marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

slikaSamsung Galaxy S25+ skrbi za novo zvočno vodenje v Van Goghovem muzeju
02.07.2025

Samsung je napovedal triletno partnerstvo z Van Goghovim muzejem v Amsterdamu, s čimer ustvarja novo drzno povezavo med umetniškim izražanjem in najsodobnejšo tehnologijo. V okviru tega sodelovanja je prenovljeno zvočno vodenje po muzeju, ki ga omogoča Galaxy S25+ in obiskovalcem ponuja inovativne načine za doživljanje največje zbirke umetniških del Vincenta van Gogha na svetu.

članki

Lenovo je objavil finančne rezultate drugega četrtletja


19.11.2018
Objavil: Dare Gliha

Lenovo je objavil finančne rezultate drugega četrtletja, ki se je končalo 30. septembra 2018. Že tretje zaporedno četrtletje je družba Lenovo dosegla močno dvomestno rast prihodkov. Prihodki skupine so dosegli 13,4 milijarde dolarjev, kar 14 % več kot poprej (18 % glede na valutni učinek) in najvišji četrtletni prihodki v zadnjih 4 letih. Družba je sporočila, da dobiček drugega četrtletja pred obdavčitvijo znaša 213 milijonov dolarjev.

V drugem fiskalnem četrtletju se je dobiček večinskih lastnikov družbe Lenovo povečal za 168 milijonov USD, do 91 milijonov USD zaporedno in 29 milijonov USD v primerjavi s prejšnjim letom. Čisti dobiček na delnico je v drugem finančnem četrtletju znašal 1,41 USD centa oz. 11,06 HK centov. Upravni odbor družbe Lenovo je razglasil vmesno dividendo v višini 6 HK centov na delnico.

"Današnji rezultati kažejo, da osredotočenost družbe Lenovo na Inteligentno transformacijo uspešno podpira naša rast prihodkov in donosnost. Toda številke povedo le del naše zgodbe. Nobenega dvoma ni, da je Lenovo v obdobju močne in trajnostne rasti in prepričan sem, da bodo naše poslanstvo, strategija in zmogljivosti v prihodnjih četrtletjih še poglobili cilje," je povedal Yang Yuanqing, predsednik in izvršni direktor družbe Lenovo.

Pregled poslovanja družbe

V 2. četrtletju leta fiskalnega leta 2018/19, je družba Lenovo zaradi finančne discipline in operativne odličnosti nadaljevala z novo fazo rasti "Inteligentne transformacije" ter podaljšala seznam tehnoloških inovacij v vseh ključnih poslovnih skupinah. Odločilni koraki za prestrukturiranje podjetij in ustvarjanje nove učinkovitosti, sprejeti v prejšnjih četrtletjih, že prinašajo pomembne rezultate. Ključne poslovne skupine družbe Lenovo so v tem četrtletju dosegle pomembno rast in tržno moč:

Skupina inteligentnih naprav, podprta s sinergijo skupnih platform in virov, je močno povečala prihodke za 10 % na medletni ravni, ki znašajo 11,84 milijarde USD.

• V drugem četrtletju je Poslovna skupina za računalnike in pametne naprave (PCSD) pod skupino inteligentnih naprav (IDG) poročala o 10,2 milijardah USD prihodkov, kar je 18 % več na medletni ravni in prvič, da je ta poslovna skupina presegla 10 milijard USD prihodkov. Družba Lenovo ni le vodilno svetovno podjetje v prodaji računalnikov s 23,7 % tržnim deležem, ampak še vedno vodi v dobičkonosnosti industrijske panoge pri 5 %. V drugem četrtletju poslovna skupina beleži močno dvomestno rast v segmentih, kot so igričarske naprave Legion, delovne postaje ThinkStation, prilagodljivi računalniki Yoga in v segmentu izdelkov Thinkpad in IdeaPad.

• Skupina za mobilne rešitve (MBG) pod okriljem IDG v drugem četrtletju nadaljuje s tržnim izboljšanjem, kar je posledica spremembe poslovne strategije, ki se osredotoča na zmanjševanje izdatkov, poenostavitev portfelja izdelkov in osredotočanja na ključna dobičkonosna tržišča. V tem četrtletju je skupina dosegla strateški mejnik – Motorola na globalni ravni ponovno dosega prag dobička - operativni stroški so se v primerjavi z drugim četrtletjem prejšnjega leta zmanjšali za 175 milijonov USD.

Lenovo skupina za podatkovne centre (DCG) je poročala o petem zaporednem četrtletju rasti prihodkov (dobiček pred obdavčitvijo je za 9,5 % višji kot v istem obdobju lani ) za 58 % glede na isto obdobje lanskega leta na 1,5 milijarde USD. Lenovovo inoviranje na področju strežniških rešitev, kot tudi sklepanje globalnih strateških partnerstev, kot je partnerstvo s podjetjem NetApp sklenjeno septembra, je še okrepilo tržni delež podjetja na področju shranjevanja in upravljanja podatkov. Skupina je dosegala trimestno rast prihodkov v Severni Ameriki, dvomestno rast prihodkov pa v regiji EMEA, na Kitajskem in Azijsko-pacifiški regiji.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki