriškega dolarja.

Poslovni pregled

Področje računalništva, poimenovano PC and Smart Device Business Group (PCSD), ki s prodajo računalnikov, tablic in drugih pametnih naprav ustvari večinski delež prihodkov družbe Lenovo, je v obravnavanem četrtletju ustvarilo 6,7 milijarde ameriških dolarjev prihodkov ob 4,9-odstotni letni rasti in 288 milijonov ameriških dolarjev dobička pred obdavčitvijo (-4,7 %).

V poslovnem letu, ki se je za podjetje končalo 31. marca, je oddelek PCSD zabeležil 2,3-odstotni upad prodaje, a je padec manjši od povprečja v industriji. Lenovo je lani prodal 66,6 milijona računalnikov in tablic ter ustvaril 30 milijard dolarjev prihodkov, povprečna marža je bila s 5 odstotki nekoliko višja kot leto prej.

Najbolje se je Lenovo odrezal v kategorijah izdelkov, ki beležijo strmo rast, predvsem v kategorijah igričarskih računalnikov, naprav 2-v-1, računalnikih Chromebook in računalnikih po okusu milenijcev. Družba je v četrtem četrtletju prodajo igričarskih računalnikov povečala za 20,5 odstotka, Chromebookov pa za 38,2 odstotka. Računalniki za milenijce so se odlično prodajali na Kitajskem, rast je dosegla trimestno številko že četrto četrtletje zapored.

Mobilni izdelki in rešitve, za katere skrbi oddelek Mobile Business Group (MBG), predvsem pametni telefoni Lenovo in Moto, so v obravnavanem četrtletju ustvarili 1,7 milijarde dolarjev prihodkov. Glede na preteklo leto je rezultat višji za 19,7 odstotka, za rast je poskrbela 17,4 odstotkov višja prodaja, ki je tržno povprečje presegla za 12,8 odstotnih točk. Lenovo je v obravnavanem četrtletju izven Kitajske prodal 11,3 milijona pametnih mobilnih telefonov. Na letni ravni je sicer prodaja mobilnih naprav nazadovala za 5,4 odstotka.

Poslovne rešitve, predvsem strežniki, poslovna programska oprema in storitve, ki jih trži oddelek Data Center Business Group (DCG), so ustvarile 850 milijonov dolarjev prihodkov oziroma 13,7 odstotka manj kot v primerljivem obdobju leto prej. Na letni ravni je oddelek DCG ustvaril 4,1 milijarde prihodkov (-10,6 %).

Lenovo se je osredotočil na transformacijo rešitev za podatkovne centre, ki bo zagotovila dolgoročno dobičkonosnost oddelka DCG, saj je okrepil prodajne ekipe in njihovo vodstvo, vlaga v prodajni kanal, prenavlja družine izdelkov in gradi strategijo blagovne znamke. Lenovo je že danes vodilno podjetje v segmentu superračunalnikov in med proizvajalci le-teh tudi najhitreje rastoče. Rezultati ekipe Global Accounts, ki je podjetjem z lestvice Fortune 500, v obravnavanem četrtletju prodala za kar 16 odstotkov več opreme, predstavljajo dober obet v prihodnje, predvsem na zrelih trgih.

Regijski pregled

V regiji EMEA je prodaja izdelkov Lenovo v četrtem poslovnem četrtletju zabeležila 5,6-odstotno rast ob 2,6 milijarde ameriških dolarjev prihodkov. Rezultat poslovnega leta 2016/2017 je 11,2 milijarde dolarjev prihodkov (-5,1 %). Regija EMEA sicer predstavlja 27,4 odstotkov vseh prihodkov družbe. Lenovo je še naprej vodilni proizvajalec računalnikov v številnih državah regije EMEA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki