marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei objavil poslovne rezultate v prvem polletju 2020
15.07.2020

Družba Huawei je objavila poslovne rezultate za prvo polovico leta 2020. Družba je v tem obdobju ustvarila 454 milijard juanov (57 milijard evrov) prihodkov, kar je 13,1 odstoten porast v primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta, neto stopnja dobičkonosnosti prihodkov pa je znašala 9,2 odstotka.

slikaZnana oblika prihajajoče serije iPhone 12
13.07.2020

Mobile Fun je na spletu objavil video, kjer so pokazali obliko nove serije iPhone 12. Gre za delovno različico mobilnikov, tako da končna oblika verjetno ne bo enaka prikazanemu, pričakuje se spremembe predvsem pri modulu kamere.

slikaApple širi neodvisni program popravil v Kanado in Evropo
10.07.2020

Apple je pred dobrim letom uradno dovolil neodvisnim servisom, da popravljajo njihove mobilnike. Program se je sprva začel v ZDA, po enem letu pa se ponaša s preko 700 lokacijami, ki so del 140 neodvisnih podjetij.

slikaHMD Global na Finskem ustanavlja nov Center odličnosti za raziskave in razvoj
08.07.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je sporočil, da kupuje sredstva podjetja Valona Labs in ustanavlja nov Center odličnosti v Tampereju na Finskem. S kombinacijo zagotavljanja varnih in zanesljivih mobilnih izkušenj in znanja Valona Labsa na področju mobilne, poslovne in kibernetske varnosti, bo ta združitev utrdila ugled združenega podjetja kot vodilnega v svetu glede posodobitve in varnosti programske opreme za pametne telefone.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

članki

Lenovo drugo poslovno četrtletje zaključil s solidno rastjo prihodkov


13.11.2017
Objavil: Dare Gliha

Skupina Lenovo je objavila rezultate drugega poslovnega četrtletja, ki se je končalo 30. septembra. Prihodki od prodaje so znašali 11,8 milijarde dolarjev in bili 5 odstotkov višji kot v enakem lanskem obdobju ter 18 odstotkov višji kot v prejšnjem četrtletju.

Podjetje je to doseglo na račun rasti vseh treh ključnih oddelkov – podatkovnih centrov, mobilnih rešitev ter računalnikov in pametnih naprav – ter dokazalo, da njegova trivalovna strategija deluje. V pred kratkim zaključenem četrtletju se je dobiček družbe Lenovo pred obdavčitvijo povečal za 104 milijone ameriških dolarjev in več kot izničil izgubo prejšnjega četrtletja.

Oddelek za podatkovne centre Data Center Group (DCG) je v prejšnjem četrtletju predstavil najbolj celovito ponudbo naprav v svoji zgodovini, skupaj s prenovljeno strukturo prodajnega kanala pa dosegel pomembne uspehe v Evropi in Severni Ameriki, ki so dopolnili prevlado na domačem kitajskem trgu. Tudi prodaja mobilnih telefonov Moto je bila dobra na vseh ključnih trgih, oddelek Mobile Business Group (MBG) je beležil izboljšanje na letni ravni, predvsem v regijah Zahodne Evrope, Severne in Latinske Amerike ter že tretje zaporedno četrtletje ustvaril pozitiven poslovni izid.

Oddelek računalništva, poimenovan PC and Smart Device Business Group (PCSD), je bil dobičkonosen v vseh regijah in je dosegel rekorden, kar 21,3-odstoten tržni delež v regiji EMEA. V partnerstvu z družbo Disney je podjetje predstavilo napredna AR-očala in vsebine Star Wars: Jedi Challenges, proslavilo pa je tudi 25. obletnico ikonske blagovne znamke ThinkPad.

Lenovo je pred kratkim tudi uspešno sklenil sodelovanje s podjetjem Fujitsu, saj bosta družbi združili vire na področju globalne prodaje, podpore strankam, razvoja in proizvodnje. Družba Lenovo bo tudi v prihodnje iskala priložnosti za hitro rast in predvsem na ključnih trgih iskala nove partnerje. Sodelovanje z družbe Fujitsu bo Lenovo le še utrdilo kot največjega proizvajalca računalnikov na svetu.

“V zadnjem četrtletju smo nadaljevali z izvajanjem naše trivalovne strategije. Ohranili smo vodilno dobičkonosnost v industriji, saj je področje računalništva raslo hitreje od trga. Preobrazba našega oddelka rešitev za podatkovne centre je na račun novih izdelkov, okrepljene ekipe prodajalcev, nove strukture prodajnega kanala in prodajnih programov prispevala k boljši prodaji. Prestrukturiranje našega oddelka mobilnih rešitev še poteka, na številnih trgih beležimo rast med premijskimi izdelki,” je povedal izvršni direktor družbe Lenovo Yang Yuanqing in dodal: “Kombinacija zanesljivih temeljev in odlične prodaje je naša prednost. Zasuk prodaje v Braziliji je lep primer tega. Še naprej bomo vlagali v temelje in ključne kompetence ter področja rasti, kar bo vodilo do stabilnega in dolgoročno donosnega poslovanja.”

Podjetje je bruto dobiček v primerjavi z lanskim letom povečalo za 0,3 odstotka na 1,6 milijarde dolarjev. Bruto marža se je s 13,7 odstotka prav tako popravila, podjetje pa je doseglo dobiček na delnico v višini 1,26 centra ameriškega dolarja (9,85 centa HK). Upravni odbor družbe je sklenil, da dividenda znaša 6,0 centa HK na delnico.

Poslovni pregled

Področje računalništva, poimenovano PC and Smart Device Business Group (PCSD), je v obravnavanem četrtletju ustvarilo 8,4 milijard ameriških dolarjev prihodkov ob 20-odstotni letni rasti v primerjavi s prejšnjim četrtletjem. V obravnavanem četrtletju je oddelek PCSD zabeležil 7-odstotno rast prihodkov. Povprečna marža je bila s 4,4 odstotka vodilna v industriji. Družba Lenovo se je osredotočila na inovacije ter izdelke višje vrednosti. Po svetu je podjetje prodalo kar 14,5 milijona računalnikov in tablic. Slednjih je podjetje prodalo skoraj 3 milijone in doseglo 8,9-odstotno letno rast v segmentu, ki je sicer nazadoval za 9,4 odstotka.

V obravnavanem četrtletju sta Lenovo in Disney predstavila rešitev Star Wars: Jedi Challenges, nov izdelek s področja obogatene resničnosti, ki ga preko pametnega telefona poganjajo očala Lenovo Mirage AR, krmilnik Lightsaber, sledilno enoto Tracking Beacon. Več ur igranja v igri Star Wars bo uporabnikom na voljo še letos. Prednaročila so zelo spodbudna. Lenovo je prav tako praznoval 25. obletnico ikonske blagovne znamke ThinkPad, ki je po svetu prepričala že 125 milijonov kupcev, model ThinkPad X1 Carbon pa se trenutno odlično prodaja.

Poslovne rešitve, predvsem strežniki, poslovna programska oprema in storitve, ki jih trži oddelek Data Center Business Group (DCG), so v ZDA ustvarile 10 odstotkov več prihodkov kot v primerljivem obdobju leto prej. Lenovo se osredotoča na transformacijo rešitev za podatkovne centre, ki bo zagotovila dolgoročno dobičkonosnost oddelka DCG, saj je okrepil prodajne ekipe in njihovo vodstvo, vlaga v prodajni kanal, prenavlja družine izdelkov in gradi strategijo blagovne znamke. Na Kitajskem je prodaja zrasla za 7 odstotkov v primerjavi z lanskim obdobjem, medtem ko je globalna prodaja zrasla za 18 %, sveža naročila pa podjetju obetajo svetlo prihodnost. V drugem četrtletju je močno rast beležila predvsem podatkovno opredeljena infrastruktura, podjetje je uspešno zaključilo več projektov pri največjih svetovnih podjetjih in univerzah.

Mobilni izdelki in rešitve, za katere skrbi oddelek Mobile Business Group (MBG), predvsem pametni telefoni Lenovo in Moto, so v obravnavanem četrtletju ustvarili 19 odstotkov več prihodkov kot v predhodnem obdobju. Odlično so se prodajali Moto Z (+18 %) ter dodatki Moto Mods (+ 37 %). V drugem četrtletju je Lenovo prodal 15,3 milijonov pametnih telefonov, izjemno rast prodaje pa je podjetje zabeležilo v Zahodni Evropi (+71 %) in Latinski (+69 %) ter Severni Ameriki (+67 %).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki